Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Ktoś może wyjaśnić jak to jest i dlaczego to zamówienie "nie zostało wysłane szybko"?
Mam takie parametry w raporcie:
Data złożenia i opłacenia zamówienia to: 13.03 godz. 9:26
Data dodania numeru przesyłki: 13.03 godz. 10:55
Data wysyłki: 13.03. godz. 16:14
Data dostawy: 14.03
Zamówienie wysłane szybko: NIE
Dla moderatorów: cd3f9fa0-ffe4-11ef-9fe5-9168085c6906
@tylko_bio jak znam życie, to kurier zeskanował paczkę rano i algorytm stwierdził, że nie wysłałeś tego samego dnia
@KOGIEL_T a ja podejrzewam ,że dla tej transakcji czas wysyłki był ustawiony na 2 dni lub więcej.
dla tego przypadku : 3 dni
@tylko_bio ot... i Masz odpowiedź , zgodnie z regulaminem do szybkiej wysyłki zaliczane są transakcje z czasem wysyłki ustawionym na ,, natychmiast ,, lub 1 dzień .
@tylko_bio jest dokładnie tak, jak pisze mdrogeria.
W mierze Szybka wysyłka sprawdzamy procent zamówień z ostatnich 28 dni, które zostały przez Ciebie wysłane w dniu zakupu.
Obliczamy ile zamówień wysyłasz tego samego dnia – dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia – w stosunku do wszystkich Twoich zamówień (bez względu na ich deklarowany czas wysyłki).
Jeśli chcesz otrzymać punkty w tej mierze, a wysyłasz zamówienia tego samego dnia, zmień deklarowany czas wysyłki.