Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dlaczego mam takie małe polecam 85,7% i ono maleje nie dawno wyło większe czy dostane jakos sensno odpowiedz
Negatyw , aha i spada .😁
Bo otrzymałaś w wigilię negatywną opinię. Stosunek 1 negatyw do 6 pozytywnych to grubo.
Proś klienta o zmianę oceny.
nigdy się nie poniże jeden komentasz usuneło allegro to wystawiła drugi obrarzając mnie allegro na nic nie robi znam ten komentarz przyjełam paczkę dobrowolnie i odesłałam jej kasę poprostu tej pani zrobiłam przysługę i podziękowała mi drugim komentarzem i ja mam się ponirzac szkoda że allegro nic tego nie robi to ja płacę prowizie dla allegro a nie ta pani
Allegro Ci w tym przypadku nie pomoże ,a jak sam nie powalczysz to możesz stracić innych klientów a nawet za słabą jakość mogą zablokować sprzedaż.
trudno jesli w takim dni ta pani wystawia negatyw to musi byc [edycja] a allegro nie pomaga sprzedawcom już to odczuwam dlamnie taki klijent to nie powinien jstniec na allegro jak ta pani jeden komentasz usuniety to wystawiła drugi a ja nie mogę jej odpowiedziec to jest chore
zgadza się, ja otrzymałem w ciągu miesiąca 2 negatywy (przd chwilą ten drugi) - zapewne od jutra stracę super sprzedawcę - sprawdziłem zdjęcia zamówień z dnia wysyłki - wszystko ok, są zrealizowane zgodnie z ofertą i na czas - dostawy następnego dnia roboczego. Telefonu nie odbierają, na sms-y nie odpowiadają, na maile i odpowiedź na komentarz oraz prośbę usunięcia oceny - głucha cisza.
Jeśli to nie konkurencja - to ewidentnie patologiczne zachowanie klientów Allegro, szkoda że ich zwiększający się odsetek nie jest uwzględniany w statystykach jakości sprzedaży.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Allegro domagamy się poprawek w tym segmencie! jeśli statystyki mają wpływ na obroty i popularnosć ofert, a nawet blokowanie kont sprzedających - to muszą być poprawione.
tu jest dzisiejsze, ale ta klientka kupowała już w ubiegłym roku i problemu nie było - nie sądze by konkurencja była aż tak przewidywalna
@client11546 sprawdziłam tę transakcję i drugi komentarz traktujemy jako nową ocenę, więc powinnaś mieć możliwość odpowiedzi na nią. Co się dokładnie dzieje gdy próbujesz to zrobić? Od jej wystawienia nie minęło jeszcze 90 dni, więc wciąż możesz także wysłać prośbę do tej kupującej o zmianę oceny.
To co możesz dodatkowo zrobić, aby poprawić swój wynik w jakości sprzedaży to poprosić innych kupujących, który dokonali u Ciebie zakupu, aby wystawili Ci oceny dzięki czemu procent poleceń się poprawi.
witam dzis wykonałam 20 telefonów nie mineło 90 dni a klienci nie mogą wystawic opini co się dzieje na mojm koncie
no tak już mam 10 pozytywów to grubo a będzie jeszcze więcej mam wspaniałych kliętów tylko jedna czarna owca mi się trafuła i za co że zrobiłam jej przysługę i take życzenia dostałam w dni wigili
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ przecież to co oferujecie małym sprzedawcom a szczególnie zaczynającym czy mającym małą sprzedaż to jedna wielka porażka tego systemu ocen i punktacji, tym bardziej że są to opinie niezweryfikowane i nie wiem jakim prawem aż tak wpływają na sprzedaż 😞 Żeby sprzedawcy prosili się kupujących o opinie, o zmianę opinii 😞 Celowe działanie do wyeliminowania małych firm, bo duzi mając setki komentarzy dziennie mają się dobrze 😞