Witam. Klient kupił jedną długą rzecz około 2 metry za którą muszę zapłacić i wysłać swoim kurierem.
Kupił też jedną małą rzecz, która ma cennik smart i wpisał sobie dostawę np. 0 zł bo inaczej nie mógł wybrać. Dodałem do koszyka te elementy z innego konta i rzeczywiście jest tak jak na zdjęciach.
O co chodzi?
Mam odznaczone w ustawieniach wpisywanie własnej kwoty. Jak naprawić ten błąd. ? Powinna być cena wysyłki najdroższej rzeczy. Kombinuje i nie mogę ustawić tego, po mimo dobrych ustawień.
Proszę o pomoc.
@OkuciaRomb zdjęć nie widać ale może masz ustawione źle zasady łączenia ofert w koszyku ?
Pewnie klientowi wyskoczyło ale wolał wpisać 0 zł bo po co ma płacić ?
Tak dokładnie. Jak zrobić by niemógł wpisać swojej kwoty?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ odkryjcie zdjęcia !
Ale on może wpisać dopiero jak ustali z Tobą, jak sam wpisze 0 zł nie jest to wiążące 🙂
No właśnie, zdjęć nie widać nie wiem o co chodzi😁 o.k domyślam się że mogę Anulować i oddać kwotę. Tylko na przyszłość jak to zrobić, by nie było takich problemów?
@OkuciaRomb będą, puki masz różne cenniki dostaw 😞 a wielu wpisze 0 zł 🙂