Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Sprawa dotyczy dyskusji do zamówienia: bf7f8ea0-ec63-11ef-adee-713e4a246aac
Dostarczyliśmy klientce porcelanę, zgodną z opisem, Wzór i wymiary są w 100% zgodne z ofertą - jest to linia porcelany, na którą mamy wyłączność. Producent w ramach oszczędności nie opieczętował wszystkich sztuk w opakowaniu, a klienta twierdzi że otrzymała produkt niezgodny z opisem. Nie istnieją podróbki budżetowej porcelany, gdyż jest to nieopłacalne przy kosztach energii i kosztach pracowniczych - tradycyjnie poprosiliśmy klientkę o bezpośredni kontakt z producentem, który zawsze nam potwierdza oryginalność produktów klientom.
Dodatkowo w dniu 25 lutego 2025 10:49 odrzuciliśmy reklamację na niezgodność z opisem, i zaproponowaliśmy rozwiązanie wymiany miseczek na takie z logotypem, z którego klientka nie skorzystała.
Na dzień dzisiejszy klientka oznaczyła dyskusję jako nierozwiązaną, oraz dodatkowo zgłosiła wniosek do allegro protect.
Proszę zatem o odrzucenie wniosku klientki z allegro protect, jak i zmianę dyskusji na rozwiązaną, gdyż żadnej niezgodności z opisem nie ma. Dostarczony produkt ma w 100% zgodne wymiary jak i dekor z oferowanym w ofercie.
Po pierwsze, to napisz to w odpowiedzi na informację o zgłoszonym wniosku Allegro Protect, a nie tutaj. Po drugie, jeżeli terminowo wydaliście decyzję reklamacyjną, to z Waszej strony temat jest wyczerpany i zakończony.
Napisaliśmy tutaj dodatkowo, gdyż jak powszechnie wiadomo osoby obsługujące domyślnie dyskusje i wnioski allegro protect mają problem z przeczytaniem więcej niż jednego zdania z zrozumieniem, bądź nie czytają wcale i wklejają gotowe formułki kopiuj/wklej, które nijak nie mają się do tematu.
Czyli klientka typowy rumun wyłudzacz będzie mieć porcelanę i protecta bo ma urojenia na temat nieoryginalności towaru nosz ciekawe jak w tej samej fabryce mogą ci spakować oryginał i podróbę...
Nie chcemy tak określać klientki, nie mniej póki co jej działania typowo dążą do zostawienia u siebie produktu i uzyskania pieniędzy z AP. Pani zakupiła u nas 18 szt miseczek, w związku z czym otrzymała 3 opakowania zbiorcze po 6 szt, fabrycznie zaklejonych z etykietą zewnętrzną producenta, jak i każda miseczka miała kod kreskowy EAN wraz z danymi producenta. Reklamację terminowo odrzuciliśmy, gdyż produkt jest zgodny z wymiarami i dekorem, jak i pochodzi z fabryki producenta (mamy wyłączność - towar bezpośrednio z fabryki), zaś brak stempla fabryki na 3 szt nie stanowi żadnej wady i nie wpływa w żaden sposób na użytkowanie produktu. Chcąc wykazać się dobrą wolą, zaproponowaliśmy odesłanie tych 3 szt, nawet nie przejmując się tym, że klientka zerwała już etykiety producenta i myła produkt w zmywarce. Niestety tutaj zerwała kontakt i uaktywniła się jak miała możliwość uzyskania wypłaty w ramach AP.
Dla przypomnienia dla bota z AP napisaliśmy dodatkową wiadomość w dyskusji, z wskazaniem dnia i godziny wiadomości w której odrzuciliśmy reklamację, wraz z rzeczową argumentacją. Dodatkowo udzieliliśmy się w odpowiedzi na mail z AP, tutaj na forum jaki teraz w formularzu moderatora poniżej, licząc że sprawa trafi na kogoś rozumnego.
@casa-mia-pl nadałem sprawie priorytet, otrzymasz odpowiedź w zgłoszeniu nr 50294462.
Cóż, klasycznie trafiło na bota, który ma problem z czytaniem z zrozumieniem, bo odpowiedzią człowieka nazwać tego nie można.
