Allegro Pay business a zwrot
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam taką sytuację - kupująca zrobiła zakup kilku produktów, płaciła Allegro Pay Business, zakup na fakturę. Chce zwrócić 1 produkt, system pokazuje, że może zwrócić tylko całe zamówienie. Da się to jakoś obejść? Kupująca założyła dyskusję więc pewnie jutro wypowie się Allegro ale może tu ktoś nam prędzej podpowie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Health___Beauty kupująca może zwrócić część zamówienia opłaconego z Allegro Pay Business, ale wówczas procedura zwrotu wygląda trochę inaczej.
Aby zwrócić część zamówienia powinna ustalić z Tobą jak może zwrócić wybrane przedmioty z zamówienia oraz gdzie powinnaś wpłacić pieniądze za częściowy zwrot – na konto kupującej czy do PragmaGO.
Jeśli kupująca wybierze opcję zwrotu do PragmaGO, powinna podać Ci dane do spłaty:
- numer rachunku bankowego: PL 75 1140 1078 0000 4033 4900 1014
- nazwa: PragmaGO S.A.
- w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia Allegro, na przykład: cfda15e1-c151-11eb-be0d-f3e40cd07XXX.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika Dziękuję, a czy może zrobić taki zwrot przez Allegro czy musi odesłać na własny koszt? Bo z tego co mówi to system jej nie puszcza częściowego zwrotu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Health___Beauty nie, właśnie system tego nie przepuści dlatego kwestię wysyłki i zwrotu wpłaty musicie ustalić między sobą.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika a można zrobić tak, że kupująca zgłosi zwrot całego zamówienia, odeśle tylko ten jeden produkt, ja jej zwrócę środki na konto i ona spłaca całe zmówienie Pay?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Health___Beauty Nie jest to dobre rozwiązanie. Kupująca zadeklaruje, że odsyła całe zamówienie, więc wszystkie produkty powinny do Ciebie wrócić i zwrot wpłaty również powinien być wtedy całościowy.
Moderatorka