Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gdy wchodzę na swój profil pokazuje mi, że mam 0 ofert. W zakładce mój asortyment oferty pokazane są prawidłowo wyświetla mi ponad 1000 ofert. Kiedy naprawicie swój błąd?
Wyszukiwarka Chrome i Mozilla, na telefonie jest to samo co w Mozilli
Jakiś update albo komunikat ? Od kilku dni są problemy. ZERO oficjalnych wiadomości i komunikatów. Nikt nie wie co się dzieje, w czy tkwi problem, kiedy zostanie naprawiony itd. Sami musimy pisać, kombinować, domyślać się.
Witam, minęła doba problem dalej nie rozwiązany. Ile czasu przewidują technicy na naprawienie problemu?
@_HolaOla_ jak to się dzieje, że ofert nie widać, a wyświetleń i kliknięć w ads-ie przybywa? Jakaś dziwna ta awaria 🤔
Jakiś update ? U mnie ciągle to samo. Z waszej strony zero komunikatów, że są jakieś błędy i problemy. My czekamy i nie wiemy co dalej. Sprzedaż praktyczie stoi.
@Crypto_Shop Niestety nie mam nowych informacji, nasz zespół wciąż pracuje nad rozwiązaniem tych problemów.
Tydzień czasu niektórzy nie zarabiają płacąc za abonament i reklamy. Błąd jest po waszej stronie. Najgorsze jest to, że nawet nie wydaliście komunikatu, nie wysłaliście maili, nie informujecie oficjalnie o niczym. Dziwię się, że tak duża platforma tak się zachowuje w przypadku poważnej awarii. Średnia prowizja allegro wraz z wszystkimi kosztami to 15-20% i coraz to nowe wymagania. Fajnie gdyby w parze z tym szło jakieś prawidłowe podejście do sprzedawców, bo skarży się na to już każdy, a ta sytuacja dobitnie to pokazuje. Tydzień czasu są problemu i nikt nic nie wie, 5 dni sprawa była całkowicie ignorowana, a teraz prócz pojedynczych zdań moderatorów na AG nic. Wydajcie chociaż oficjalny komunikat, poinformujcie sprzedawców, nie liczcie za reklamy i abonament za okres trwania problemu. Cokolwiek...
Sorry ale to kpina z waszych klientów!!!
Witam, w moim katalogu wszystkie oferty są aktywne, gdy wyszukuję je w wyszukiwarce allegero z prywatnego konta, to pośród wielu aukcji widzę tylko niektóre swoje produkty, a niektórych nie widać wcale. Okazuje się, że kupujący, którzy chcą kupić produkt, który mam w moim sklepie, w ogóle go nie zobaczą podczas wyszukiwania.
Dlaczego tak się dzieje?
Czemu nic nie działa i nie widać ofert? Od rana tak jest. Prosze o wyjasnienie kiedy bedzie to naprawione. ?????????
@StarocieZpasja pracują nad naprawa 🙂
Dziękuję za informację
U mnie zaczęło działać, od razu są zamówienia i wyświetlenia rosną na aukcjach. Wyszukiwanie bez usuwania danych zrównały się z pozostałymi przeglądarkami. Pewnie zanim naprawią wszystkie konta to trochę potrwa. Ale wygląda że trafili na błąd 🙂
to ma być rozwiązanie??!! praca nad problemem od 2 dni i nic?? KPINA
Wasze usunięcie ciasteczek to nie jest naprawienie problemu a co najwyżej próba reanimacji trupa.
ten błąd powoduje ze sprzedaż spadła praktycznie do zera, a pieniądze za „usługę” skasować już pamiętacie
@grzegorzjanowski proszę, abyś zapoznał się z całym wątkiem, ponieważ Ola dodała już wyjaśnienie w kwestii braku widoczności ofert.
Zapoznałem się z wątkiem, efekt jest taki ze nie widać ani moich ofert ani ofert innych użytkowników z tego wątku. Sam to sprawdzałem, a nie wierze w to ze niedzielny allegrowicz będzie w ogóle wiedział czym są cookies a tym bardziej jak je usunąć
chore!!!
@grzegorzjanowski dla widoku biznesowego wyłączyliśmy oferty, które nie zawierają opcji: FV marża, FV VAT, FV bez VAT. Kupujący standardowo widzą cały czas wszystkie oferty. Zachęcam Cię do skorzystania z widoku konsumenckiego.
@_fashiOn_lOve_ abyśmy mogli to sprawdzić poproszę o pełen zrzut Twojego ekranu (wraz z widocznym paskiem przeglądarki oraz datą i godziną), bo u mnie wszystko wygląda całkowicie prawidłowo.