W przesłanym zgłoszeniu napisaliśmy:
"w dniu 25 lutego 2025 10:49 odrzuciliśmy reklamację na niezgodność z opisem, i zaproponowaliśmy rozwiązanie wymiany miseczek na takie z logotypem, z którego klientka nie skorzystała."
Zasadnicza część wskazanej wiadomości wyżej wspomnianej w dyskusji, wraz z odrzuceniem reklamacji i argumentacją:
"Logotyp produktu na spodzie naczynia nie wpływa na jego cechy użytkowe i nie ma mowy o niezgodności produktu z opisem. Dekor (wzór) produktu jest w 100% zgodny z zdjęciami w opisie, więc jako reklamacja z tytułu niezgodności z umową jest ona odrzucona."
Bot odpisał:
"W przypadku reklamacji z roszczeniem wymiany lub naprawy towaru odpowiadają Państwo za jego odbiór od kupującego. Wynika to z brzmienia art. 43d ust. 5 ustawy o prawach konsumenta:
”Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt".
Proszę o odniesienie się do tej kwestii w dyskusji."
Klientka w dyskusji pytała się o możliwość zwrotu, wiadomość z dnia 25 lutego 2025 10:17:
"Dziękuję za wiadomość, ale miseczki zostały umyte w zmywarce i dopiero po tym zauważyliśmy, że brakuje logo. Czy one nadają się do zwrotu ? Oraz czy przetrwają podróż ponieważ nie wiem czy uda mi się je dobrze zapakować."
Więc powyższe jest już chęcią odstąpienia od umowy, z której klientka również finalnie nie skorzystała - Dodatkowo zaproponowaliśmy że jak odeśle je do nas, to wybierzemy jej nowe miseczki i wyślemy w kolorze stempla jaki sobie zażyczy, na co również nie odpowiedziała. Dlatego też w mocy jest ciągle nasze odrzucenie reklamacji na niezgodność z opisem z dnia 25 lutego 2025 10:49.
Powód otwarcia dyskusji: niezgodny z opisem
Tak więc odpowiedź bota na zgłoszenie "50294462" jest całkowicie nie na temat.
@casa-mia-pl skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy w celu zgłoszenia swoich uwag do tej sytuacji. Sprawa trafi do zespołu Allegro Protect, który działa na określonych zasadach.
Kupująca ponownie otworzyła dyskusję, tym razem wybierając opcję:
"Powód ponownego zgłoszenia problemu: wada wykryta podczas używania Oczekiwane rozwiązanie: naprawa"
Pani stanowczo nie chce prowadzić sprawy pisemnie, mimo iż poinformowaliśmy ją telefonicznie iż dalsza korespondencja ma być wyłącznie na piśmie, w toku dyskusji.
Całościowo z rozmowy telefonicznej sprawa wygląda tak, że klientka chce wymusić wysłanie nowych salaterek, bez odsyłania tych, które jej nie odpowiadają i nie chce tego napisać, abyśmy mieli dowód na jej żądania.
Aktualnie od 21 Marca klientka nie odpowiada w nowo otwartej dyskusji - zaznaczę że w wiadomości datowanej na 22 marca 2025 07:20 odrzuciliśmy reklamację, wraz z rzeczowym uzasadnieniem, gdyż w poprzedniej dyskusji ustalenie tego iż w terminie odnieśliśmy się do złożonej reklamacji dla bota z allegro przedstawiającego się imieniem Monika było to nieczytelne. Dopiero przekierowanie sprawy do Pana Filipa (tu chylę czoła i chcielibyśmy wnieść pochwałę [naprawdę takich ludzi powinno się szczerze doceniać]- pierwsza osoba która zapoznała się z tematem od deski do deski i przyznała nam rację), który to wyznaczył termin na odpowiedź kupującej i zamknął pierwotną dyskusję z racji braku odpowiedzi.
Chcielibyśmy zamknięcia tej dyskusji jako rozwiązanej, gdyż nie jesteśmy w stanie zrobić nic, jeżeli klientka nie chce się komunikować a jej telefoniczne zamiary jednoznacznie wskazują na chęć odniesienia dodatkowych korzyści.