Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taką sytuację - kupująca zrobiła zakup kilku produktów, płaciła Allegro Pay Business, zakup na fakturę. Chce zwrócić 1 produkt, system pokazuje, że może zwrócić tylko całe zamówienie. Da się to jakoś obejść? Kupująca założyła dyskusję więc pewnie jutro wypowie się Allegro ale może tu ktoś nam prędzej podpowie?
@Health___Beauty kupująca może zwrócić część zamówienia opłaconego z Allegro Pay Business, ale wówczas procedura zwrotu wygląda trochę inaczej.
Aby zwrócić część zamówienia powinna ustalić z Tobą jak może zwrócić wybrane przedmioty z zamówienia oraz gdzie powinnaś wpłacić pieniądze za częściowy zwrot – na konto kupującej czy do PragmaGO.
Jeśli kupująca wybierze opcję zwrotu do PragmaGO, powinna podać Ci dane do spłaty:
@la_nika Dziękuję, a czy może zrobić taki zwrot przez Allegro czy musi odesłać na własny koszt? Bo z tego co mówi to system jej nie puszcza częściowego zwrotu.
@Health___Beauty nie, właśnie system tego nie przepuści dlatego kwestię wysyłki i zwrotu wpłaty musicie ustalić między sobą.
@la_nika a można zrobić tak, że kupująca zgłosi zwrot całego zamówienia, odeśle tylko ten jeden produkt, ja jej zwrócę środki na konto i ona spłaca całe zmówienie Pay?
@Health___Beauty Nie jest to dobre rozwiązanie. Kupująca zadeklaruje, że odsyła całe zamówienie, więc wszystkie produkty powinny do Ciebie wrócić i zwrot wpłaty również powinien być wtedy całościowy.