anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego to zamówienie "nie zostało wysłane szybko"

tylko_bio
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Ktoś może wyjaśnić jak to jest i dlaczego to zamówienie "nie zostało wysłane szybko"?

Mam takie parametry w raporcie:
Data złożenia i opłacenia zamówienia to: 13.03 godz. 9:26
Data dodania numeru przesyłki: 13.03 godz. 10:55
Data wysyłki: 13.03. godz. 16:14
Data dostawy: 14.03

Zamówienie wysłane szybko: NIE

Dla moderatorów: cd3f9fa0-ffe4-11ef-9fe5-9168085c6906

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@tylko_bio  jak znam życie, to kurier zeskanował paczkę rano i algorytm stwierdził, że nie wysłałeś tego samego dnia

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@KOGIEL_T a ja podejrzewam ,że dla tej transakcji czas wysyłki był ustawiony na 2 dni lub więcej.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@tylko_bio pytanie

... jaki Masz ustawiony czas wysyłki ?

 

oznacz moderatorów

tylko_bio
#7 Wielbiciel#

dla tego przypadku : 3 dni

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@tylko_bio ot... i Masz odpowiedź , zgodnie z regulaminem do szybkiej wysyłki zaliczane są transakcje z czasem wysyłki ustawionym na ,, natychmiast ,, lub 1 dzień .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tylko_bio jest dokładnie tak, jak pisze mdrogeria. 
W mierze Szybka wysyłka sprawdzamy procent zamówień z ostatnich 28 dni, które zostały przez Ciebie wysłane w dniu zakupu.
Obliczamy ile zamówień wysyłasz tego samego dnia – dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia – w stosunku do wszystkich Twoich zamówień (bez względu na ich deklarowany czas wysyłki).
Jeśli chcesz otrzymać punkty w tej mierze, a wysyłasz zamówienia tego samego dnia, zmień deklarowany czas wysyłki. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów