Dlaczego nie otrzymuję maila z informacją, że oferta została wystawiona

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dlaczego od kilku dni, nie otrzymuję maila: "twoja oferta została wystawiona"
W ustawieniach konta nie mam takiej zgody do zaznaczenia, jest tylko: "Gdy Twoja oferta zostanie sprawdzona"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@imago-com-pl Uzywasz sales Center?- tam to możesz sprawdzić. Powinieneś dostać takie podsumowanie zbiorcze.
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie. Nie używam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@imago-com-pl Czy możesz wskazać numer oferty, która została w ostatnim czasie wystawione, a nie otrzymałeś odpowiedniego powiadomienia?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16252435913

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@imago-com-pl Dziękuję! Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę nie wyjaśniać. ALLIegro to wyłączyło wszystkim.
Zapewne w formie TESTU !
Cała Polka wk...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@imago-com-pl tez to zgłaszaliśmy i czekamy nadal na odpowiedz. U nas od 7.08 przestały przychodzić wiadomości. A w obecnych jest tylko podana liczba ogólna wznowionych aukcji. Mogli by chociaż podać numery tych ofert.
W zakładce zgodna na powiadomienia została zmieniona pozycji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@g_rajnert Zgadza się. @imago-com-pl Zachęcam Cię do zapoznania się z podlinkowanym wyżej wątkiem. Nie wysyłamy już powiadomienia do każdej oferty, a dwa razy dziennie zbiorcze podsumowanie wystawionych ofert.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale zbiorczych powiadomień również nie otrzymujemy,
Gdzie należy je włączyć?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@imago-com-pl Takie powiadomienie przyszło, chociażby dzisiaj o 7:05. W powiadomieniu podana jest tylko liczba wystawionych ofert.
@AutoEra_pl Skierowałam Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
o 7:05 przyszło powiadomienie:
Wyniki sprawdzania Twoich ofert - zatwierdzilismy 23 oferty.
Czemu nie ma tytułów? To bardzo utrudnia pracę, szczególnie firmom, które posiadają kilka tysięcy różnych produktów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy coś już wiadomo? Brak numerów aukcji w powiadomieniach nic nam nie daje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi czy coś ów zespół już ustalił. Wystarczy jakiś sposób identyfikacji numer oferty link do oferty jak w przypadku poprzednich wiadomości

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AutoEra_pl przekazałyśmy Wasz feedback i gdy otrzymamy odpowiedź, damy znać!
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi to chociaż niech numery wznowionych ofert będą w tej wiadomości, żeby było wiadomo co się wznowiło.