- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Brak pomarańczowej ikony po dodaniu nr przesyłki to trwały zabieg czy awaria ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@megii_ss numer w szczegółach normalnie figuruje? Dodajesz ręcznie czy automatycznie po generowaniu etykiety. Może opóźnienie na łączach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
było normalnie, ikona była pomarańczowa, aż tu nagle zrobiła się biała tak jak by nie był dodany nr paczki choć jest dodany

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam mamy ten sam problem @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@FOLIO_PAK_PL @megii_ss poproszę o numery zamówień, w których tak się stało oraz zrzut ekranu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika @nie zbieraj numerów przesyłek i nie szukaj ich, oznaczenia zniknęły nawet w starych zamówieniach już dawno odebranych przez kupujących.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zniknęło we wszystkich zamówieniach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@megii_ss @ANDALO-BALETKI @Agent051 @FOLIO_PAK_PL macie jakieś Ch....hmmm... nie polskie sprzęty , u mnie gra i buczy .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ANDALO-BALETKI @megii_ss @Agent051 @FOLIO_PAK_PL Wielka prośba o zrzuty ekranu i przykładowe numery zamówień.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ANDALO-BALETKI Poproszę jeszcze o zrzut ekranu z widocznym adresem URL, datą oraz godziną.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka Proszę zakryć wrażliwe dane na tym zdjęciu od ANDALO-BALETKI
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ u nas dzisiaj zniknęły oznaczenia dodanych dowodów zakupu i nadanych przesyłek na WSZYSTKICH zamówieniach. Wkleję więc tylko screen z 1 strony wysłanych zamówień i daruję sobie wpisywanie numerów wszystkich zamówień.
Kiedy zostanie to naprawione?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To się dzieje w każdym zamówieniu od wczoraj popołudnia, nawet przesyłki wysłane wcześniej nie mają zapisanych numerów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@deymon_pl mają zapisane numery , ikona też jest inna po dodaniu numeru przesyłki , po mojemu jest GIT , nie razi w oczy .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Masz racje, taka mała zmiana że dobrze nie widać 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
+1
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
oznaczenie o dodanej fakturze także zniknęło

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Taka jest wasza pomoc!!! Standardowo przed świętami się sypiecie, a udajecie że problemu nie ma i go nie widzicie. Również u mnie brak podświetlenia ikonek na pomarańczowo, wszystkie zamówienia ze statusem zrealizowane jak i nowe czy w realizacji mają ikonki bez podświetlenia na pomarańczowo!! naprawcie swoje problemy a nie szukajcie ich po raz kolejny u sprzedawcy bo tak najprościej!!!
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »