anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym

TOTAL4YOU
#7 Wielbiciel#

 @w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Mam taki  problem jak  w tytule  w dwóch zamówieniach , i po prośbie o dopłatę do wysyłki Klient anulował zakup! Do tego Klient nie może skorzystać ze SMART-a, i do mnie kieruje pytania dlaczego tak jest?!

Wyjaśni mi ktoś dlaczego w innych zamówieniach jest ok a w tych dwóch nie? A co jeśli będzie się to powtarzać?Zasady platformy  zaczynają mieć  negatywny wpływ na moją sprzedaż. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

A wyjaśnił dlaczego nie może korzystać? możliwe że źle łączy zakupy.

oznacz moderatorów

TOTAL4YOU
#7 Wielbiciel#

Kupił produkt A , który ma tylko jedną opcję dostawy w smart, i produkt B, który ma tą opcję dostwy co produkt A  oraz inne opcje odstawy także w smart. Inni Kupujący składają również takie zamówienia i nie ma takiego problemu. Pojawiło się to na ten moment tylko w dwóch zamówieniach. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@TOTAL4YOU Najlepiej by było, jakby kupujący się do nas zgłosił z takim problemem. Niestety nie jesteśmy w stanie bez tego zweryfikować problemu. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

TOTAL4YOU
#7 Wielbiciel#

Nie sądzę by Kupujący chcieli sobie tym zaprzątać głowę. Obwiniają niestety od razu Sprzedawcę i natychmiast anulują zamówienie przez co ja tracę Klienta i sprzedaż.

oznacz moderatorów