anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego konsultanci nie znają prawa, i nie odróżniają transakcji B2B od B2C?!

it24_pl
#12 Orędownik

Czy naprawdę dyskusje pollegają na tym aby sprzedawcy udowadniali że nie są jeleniami -bo konsultanci wypisują nie prawdę, nie mając bladego pojęcia o reklamacjach.

Nie dość że ze zwrotu, który się nie należy w B2B, Wasi konsultanci SUGERUJĄ, a może wręcz zmieniają sobie odstąpienie od umowy na reklamację.. a gdy ta uznana zostaje za niezasadną, kupującemu wysyłają link do Protect i na koniec każą mi w dyskusji na mój koszt odsyłać towar, gdzie dziś rano na czacie pytałem czy też pokryjecie kupującemu wysyłkę, czy mam go informować że musi sobie ją sam pokryć. Konsultant na czacie napisał że to kupujący pokrywa. Zacznijcie się szkolić!  Już nie mówię że to po raz kolejny sponsorujecie kupującym - przedsiębiorcom towar, bo im nie przysuguje odstąpienie od umowy bez podania przyczyny - bo tak, żeby zadowoleni byli.  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @it24_pl, podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy wspomniana przez Ciebie dyskusja.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

it24_pl
#12 Orędownik

 380c0470-b4b4-11f0-8681-497db3e41bed ,  na ten moment sprawa jest wyprostowana, ale jak to wygląda gdy jeden konsultant najpierw informuje że to ja jako sprzedawca mam ponieść koszty odesłania, a drugi po mojej interwencji, przekazuje informację że jednak to kupujący sobie musi odebrać towar bądź opłacić przesyłkę . Nie pierwsza tego typu sytuacja, gdy nie mając podstaw wchodzicie jako podmiot trzeci w transakcje między przedsiębiorcami. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@it24_pl faktycznie doradca popełnił błąd w wypowiedzi w dyskusji, zakładając, że była to transakcja konsumencka. Widzę, że zostało to już sprostowane a kupujący opłacił przesyłkę zwrotną

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

it24_pl
#12 Orędownik

 to nie pierwszy raz taka sytuacja, i marnowanie mojego czasu na prostowanie takich błędów! Ode mnie i od innych sprzedawców wymagania coraz większe, a u Was? Dalej problemy, pomimo wielu zgłoszeń sprzedających, jak się spojrzy na allegro gadane to szoku można dostać, jak leży obsługa sprzedających na Allegro, którzy to są WASZYMI KLIENTAMI. Zajmujecie się nie tym co trzeba, ale szkoda mojego czasu na tłumaczenia - bo i tak się nic nie zmieni na lepsze w tej kwestii. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@it24_pl przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Doradcy są tylko ludźmi, i jak innym może im się zdarzyć popełnić błąd. Staramy się, żeby takich sytuacji było jak najmniej. Pozostaje mi Cię przeprosić za tę sytuację. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

it24_pl
#12 Orędownik

Gdyby to było w 1 na 10 podobnych sytuacji , to moglibyśmy mówić o błędzie, tyle że tak to wygląda w 9 na 10. To jest na porządku dziennym u Was. Przestańcie zaklinać rzeczywistość.. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@it24_pl Te literki B i C są tuż obok siebie w alfabecie > każdy się może pomylić🤣

oznacz moderatorów

it24_pl
#12 Orędownik

 jeszcze takie pytanka:

1. gdzie kupujący opłacił przesyłkę zwrotną, bo jakoś nie widzę..

2. czy cytuję " kupujący opłacił przesyłkę zwrotną" zostało napisane to na podstawie jego wypowiedzi z dyskusji czy zostało to przez Ciebie zweryfikowane? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@it24_pl również nie widzę tej wpłaty (nie była to dopłata, która byłaby widoczna u nas w systemie), więc najprawdopodobniej Alicja odpisała na podstawie wiadomości od kupującego w dyskusji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

it24_pl
#12 Orędownik

 czyli kolejny pokaz profesjonalizmu. 

