Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy naprawdę dyskusje pollegają na tym aby sprzedawcy udowadniali że nie są jeleniami -bo konsultanci wypisują nie prawdę, nie mając bladego pojęcia o reklamacjach.
Nie dość że ze zwrotu, który się nie należy w B2B, Wasi konsultanci SUGERUJĄ, a może wręcz zmieniają sobie odstąpienie od umowy na reklamację.. a gdy ta uznana zostaje za niezasadną, kupującemu wysyłają link do Protect i na koniec każą mi w dyskusji na mój koszt odsyłać towar, gdzie dziś rano na czacie pytałem czy też pokryjecie kupującemu wysyłkę, czy mam go informować że musi sobie ją sam pokryć. Konsultant na czacie napisał że to kupujący pokrywa. Zacznijcie się szkolić! Już nie mówię że to po raz kolejny sponsorujecie kupującym - przedsiębiorcom towar, bo im nie przysuguje odstąpienie od umowy bez podania przyczyny - bo tak, żeby zadowoleni byli. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Cześć @it24_pl, podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy wspomniana przez Ciebie dyskusja.
matt_rose 380c0470-b4b4-11f0-8681-497db3e41bed , na ten moment sprawa jest wyprostowana, ale jak to wygląda gdy jeden konsultant najpierw informuje że to ja jako sprzedawca mam ponieść koszty odesłania, a drugi po mojej interwencji, przekazuje informację że jednak to kupujący sobie musi odebrać towar bądź opłacić przesyłkę . Nie pierwsza tego typu sytuacja, gdy nie mając podstaw wchodzicie jako podmiot trzeci w transakcje między przedsiębiorcami.
@it24_pl faktycznie doradca popełnił błąd w wypowiedzi w dyskusji, zakładając, że była to transakcja konsumencka. Widzę, że zostało to już sprostowane a kupujący opłacił przesyłkę zwrotną
Syrena_zT to nie pierwszy raz taka sytuacja, i marnowanie mojego czasu na prostowanie takich błędów! Ode mnie i od innych sprzedawców wymagania coraz większe, a u Was? Dalej problemy, pomimo wielu zgłoszeń sprzedających, jak się spojrzy na allegro gadane to szoku można dostać, jak leży obsługa sprzedających na Allegro, którzy to są WASZYMI KLIENTAMI. Zajmujecie się nie tym co trzeba, ale szkoda mojego czasu na tłumaczenia - bo i tak się nic nie zmieni na lepsze w tej kwestii.
@it24_pl przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Doradcy są tylko ludźmi, i jak innym może im się zdarzyć popełnić błąd. Staramy się, żeby takich sytuacji było jak najmniej. Pozostaje mi Cię przeprosić za tę sytuację.
Syrena_zT Gdyby to było w 1 na 10 podobnych sytuacji , to moglibyśmy mówić o błędzie, tyle że tak to wygląda w 9 na 10. To jest na porządku dziennym u Was. Przestańcie zaklinać rzeczywistość..
@it24_pl Te literki B i C są tuż obok siebie w alfabecie > każdy się może pomylić🤣
Syrena_zT jeszcze takie pytanka:
1. gdzie kupujący opłacił przesyłkę zwrotną, bo jakoś nie widzę..
2. czy cytuję " kupujący opłacił przesyłkę zwrotną" zostało napisane to na podstawie jego wypowiedzi z dyskusji czy zostało to przez Ciebie zweryfikowane?
@it24_pl również nie widzę tej wpłaty (nie była to dopłata, która byłaby widoczna u nas w systemie), więc najprawdopodobniej Alicja odpisała na podstawie wiadomości od kupującego w dyskusji.
la_nika czyli kolejny pokaz profesjonalizmu.
PODSUMUJĘ:
1.Kupujący kłamie i próbuje mnie oszukać - na 15zł (tyle że się mu nie udało)
2. Wy wierzycie mu na słowo w dyskusji, czyli po raz kolejny nie sprawdzacie faktów
3. Wypłacacie mu rekompensatę za towar zgodny z opisem (bo przecież musi być zadowolony)
4. Kupujący ma kasę i towar
5. Będzie mógł swoje nie zadowolenie wyrazić w komentarzu z faktu posiadania towaru za darmo
Jedyna dobra rzecz, że nie zostanę tym obciążony bezpośrednio, ale w sumie pośrednio już tak, bo za takie akcje płacą wszyscy sprzedający w prowizjach.
@it24_pl zarzucanie kupującemu kłamstwa i próby oszustwa na 14,99 zł to niezły pokaz profesjonalizmu z Twojej strony.
Nie mamy możliwości sprawdzenia, czy sprzedający przelał Ci środki na wysyłkę reklamowanego produktu, skoro nie zrobił tego przez Allegro.
la_nika chyba sie Pani zapędziła. Kupujący otrzymał prośbę o dopłatę przez allegro, numeru konta bankowego nie podawałem ani w wiadomosciach ani w dyskusji. Ale i tak sprawdziłem dla pewnosci przed napisaniem poprzedniej wiadomości, wpłaty na koncie bankowym - nie ma. Na allegro nie ma. To jak? Ma Pani pomysł co sie wydarzyło ze pieniądze miały byc a ich nie ma?
@it24_pl nie mam pomysłu, ale przed napisaniem wiadomości, w ktorej zarzuciłabym komuś kłamstwo i próbę oszustwa, wykonałabym jeszcze kilka kroków, pierwszym z nich byłoby na pewno poproszenie kupującego o potwierdzenie wpłaty.
la_nika no i tu jest problem, bo to ja mam dalej wyjaśniać chociaż to wobec mnie ktoś się zachował nie fair. Proszę mi wierzyć, nie pierwszy taki kupujący.. Co więcej nie zostały podane tutaj żadne dane identyfikujące kupującego, a więc.. jest to, luźnie rzucona moja ocena zachowania anonimowego kupującego - nie naruszyłem czyjegoś dobrego imienia. Mam do tego prawo, tak samo jak Wy dajecie potem takim kupującym prawo do wyrażenia subiektywnej opinii - która nie ma odzwierciedlenia w faktach i jest tylko wiemy dobrze czym. Pozdrawiam
wykonałabym jeszcze kilka kroków, pierwszym z nich byłoby na pewno poproszenie kupującego o potwierdzenie wpłaty.
Kodeks cywilny się kłania i jakoś o jego istnieniu allegro w cudowny sposób zapomina
to kupujący ma obowiązek przysłać potwierdzenie przelewu sprzedawcy bo z tego powodu wywodzi skutki prawne
i powinno to zrobić allegro przed wypłatą środków z pok
schemat, który opisuje @it24_pl ciągle się powtarza i jest systemowym działaniem allegro całkowicie niezgodnym z jego regulaminem i polskimi przepisami
można domniemywać, że każdy sprzedawca padł ofiarą w/w mechanizmu
po raz kolejny pytam gdzie w regulaminie jest to opisane
1.Kupujący kłamie i próbuje oszukać
2. Wy wierzycie mu na słowo w dyskusji, czyli po raz kolejny nie sprawdzacie faktów
3. Wypłacacie mu rekompensatę za towar zgodny z opisem (bo przecież musi być zadowolony)
Dosyć gruba odpowiedź xd