anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

duży problem z inpost

Promerco
#8 Zapaleniec#

Witamy, już drugi dzień mamy problemy z Inpostem. Zasadniczo problem polega na tym, że zapłaciliśmy fakturę za usługi inpost, a oni mówią, że nie widzą płatności, zablokowali nasze konto inpost i przez dwa dni nie możemy wysyłać żadnych przesyłek! Nie odbierają telefonu i nie wiemy już, jak sobie poradzić w tej sytuacji. Największym problemem jest utrata punktów i tak dalej, skargi klientów itp. Jak Allegro może pomóc w rozwiązaniu tego problemu? Pomoc potrzebna pilnie

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Promerco dziwne , miałem taką sytuację .... kiedyś tam , dość dawno  ,ale opiekun po przesłaniu potwierdzenia przelewu załatwił sprawę w 15minut , sprawdź czy na pewno przelew poszedł na właściwe konto .

oznacz moderatorów

Promerco
#8 Zapaleniec#

?

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Witam, 

jeżeli faktura została przez Państwa opłacona, należy podjąć kontakt bezpośrednio z opiekunem handlowym lub przesłać potwierdzenie płatności w formacie PDF na adres e-mail windykacja@inpost.pl

oznacz moderatorów