Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Po raz kolejny kurier DPD na Ursynowie nie odebrał paczek, jest to kolejny przypadek w tym miesiącu.
Bardzo proszę o nie uwzględnianie tych paczek w naszej ocenie sprzedaży.
Dziękuję
@mjks otrzymałam potwierdzenie, że zamówienie zostało wykluczone z Twojej jakości sprzedaży - jutro powinno być to u Ciebie widoczne. 😊
dziękuję 🙂
Kolejny problem z nieodebraną przesyłką z punktu DPD na Ursynowie - nieodebrana przesyłka z punktu - nr transakcji:
4c8aba02-9b00-11ef-8e7d-394b8cb5892c
Nadana:
2024-11-05 | 12:36:25 | Nadanie przesyłki w punkcie Pickup | /PL57242 |
@mjks poprosiłam o wykluczenie wskazanego zamówienia ze statystyk.
Dzień dobry,
Proszę o wykluczenie z oceny jakości sprzedaży następujących transakcji, kurier nie pojawił sie po odbiór :
0f88e6d0-9c7d-11ef-8db0-fb76a98c73fe
f348f270-9ce6-11ef-abff-9f4173b0a519
@Instal_Metal Skierowała prośbę o wykluczenie wskazanych zamówień.
@Instal_Metal Otrzymałam informację, że tylko dla zamówienia f348f270-9ce6-11ef-
Ale po co miałbym zamawiać go drugi raz, skoro był zamówiony wcześniej? Żebym został obciążany opłata za podjazd na drugie zlecenie? Paczka była przygotowana o czasie więc proszę o wykluczenie obu przesyłek.
Proszę o wykluczenie następujących transakcji - kurier znowu nie podjechał.
c80e87c0-a27a-11ef-9709-d7be5f76372f
ded42ac0-a273-11ef-b052-5bf47bbbbcb6
bfb96a30-a1ef-11ef-9392-c18219cd06fb
d1431510-a1e2-11ef-ba72-9d293cc011e7
b40c71d0-a1e2-11ef-9392-c18219cd06fb
Podjazd został zamówiony tylko do jednej paczki w związku z doliczaniem dodatkowej opłaty przez dpd za składanie kolejnych zamówień podjazdów po tym, jak doszły kolejne.
Rozwiązanie problemu jest bardzo proste, tylko Allegro nie chce tego zrobić.
Wystarczyłoby, aby Allegro za moment nadania traktowało chwilę pozostawienia przesyłki w punkcie, tak jak traktują to firmy kurierskie, a nie moment odbioru przesyłki z punktu przez przedstawiciela przewoźnika. Dla przewoźników liczy się dzień pozostawienia przesyłki w punkcie, automacje itp, a nie dzień jej wysyłki z tego punktu.
A dla DPD Pickup regulaminowy termin doręczenia wynosi do 5 dni roboczych (liczymy od dnia nadania w punkcie, a nie od dnia odbioru przez kuriera). Tak więc kurier musi odebrać przesyłkę z punktu w takim terminie, aby dotarła ona do punktu docelowego w ciągu tych 5 dni od dnia pozostawienia przesyłki w punkcie nadawczym (czyli nie musi to być dzień bieżący, ani nawet następny).
Cześć, @Instal_Metal. Przekazałam zamówienia do wykluczenia z jakości. Dam Ci znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@Instal_Metal, zamówienie d1431510-a1e2-11ef-ba72-9d293cc011e7 zostało wykluczone ze statystyk.
Jeśli chodzi o pozostałe, to do każdej paczki powinieneś przypisać podjazd kuriera. Nie musisz zamawiać kolejnego podjazdu dla każdej przesyłki, tylko jeden zbiorczy do wszystkich wygenerowanych paczek.
Przez to, że pozostałe zamówienia nie miały zleconego podjazdu, nie możemy ich wykluczyć ze statystyk.
Ok, podjazd był również zamówiony przez system dpd. W załączniku screen. Pracownik zamówił przejazd i przez allegro dla tej jednej paczki, dla pozostałych przez stronę dpd.
@Instal_Metal Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Doradca musi to potwierdzić z przewoźnikiem, a my nie mamy takiej możliwości.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Poproszę o wykluczenie z oceny jakości sprzedaży zamówienia
nr 7d4caa80-abc8-11ef-bcad-513f15f60bad.
Kupująca prosi o późniejszą wysyłkę.
Gdzie to należy zgłaszać, proszę o link. Dziękuję.
@koszyk2211 Możesz zgłaszać takie przypadki tutaj, ale dopiero wtedy, gdy minie czas na wysłanie (zamówienie będzie opóźnione). Wtedy zgłosimy je do usunięcia ze statystyk jakości sprzedaży.
Problem z odbiorem paczek przez kuriera DPD jest znany również nam.
Czy tak to ma wyglądać, że my sprzedający mamy zlecać podjazd w wyznaczonych godzinach, a kurierzy DPD mają to gdzieś, a później jeszcze mamy każdorazowo zgłaszać problem do Allegro w celu złożenia reklamacji do DPD?
Problem nie jest jednostkowy, więc skoro Allegro narzuca nam obsługę kurierską przez DPD, to powinno zadbać o rzetelne wykonywanie przez DPD zleconych obowiązków/zleceń. Na takich sytuacjach cierpią zarówno kupujący jak i my sprzedawcy.
Czy Allegro ma zamiar skutecznie zareagować na powtarzający się problem z DPD ?
Dokładnie, tracę czas na zgłaszanie tych reklamacji i bije się z durnym systemem, że zrobiłem paczkę po zamówieniu kuriera, ale nie zleciłem kolejnego podjazdu bok kosztuje 5 zł i już paczki wykluczyć się nie da. Moja jakość sprzedaży mocno kuleje przez DPD i brak w tym mojej winy.
Proszę też o wykluczenie z oceny jakości sprzedaży -
zamówienia nr 4ae9cdb0-a9c6-11ef-8882-ff30211abce7.
Przesyłka nr DHL 28941143502. Kurier DHL odebrał o dzień później.
Praktycznie wszystkie przesyłki – oprócz InPostu – mogę tu zgłaszać, tracąc przy tym cenny czas. Czy jest szansa, że Allegro coś z tym zrobi? Dziękuję.