anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja trwa już 14 dni, proszę o zamkniecie.

MAMY ROZWIĄZANIE!
vw4659
#8 Zapaleniec#

Kupujący po zakupie drukarki nie potrafił zainstalować sterowników i otworzył dyskusje z allegro, ( Powód: (wada wykryta podczas używania) po mojej odpowiedzi nie zamyka jej a także nie mam rządnych informacji. A Allegro wysyła mi widomości ( Wysłaliśmy do kupującego prośbę, aby zdecydował, czy jego problem został rozwiązany. Jeśli sprawa nie jest wyjaśniona, koniecznie wypowiedz się w dyskusji.

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
br.
#21 Demiurg#

@vw4659   No tak ale ta wada chyba ma jakąś nazwę.  Czy dostał jakąś instrukcję obsługi, zazwyczaj w instrukcjach  jest w sposób obrazkowy pokazane jak instalować itd...

Prośba nie jest rozwiązaniem dyskusji.

Ile dni minęło od zgłoszenia wady?

Gdzie jest drukarka, u ciebie czy kupującego?

oznacz moderatorów
vw4659
#8 Zapaleniec#

Drukarka jest cały czas u kupującego po otwarciu dyskusji z powodem (wada wykryta podczas używania) zadzwoniłem i dowiedziałem się, że Pani nie może zainstalować sterowników w laptopie, po wskazaniu odpowiedniego rozwiązania kupująca nie odpowiedziała ani nie zamknęła dyskusji

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Ale to jest reklamcja i masz 14dni na jej rozpatrzenie a teraz?

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

Najlepiej napisz teraz że reklamację uznajesz za rozwiązaną ponieważ kupujący nie odpowiada na udzielane instrukcje.  Sam nie masz możliwości sprawdzenia drukarki ponieważ drukarka ciągle znajduje się u kupującego.  Roszczenia kupującego odrzucasz.

To tymczasem załatwia problem i powinno zamknąć dyskusję, tylko że kupujący może w każdej chwili  ponowić reklamację znajdując inne usterki.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@vw4659 po 30 dniach powinna  zakończyć się samoczynnie 

oznacz moderatorów
vw4659
#8 Zapaleniec#

 

Prosiłem o zamkniecie dyskusji i nie mam odpowiedz.Screenshot_2 222.jpg

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

Ty nie możesz prosić o zamkniecie, jesteś sprzedającym. Dyskusję zamyka kupujący lub Allegro po upływie określonego  terminu, braku  wniosków.

ps. prosić oczywiście możesz, wolno ci, ale nie ma to żadnego znaczenia.

oznacz moderatorów
vw4659
#8 Zapaleniec#

No jak nie zobacz zdjęcie.

Prosiłem o zamkniecie dyskusji i nie mam odpowiedz.Screenshot_2333.jpg

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

Zdjęcia nie widać, zatwierdza moderator.  Ale to nie ma znaczenia,  dziś jest niedziela więc wróć jutro. A poza tym twoja prośba się nie liczy.

oznacz moderatorów
vw4659
#8 Zapaleniec#

Tak to racja poczekajmy do jutra , zobaczymy.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie zamknie dyskusji Allegro jak nie będzie potwierdzenia od kupującego o rozwiązaniu problemu.

oznacz moderatorów
vw4659
#8 Zapaleniec#

Minoł prawie tydzień i nic się nie zmieniło po nieudanej próbie polaczenia teł. ( Abonent jest poza zasięgiem) napisałem do kopiującej Pani, lecz nie mam żadnej odpowiedzi. Może ktoś z zespołu Allegro zaproponuje rozwiązanie. Nie prowadzę wypożyczalni drukarek, nawet, jeżeli by się coś stało w transporcie to jest możliwość zwrotu,Screenshot_2888888.jpg

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@vw4659 jak pisałem na początku. Po 30 dniach zakończy się automatycznie.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Dyskusja tak, ale jak kupujacy nie odznaczy jej jako nierozwiązana a co z drukarką?

oznacz moderatorów
vw4659
#8 Zapaleniec#

Drukarka jest u kupującego nie odesłał nie daje żadnej wiadomości

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@vw4659 Ale napisz w dyskusji, (skoro to reklamacja ) jak będzie 14 dzień od jej zgłoszenia że odrzucasz z powodu nie odesłania jej. Może to(nie musi) przesadzić że zostanie reklamacja uznana  a to może spowodować złożenie wniosku do AP.

oznacz moderatorów
vw4659
#8 Zapaleniec#

W dniu wczorajszym zamówiłem rozmowę tel. Z doradcą zespołu Allegro i dzisiaj po dokładnym zapoznaniu się z zaistniałą sprawą doradca Allegro oznaczył sprawę, jako rozwiązaną. A jeżeli chodzi o złożenie wniosku do AP podczas rozpatrywania pierwszeństwo ma zawsze naprawa lub zwrot z mojej strony po odesłaniu drukarki, na który to wyraziłem zgodę w prowadzonej dyskusji. Także teraz wszystko jest w rękach kupującego. Pożyjemy zobaczymy. Dziękuje wszystkim za porady oraz poświęcony czas. Jeżeli się cos zmieni dam znać.Screenshot_2aaaaaa.jpg

oznacz moderatorów