Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Proszę @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ o analizę przypadku i zlikwidowanie oznaczenia dyskusji jako nierozwiązana.
Chodzi o dyskusję z kupującym.
Założona 2.11.24 i dzisiaj otrzymaliśmy towar, który jak twierdzi Kupujący nie działa. Czy tak jest w istocie sprawdzimy ale Allegro przeprasza Kupującego i informuje że może skorzystać z Allegro Protect - czy Allegro już na wszystko teraz ma jedną odpowiedź. Czy czasem ktoś tam jednak zastanawia się nad faktem że skoro kupujący nie przesłał towaru to jak sprzedający ma się odnieść do sprawy.
Proszę o informację odnośnie tej dyskusji oraz ewentualnych kroków jakie zostaną podjęte - lub nie w tej sprawie.
@virtualeye klient oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną, bo jego problem nie został jeszcze rozwiązany- reklamacja nie została zakończona. Przy zakończeniu reklamacji klient może zamknąć dyskusję i oznaczyć problem jako rozwiązany.
Informacja o Allegro Protect pojawia się automatycznie po informacji o nierozwiązaniu jej. Wszystko zadziałało prawidłowo. W sprawie jakości sprzedaży, skontaktuj się proszę z nami przez formularz.
Witaj,
Dziękuje za informację. Rozumiem więc że informacja o Allegro Protect pojawia się niezależnie czy są ku temu jakiekolwiek powody czy nie. Świetne rozwiązanie i gratuluję pomysłu. Kolejny punkt który wprowadza chaos do komunikacji z kupującymi.
No nic dziękuje za informację.
Rozumiem że punkty ujemne i tak są przyznawane i teraz ja muszę udowodnić i pisać elaboraty z opisami i uzasadnieniem - proszę o potwierdzenie.
że skoro kupujący nie przesłał towaru Nie musi, nie ma obowiązku odsyłania.
To jak mam wykonać naprawę gwaranycjną?
Proste, ma ci udostępnić, możesz rozpatrzyć bez odsyłania możesz odebrać podsyłając swojego kuriera, możesz podesłać etykietę o ile kupujący wyraża zgodę na odesłanie.
Czy towar podlega naprawie gwarancyjnej to decyduje producent sprzętu. W tym przypadku chodzi o kamerę więc jak mam rozpatrzyć skoro klient twierdzi że nie działa.
W przypadku gwarancji może się ubiegać o zwrot kosztów ale żeby naprawa została uznana za gwarancyjną musi zostać tak zakwalifikowana przez serwis.
To co piszesz może się odnosić do jakiś niematerialnych produktów ale nie do urządzeń elektrycznych
Polecam poczytać (bez urazy) obowiązki i prawa sprzedającego, kupujący skalda rekalamację u ciebie i co ty i jak to zrobisz sam decydujesz, masz 14dni na jej rozpatrzenie.
Czyli domyślnie mogę odrzucić ponieważ nie mam podstaw do stwierdzenia czy towar podlega naprawie gwarancyjnej czy nie.
Poczytać poczytam i nie mam się o co obrażać 🙂
W końcu sam pytam 🙂
Możesz rozwinąć bo 1 zdanie niczego nie wyjaśnia a skoro skomentowałeś to może było by fajnie gdybyś dokończył myśl
@virtualeye przede wszystkim musisz się nauczyć, które odpowiedzi z Allegro są botów, a które od "prawdziwych ludzi"😉
@KOGIEL_T nie zgodzę się z Tobą - Allegro przez takie działanie wprowadza chaos i zamieszanie więc ja jako sprzedający (czyli także Klient Allegro) powinienem od Allegro żądać poprawnej weryfikacji i traktowania. To że Allegro wrzuca wszędzie boty to tylko świadczy o samej platformie. Ja zdaję sobie sprawę że to jest wiadomość automatyczna tylko PO CO? (duże litery tylko dla podkreślenia 🙂 )
Ogólnie wycofuję się z tej platformy bo mam już dość udawadniania że nie jestem wielbłądem.
Nawet w dyskusjach na Gadane wygląda to tak że Kupujący za chwilę będzie mógł wyrzucić produkt to kosza i zgłosić naprawę gwarancyjną bo urządzenie nie działa zgodnie z umową.
Jakie jest allegro, czym się stało to długo można dyskutować, z pewnością nie na lepsze, Ale reklamacja, tak kupujący ma prawo do jej złożenia, to nie wymysł allegro.
@Client:128117527 reklamację można złożyć zawsze i wszędzie, ale sprzedawca zawsze może odrzucić reklamację😔
Oczywiście, tylko należy ją uzasadnić.
@virtualeye ze mną się nie musisz zgadzać, ale jak nauczysz się rozróżniać odpowiedzi botów i prawdziwych ludzi, to będziesz się mniej stresował😉, bo tymi odpowiedziami "automatów" nie trzeba się przejmować, a jak otrzymasz odpowiedz od człowieka , to będziesz mógł nadal prowadzić prawdziwą konwersację
@KOGIEL_T napiszę brutalnie - bredzisz
każda wypowiedź moderatora na forum, na infolinii czy w dyskusji jest stanowiskiem allegro
obrażanie sprzedawcy, podjudzanie kupującego przeciw niemu w dyskusji czy sugerowanie mu, że ma inne prawa niż wynikające z polskich przepisów - jest oficjalnym stanowiskiem allegro
odpowiedź tutaj @N_Nitka28 sugerująca, że wszystko jest okej, gdy sprzedawca ma nierozwiązaną dyskusję z winy kupującego, obniżone pkt-y jakości sprzedaży też jest stanowiskiem allegro
@RED ja nie twierdzę, że pracownicy Allegro są nieomylni, ale z nimi można się dogadać, a z botami już nie za bardzo😉
Konsument nie ponosi żadnych kosztów związanych z reklamacją towaru niezgodnego z umową. Składając reklamację, udostępnia sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania towaru na swój koszt, a także ponosi koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów. W przypadku odstąpienia od umowy konsument zwraca towar sprzedawcy na jego koszt.