Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dzisiaj przyszedł zwrot , nic dziwnego , ot klasyczne wyłudzenie na smarka , ale otwieram jak zwykle przy kamerce paczkę i okazuje się ,że jest jeden produkt ...WIĘCEJ !!!.//he..heee chyba gratisa dostałem // niż wynika do z odstąpienia od umowy , tak to właśnie wygląda , zakupy , zwroty , klienci się gubią i teraz co ? jutro mija termin na odstąpienie od umowy , towar należy do klienta , stosowna wiadomość wysłana , środki zwróciłem tylko za to co klient zgłosił do zwrotu i czekam
oddaj za wszystko, weź nie bądź taki.....
@Halfrunt nie ... bo nie , towar należy do klienta , a ja nie mam podstawy do wprowadzenia go z powrotem na stan sklepu
tak to wygląda - my mieliśmy ostatnio kupującego co sam osobiście odebrał od nas taki zwrot,
ale też mieliśmy przypadek gdy kupujący otrzymał za pomylenie wysyłek zwrot z allegro protect, bluzgi od kupującego padały nawet, gdy pokazaliśmy mu fakturę na jego dane jaką dołączył do tego pomylonego towaru, uparcie twierdził, że jesteśmy oszustami i podmieniliśmy towar
allegro zamiast pogonić w dyskusji delikwenta - wypłaciło mu środki z AP łaskawie nas nimi nie obciążając
1. a jest szansa ze wysłaliscie 1 więcej?
2. klient zapyta o zwrot środków również za ten nadprogramowy? tak gdybam 🙂