PODSUMUJĘ:

1.Kupujący kłamie i próbuje mnie oszukać - na 15zł (tyle że się mu nie udało)

2. Wy wierzycie mu na słowo w dyskusji, czyli po raz kolejny nie sprawdzacie faktów

3. Wypłacacie mu rekompensatę za towar zgodny z opisem (bo przecież musi być zadowolony)

4. Kupujący ma kasę i towar

5. Będzie mógł swoje nie zadowolenie wyrazić w komentarzu z faktu posiadania towaru  za darmo

Jedyna dobra rzecz, że nie zostanę tym obciążony bezpośrednio, ale w sumie pośrednio już tak, bo za takie akcje płacą wszyscy sprzedający w prowizjach. 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@it24_pl zarzucanie kupującemu kłamstwa i próby oszustwa na 14,99 zł to niezły pokaz profesjonalizmu z Twojej strony.
Nie mamy możliwości sprawdzenia, czy sprzedający przelał Ci środki na wysyłkę reklamowanego produktu, skoro nie zrobił tego przez Allegro. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

it24_pl
#12 Orędownik

la_nika chyba sie Pani zapędziła. Kupujący otrzymał prośbę o dopłatę  przez allegro, numeru konta bankowego nie podawałem ani w wiadomosciach ani w dyskusji. Ale i tak sprawdziłem dla pewnosci przed napisaniem poprzedniej wiadomości, wpłaty na koncie bankowym - nie ma. Na allegro nie ma. To jak? Ma Pani pomysł co sie wydarzyło ze pieniądze miały byc a ich nie ma? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@it24_pl nie mam pomysłu, ale przed napisaniem wiadomości, w ktorej zarzuciłabym komuś kłamstwo i próbę oszustwa, wykonałabym jeszcze kilka kroków, pierwszym z nich byłoby na pewno poproszenie kupującego o potwierdzenie wpłaty.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

it24_pl
#12 Orędownik

 no i tu jest problem, bo to ja mam dalej wyjaśniać chociaż to wobec mnie ktoś się zachował nie fair. Proszę mi wierzyć, nie pierwszy taki kupujący.. Co więcej nie zostały podane tutaj żadne dane identyfikujące kupującego, a więc.. jest to, luźnie rzucona moja ocena zachowania anonimowego kupującego - nie naruszyłem czyjegoś dobrego imienia. Mam do tego prawo, tak samo jak Wy dajecie potem takim kupującym prawo do wyrażenia subiektywnej opinii - która nie ma odzwierciedlenia w faktach i jest tylko wiemy dobrze czym. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@la_nika 

wykonałabym jeszcze kilka kroków, pierwszym z nich byłoby na pewno poproszenie kupującego o potwierdzenie wpłaty.

Kodeks cywilny się kłania i jakoś o jego istnieniu allegro w cudowny sposób zapomina

to kupujący ma obowiązek przysłać potwierdzenie przelewu sprzedawcy bo z tego powodu wywodzi skutki prawne

i powinno to zrobić allegro przed wypłatą środków z pok

 

schemat, który opisuje @it24_pl ciągle się powtarza i jest systemowym działaniem allegro całkowicie niezgodnym z jego regulaminem i polskimi przepisami

można domniemywać, że każdy sprzedawca padł ofiarą w/w mechanizmu

po raz kolejny pytam gdzie w regulaminie jest to opisane

1.Kupujący kłamie i próbuje oszukać

2. Wy wierzycie mu na słowo w dyskusji, czyli po raz kolejny nie sprawdzacie faktów

3. Wypłacacie mu rekompensatę za towar zgodny z opisem (bo przecież musi być zadowolony)

 

oznacz moderatorów

Client:74250890
#7 Wielbiciel

Dosyć gruba odpowiedź xd 

oznacz moderatorów