anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dyskusja - interwencja

it24_pl
#12 Orędownik#

Proszę o przyjrzenie się dyskusji, i nie wtrącanie się w transakcję b2b. Kupujący przekroczył wszelkie granice.

6868d530-6947-11ef-a950-0f21fa62c159

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

 

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@it24_pl Czyżby klient B2B chciał zrobić zwrot?

 

oznacz moderatorów

it24_pl
#12 Orędownik#

On odesłał, i 2 miesiące nie odbiera swojej właności. Dyskusja była zamknięta z racją po mojej stronie. A teraz niby protect. Allegro skoro nie wtrąca się w komentarze, to niech się nie wtrąca w transakcje B2B.

oznacz moderatorów

bosek_2804
#10 Popularyzator#

Twierdzisz, że konsultanci tego giganta zachowują się jak przekupy na targu, zmieniając co chwile decyzje i podejmując je za Ciebie ? 

oznacz moderatorów

it24_pl
#12 Orędownik#

Kupujący dostał nawet 20 monet, żeby sobie odebrał swoją własność. Nie skorzystał. Chciałem mu wymienić, bo źle sobie zamówił - nie skorzystał. Dyskusja była zamknięta, to kupujący ją wznowił, i pomimo wcześniejszych ustaleń z konsultantami - że przedmiot jest jego własnością zgodnie z prawem, na dzień dobry otrzymał link do protecta.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@it24_pl Poleciało Botem klasycznie, Dziewczyny zerkniecie na To ? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

it24_pl
#12 Orędownik#

Niestety chyba po raz kolejny problem został zamieciony pod dywan. A ja mogę pisać, prosić, tłumaczyć się, i tracić czas na kupującego, który prowadząc firmę nie rozróżnia praw konsumenta, reklamację myli z odstąpieniem od umowy. I twierdzi że odesłanie przedmiotu go kosztowało, pomimo tego że skorzystał ze zwrotu w Allegro, który był darmowy. Co więcej Allegro twierdzi że nie jest tego wstanie zweryfikować. Szkoda.

oznacz moderatorów

it24_pl
#12 Orędownik#

I tak, najpierw daliście kupującemu 20 monet na odebranie towaru, miał Was gdzieś, a teraz oddaliście z protecta 109zł, a ja wyszedłem na głupka i zostałem z kłamliwym komentarzem. Gratuluję. Po raz kolejny udowodniliście mi że nie ma sensu działać zgodnie z prawem.

 

Przydzielicie mi teraz bezpłatną pomoc prawną? No bo skoro już wtrąciliście się w transakcję b2b i pomagacie kupującemu, to może teraz mi pomożecie? Czy ja mam swoich praw bronić za własne pieniądze, a kupujący korzysta z Waszych?

P.S. wczoraj miałem zamówioną rozmowę w tej sprawie, nikt się do mnie nie odezwał.

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

msniezek pisał ze są kompetentni, parę dni temu.

oznacz moderatorów