Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, proszę o interwencję do zamówienia b4c87fe0-a59e-11f0-8895-094b8cada9e7 ponieważ przesyłka jest od 3 dni w sortowni i tak sobie przyjemnie leży. Proszę również skontaktować się z Klientem w celu wyjaśnienia sytuacji. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry @TrustUsEvery! Poprosiłam o kontakt w tej sprawie z przewoźnikiem.
Gdy otrzymamy odpowiedź, damy znać. Nie mam możliwości skontaktowania się z klientem w tej sprawie, kupujący widzi, że przesyłka została przez Ciebie nadana terminowo.
Czy udało się otrzymać odpowiedź?
@TrustUsEvery jeszcze nie. Gdy tylko otrzymam informacje w tej sprawie, dam znać.
@TrustUsEvery gdy otrzymamy odpowiedź od przewoźnika, dam znać e-mailowo w sprawie nr 54854361.
Minęła doba od naszego zapytania.
Napisaliśmy również w e-mailu zapytanie czy udało się coś ustalić, minęły 3 godziny od zapytania i dalej nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Klient dalej oczekuje odpowiedzi.
@TrustUsEvery Widzę, że jesteś w kontakcie z doradcą. Proszę, oczekuj na kolejne informacje.