anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Pay business a zwrot

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

Mam taką sytuację - kupująca zrobiła zakup kilku produktów, płaciła Allegro Pay Business, zakup na fakturę. Chce zwrócić 1 produkt, system pokazuje, że może zwrócić tylko całe zamówienie. Da się to jakoś obejść? Kupująca założyła dyskusję więc pewnie jutro wypowie się Allegro ale może tu ktoś nam prędzej podpowie? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty kupująca może zwrócić część zamówienia opłaconego z Allegro Pay Business, ale wówczas procedura zwrotu wygląda trochę inaczej. 
Aby zwrócić część zamówienia powinna ustalić z Tobą jak może zwrócić wybrane przedmioty z zamówienia oraz gdzie powinnaś wpłacić pieniądze za częściowy zwrot – na konto kupującej czy do PragmaGO.
Jeśli kupująca wybierze opcję zwrotu do PragmaGO, powinna podać Ci dane do spłaty:

  • numer rachunku bankowego: PL 75 1140 1078 0000 4033 4900 1014
  • nazwa: PragmaGO S.A.
  • w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia Allegro, na przykład: cfda15e1-c151-11eb-be0d-f3e40cd07XXX.
   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@la_nika Dziękuję, a czy może zrobić taki zwrot przez Allegro czy musi odesłać na własny koszt? Bo z tego co mówi to system jej nie puszcza częściowego zwrotu. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty nie, właśnie system tego nie przepuści dlatego kwestię wysyłki i zwrotu wpłaty musicie ustalić między sobą. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@la_nika a można zrobić tak, że kupująca zgłosi zwrot całego zamówienia, odeśle tylko ten jeden produkt, ja jej zwrócę środki na konto i ona spłaca całe zmówienie Pay? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty Nie jest to dobre rozwiązanie. Kupująca zadeklaruje, że odsyła całe zamówienie, więc wszystkie produkty powinny do Ciebie wrócić i zwrot wpłaty również powinien być wtedy całościowy.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów