anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego pracownik Allegro w dyskusji mi grozi i jest chamski?

RED
#21 Demiurg#

Trafiła mi się wredna reklamacja - nie pierwsza ale tutaj jesteśmy obrażani przez moderatora allegro - jakość jego wpisów wołą o pomstę do nieba - same chamskie wpisy.

I teraz najlepsze, Kupująca jest wzorem kultury i grzeczności, w całym ścieku różnych dyskusji jaki opisywałem także tutaj na forum - wzór rzeczowości i kultury - dosłownie same plusy.

Kupująca zgłosiła reklamację zaciskarki rj45 pisząc, że źle jej się zaciska wtyczki i ucina kable - odesłany towar wygląda jak nowy, jest nieużywany - gdyby odstąpiła od umowy - od razu i bez wahania byśmy zwrócili wpłatę.

Jednak reklamacja wymaga sprawdzenia towaru pod względem opisywanych wad - co zostało uczynione - towar działa należycie i jest zgodny z umową - co zostało zakomunikowane w dyskusji i spotkało się ze zrozumieniem Kupującej.

Moderator uważa jednak inaczej cyt:

My piszemy: na dzień dzisiejszy nie widzimy wad sprzętu, nasz serwis z powodzeniem używał tego sprzętu, zaciskał kable

Moderator nie gryzie się w język

"Przykro mi, że nie otrzymała Pani zwrotu pieniędzy. W pełni rozumiem Pani rozczarowanie."

dalej też jest grubo

lub "Proszę odnieść się do niezgodności wskazanej przez kupującą i wydać jednoznaczną decyzję reklamacyjną."

 

Może do szanownych moderatorów dotrze, że reklamację sprawnego towaru można odrzucać własnymi słowami, nie ma tu jakiegoś przyjętego wzoru.

Trzy razy pisałem, że towar jest bez wad i zgodny z umową, pisałem, że został sprawdzony u nas i działa znakomicie. Poprosiłem o adres dla kuriera by bezpłatnie odesłać towar.

 

Kupująca napisała: "ciesze ze nie widzicie, ja widze, dlatego jak chcecie skoro wg Panstwa dziala, prosze o zmiane z reklamacji na zwrot bez podawania przyczyny, ja go nie chce, lub go sobie zatrzymajcie. pozdrawiam, nie musicie go odsyłac"

 

A moderator dodał od siebie:

Rozumiem, że nie jest Pani zadowolona z odmownej decyzji reklamacyjnej i podałdane do allegro protect

"Prosimy Sprzedającego o ostateczne stanowisko w sprawie, którą zgłosił Kupujący. RED, jeżeli nie dostarczyłeś towaru lub nie rozpatrzyłeś reklamacji Kupującego to kwotę zaakceptowanego wniosku doliczymy do Twoich "

Ile można pisać, że towar jest sprawny i bez wad

Chamstwo i tyle, ja jestem niezadowolony z obsługi allegro i oczekuję zwrotu kosztów odpisywania komuś takiemu z serwisu. Co to za poziom moderacji

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Nawet nie zdążył odpisać czy zgadzam się na odstąpienie od umowy 😞

dno dna - zacytuję tutaj allegrowicza

 

 

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@RED Cytowane przez Ciebie fragmenty wypowiedzi pracownika Allegro z dyskusji spełniają przyjęte przez nas stanadardy. Nie ma w nich ani gróźb pod Twoim adresem, ani fragmentów, które można by uznać za obraźliwe.

Doliczanie do rachunku sprzedającego kosztów rekompensaty, którą klienci otrzymują w ramach Allegro Protect  jest częścią stosowanej przez nas od dawna procedury. Dodam, że nie jest to rozwiązanie, które stosujemy w każdym przypadku. 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@nat_not jakie standardy ? przecież tam odpisują nie na temat ?:) 

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@sklep_solpio Na tym właśnie polega standard 😛 : odpowiedzi nie na temat, sprawiające wrażenie, że odpowiadający konsultant nie przeczytał tego, na co odpowiada. Albo przeczytał, ale nic z tego nie zrozumiał (nie wiadomo, co gorsze)

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@TomBanknoter to tylko wnioskuje jakby bot odpisywał, a nie człowiek 😉 

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@sklep_solpio No tak, ale te boty od kogoś się uczą 😄

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@sklep_solpio  "...tam odpisują nie na temat ?:) "

Właśnie to jest standart na Allegro ;-))

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@br.  dokładnie tak jest, sprawa może stara, ale ten sam problem z pracownikiem Allegro, klient chce zwrotu ,nie odsyła towaru i dostaje kasę😁

all.png

oznacz moderatorów

drekenzes
#18 Luminarz#

@nat_not Czyli standardem Allegro jest ignorowanie decyzji sprzedawcy o odrzuceniu reklamacji? Ile razy teraz trzeba odrzucić reklamację, by allegro to uznało? Takie ignorowanie decyzji sprzedawcy przecież jest formą bezprawnego nacisku, niezgodna z ustawami i standardami prowadzenia reklamacji. I straszenie AP za brak wydania opinii o reklamacji (gdy została podana 3-krotnie?).

@nat_not Chamskim można być na różne sposoby, nie trzeba do tego przeklinać. A wasz pracownik celowo ignorując decyzje sprzedawcy tak właśnie postąpił. Oj, taki standard Allegro.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@RED  a na moje to żaden pracownik allegro tylko jeszcze niezbyt dobrze pracująca AI . Przecież allegro nie powieCi gdzie używa botów a gdzie rzeczywiscie pisze człowiek.

W Twoim przypadku algorytm wyciągnął najpopularniejsze zwroty z wiekszości dyskusji i " udzielił" odpowiedzi. A że nie miało to wiekszego sensu? No cóż... dopiero sie uczymy.....

Ale jak pisze. To tylko moje domysły......

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@nat_not 

Co to za teksty w reklamacji rozpatrywanej zgodnie z przepisami i polskim prawem?

czy wiesz co teraz napisałaś?

Doliczanie do rachunku sprzedającego kosztów rekompensaty, którą klienci otrzymują w ramach Allegro Protect jest częścią stosowanej przez nas od dawna procedury. Dodam, że nie jest to rozwiązanie, które stosujemy w każdym przypadku.

Chamstwo i tyle, nie procedura

Od moderatorów i allegro oczekuję szacunku i poszanowania jako klienta.

Reklamacja została rozpatrzona negatywnie bo towar jest sprawny, co chcesz doliczać mi do rachunku?

Czy jestem wobec Ciebie chamski czy tylko mam taką procedurę w kontaktach z wami?

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

 

Co jakiś czas trafiam w allegro na takie debilizmy - allegro protect oddawało pieniądze już osobie która twierdziła, że prawie 20 letni używany towar jest brudny, osobie prywatnej, która kupowała towar na firmę sp z o .o.nie związaną z sobą, kilka razy bo kupujący cyt: czuł się "niekomfortowo", osobie która pisała, że kupiła towar na firmę ale się pomyliły i itp

w każdym z w/w przypadków towar został u nabywcy.

tak wyglądają wasze procedury - gdzie w tym jest sprzedawca, który chce legalnie i zgodnie z waszym regulaminem i polskimi przepisami tutaj sprzedawać.

@nat_not gdzie w regulaminie allegro jest napisane, że allegro ma być opryskliwe względem sprzedawcy i chamskie ?

co z tego że w dyskusji napisaliście:

Pozytywnie rozpatrzyliśmy wniosek z Allegro Protect. Kupujący otrzymuje zwrot pieniędzy: 85,31 PLN.

Wiadomość dla sprzedającego
Zwrot pokrywa Allegro Protect. Zapewniamy, że nie oczekujemy spłaty tej kwoty.

 

żadnej refleksji

 

oznacz moderatorów