Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
Nie będę pytać jakim cudem Przedsiębiorcy, dokonujący zakupów na cele zawodowe, mogą dokonywać zwrotów konsumenckich. Odpowiedź jest przecież oczywista: BO MOGĄ. Allegro im na to pozwala. Co nie jest zabronione, jest dozwolone.
Zastanawia mnie w jakim celu Allegro stworzyło opcję ograniczonych zwrotów:
"Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)"
Przecież to kompletnie nic nie wnosi do tematu. Nikt tego nie czyta, nikt na to nie zwraca uwagi. DO USUNIĘCIA.
Przyszedł czas na trochę "analityki":
W odniesieniu do powyższych danych można zaryzykować tezę, że Allegro świadomie stworzyło patologiczny, korupcjogenny system.
Pytanie brzmi: czy Allegro postanowi kiedykolwiek zaadresować ten problem?
Czy konieczna będzie kolejna dotkliwa kara od UOKiK?
PS. Wiem, że temat był już wałkowany mnóstwo razy... Jednak co innego pozostało w obliczu braku reakcji ze strony Allegro OD WIELU, WIELU LAT.
Dzień dobry @RegeraBHP! Jeśli w ofercie w warunkach zwrotu zaznaczone jest cytowane przez Ciebie ograniczenie, sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu. W tym celu mamy tę opcję w warunkach zwrotu.
W przypadku dyskusji możesz zgłosić do nas niezakończoną dyskusję, w której odmówiłeś przyjęcia zwrotu zgodnie z ograniczonym prawem do odstąpienia od umowy ze względu na zakup firmowy (na koncie, z którego piszesz nie ma niezakończonych z tego powodu dyskusji). Wówczas nie otrzymasz ujemnych punktów za niezakończone dyskusje.
W przypadku negatywnych ocen, każde zgłoszenie jest rozpatrywane indywidualnie, więc nie jestem w stanie określić jakie kroki podjęlibyśmy nie znając treści tych negatywnych ocen, ale takie sytuacje również warto do nas zgłaszać.
Dziękuję @la_nika za odpowiedź. Oboje jednak wiemy, jakie są realia.
W przypadku niezakończonych dyskusji wystarczy, że kupujący po waszej interwencji będzie sygnalizował brak rozwiązania sprawy. Wszyscy to przerabialiśmy 😉
Odnośnie opinii sprawa jest jeszcze prostsza. Cytując wasze odpowiedzi, które znam już na pamięć: "Kupujący ma prawo do wystawienia opinii po zakupie. Jeśli kupujący nie łamie swoim komentarzem regulaminu Allegro nie mamy podstaw by go usunąć ".
Byłbym jednak bardzo wdzięczny za przekazanie tego problemu do odpowiedniego działu. Może pod naporem ilości odwołań coś się w tej sprawie zmieni.
@Re-geraBHP oczywiście przekażę Twoje uwagi.
Rozumiem, że obecnie nie masz żadnej trwającej dyskusji, która dotyczy zgłaszanego problemu?
Dziękuję @la_nika
Co do dyskusji to od dłuższego czasu żadnej - przyjmuje zwroty zawsze i od wszystkich bez względu na to, co mówi nt. polskie prawo.