Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący po zakupie drukarki nie potrafił zainstalować sterowników i otworzył dyskusje z allegro, ( Powód: (wada wykryta podczas używania) po mojej odpowiedzi nie zamyka jej a także nie mam rządnych informacji. A Allegro wysyła mi widomości ( Wysłaliśmy do kupującego prośbę, aby zdecydował, czy jego problem został rozwiązany. Jeśli sprawa nie jest wyjaśniona, koniecznie wypowiedz się w dyskusji.
@vw4659 No tak ale ta wada chyba ma jakąś nazwę. Czy dostał jakąś instrukcję obsługi, zazwyczaj w instrukcjach jest w sposób obrazkowy pokazane jak instalować itd...
Prośba nie jest rozwiązaniem dyskusji.
Ile dni minęło od zgłoszenia wady?
Gdzie jest drukarka, u ciebie czy kupującego?
Drukarka jest cały czas u kupującego po otwarciu dyskusji z powodem (wada wykryta podczas używania) zadzwoniłem i dowiedziałem się, że Pani nie może zainstalować sterowników w laptopie, po wskazaniu odpowiedniego rozwiązania kupująca nie odpowiedziała ani nie zamknęła dyskusji
Ale to jest reklamcja i masz 14dni na jej rozpatrzenie a teraz?
Najlepiej napisz teraz że reklamację uznajesz za rozwiązaną ponieważ kupujący nie odpowiada na udzielane instrukcje. Sam nie masz możliwości sprawdzenia drukarki ponieważ drukarka ciągle znajduje się u kupującego. Roszczenia kupującego odrzucasz.
To tymczasem załatwia problem i powinno zamknąć dyskusję, tylko że kupujący może w każdej chwili ponowić reklamację znajdując inne usterki.
@vw4659 po 30 dniach powinna zakończyć się samoczynnie
Prosiłem o zamkniecie dyskusji i nie mam odpowiedz.
Ty nie możesz prosić o zamkniecie, jesteś sprzedającym. Dyskusję zamyka kupujący lub Allegro po upływie określonego terminu, braku wniosków.
ps. prosić oczywiście możesz, wolno ci, ale nie ma to żadnego znaczenia.
No jak nie zobacz zdjęcie.
Prosiłem o zamkniecie dyskusji i nie mam odpowiedz.
Zdjęcia nie widać, zatwierdza moderator. Ale to nie ma znaczenia, dziś jest niedziela więc wróć jutro. A poza tym twoja prośba się nie liczy.
Tak to racja poczekajmy do jutra , zobaczymy.
Nie zamknie dyskusji Allegro jak nie będzie potwierdzenia od kupującego o rozwiązaniu problemu.
Minoł prawie tydzień i nic się nie zmieniło po nieudanej próbie polaczenia teł. ( Abonent jest poza zasięgiem) napisałem do kopiującej Pani, lecz nie mam żadnej odpowiedzi. Może ktoś z zespołu Allegro zaproponuje rozwiązanie. Nie prowadzę wypożyczalni drukarek, nawet, jeżeli by się coś stało w transporcie to jest możliwość zwrotu,
@vw4659 jak pisałem na początku. Po 30 dniach zakończy się automatycznie.
Dyskusja tak, ale jak kupujacy nie odznaczy jej jako nierozwiązana a co z drukarką?
Drukarka jest u kupującego nie odesłał nie daje żadnej wiadomości
@vw4659 Ale napisz w dyskusji, (skoro to reklamacja ) jak będzie 14 dzień od jej zgłoszenia że odrzucasz z powodu nie odesłania jej. Może to(nie musi) przesadzić że zostanie reklamacja uznana a to może spowodować złożenie wniosku do AP.
W dniu wczorajszym zamówiłem rozmowę tel. Z doradcą zespołu Allegro i dzisiaj po dokładnym zapoznaniu się z zaistniałą sprawą doradca Allegro oznaczył sprawę, jako rozwiązaną. A jeżeli chodzi o złożenie wniosku do AP podczas rozpatrywania pierwszeństwo ma zawsze naprawa lub zwrot z mojej strony po odesłaniu drukarki, na który to wyraziłem zgodę w prowadzonej dyskusji. Także teraz wszystko jest w rękach kupującego. Pożyjemy zobaczymy. Dziękuje wszystkim za porady oraz poświęcony czas. Jeżeli się cos zmieni dam znać.