anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywny komentarz

MAMY ROZWIĄZANIE!
SPORTGEAR_PL
#1 Nowicjusz

Dzień dobry,

Otrzymaliśmy ocenę negatywną do transakcji, która nie doszła do skutku. W dniu 12 paź 2025 (niedziela) o godzinie 23:50 wpadło zamówienie:

72f4a440-a7b5-11f0-a588-b391296a673a

Klient nie anulował go, ani nie zgłosił zwrotu. Po kilku godzinach, o godzinie 4:04 nad ranem otrzymaliśmy ocenę negatywną "Proszę tego produktu nie wysyłać bo on mi jest nie potrzebny i ".
Klient NIE założył dyskusji, NIE napisał do nas żadnej wiadomości oraz NIE kontaktował się z nami (4:04 rano... ). 

Kontaktowaliśmy się z klientem w godzinach pracy w dniu 13.10 ale osoba była chyba pod wpływem alkoholu i nie rozumiała o co chodzi. 

 

Chciałbym prosić o pomoc, ponieważ ocena jest raczej bezzasadna. W czym zawiniliśmy jako sprzedający ?  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@SPORTGEAR_PL usunęliśmy już tę ocenę z Twojego konta. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
SPORTGEAR_PL
#1 Nowicjusz

Serdecznie dziękuję za pomoc. 

oznacz moderatorów