Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Mam taki problem jak w tytule w dwóch zamówieniach , i po prośbie o dopłatę do wysyłki Klient anulował zakup! Do tego Klient nie może skorzystać ze SMART-a, i do mnie kieruje pytania dlaczego tak jest?!
Wyjaśni mi ktoś dlaczego w innych zamówieniach jest ok a w tych dwóch nie? A co jeśli będzie się to powtarzać?Zasady platformy zaczynają mieć negatywny wpływ na moją sprzedaż.
A wyjaśnił dlaczego nie może korzystać? możliwe że źle łączy zakupy.
Kupił produkt A , który ma tylko jedną opcję dostawy w smart, i produkt B, który ma tą opcję dostwy co produkt A oraz inne opcje odstawy także w smart. Inni Kupujący składają również takie zamówienia i nie ma takiego problemu. Pojawiło się to na ten moment tylko w dwóch zamówieniach.
@TOTAL4YOU Najlepiej by było, jakby kupujący się do nas zgłosił z takim problemem. Niestety nie jesteśmy w stanie bez tego zweryfikować problemu.
Nie sądzę by Kupujący chcieli sobie tym zaprzątać głowę. Obwiniają niestety od razu Sprzedawcę i natychmiast anulują zamówienie przez co ja tracę Klienta i sprzedaż.