Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Otrzymaliśmy ocenę negatywną do transakcji, która nie doszła do skutku. W dniu 12 paź 2025 (niedziela) o godzinie 23:50 wpadło zamówienie:
Klient nie anulował go, ani nie zgłosił zwrotu. Po kilku godzinach, o godzinie 4:04 nad ranem otrzymaliśmy ocenę negatywną "Proszę tego produktu nie wysyłać bo on mi jest nie potrzebny i ".
Klient NIE założył dyskusji, NIE napisał do nas żadnej wiadomości oraz NIE kontaktował się z nami (4:04 rano... ).
Kontaktowaliśmy się z klientem w godzinach pracy w dniu 13.10 ale osoba była chyba pod wpływem alkoholu i nie rozumiała o co chodzi.
Chciałbym prosić o pomoc, ponieważ ocena jest raczej bezzasadna. W czym zawiniliśmy jako sprzedający ? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@SPORTGEAR_PL usunęliśmy już tę ocenę z Twojego konta.
Serdecznie dziękuję za pomoc.