Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry czy mogę Panie prosić o zamknięcie dyskusji jako rozwiązanej dotyczącej zamówienia 7d203ce0-b8b9-11ef-b277-ff9548325dba ?
Niestety ale Pani po złości wystawiła mi negatywny komentarz na 1 gwiazdkę wszędzie , ocenę produktu na 1 gwiazdkę i założyła dyskusję, wszystko po tym jak niestety ale byłem zmuszony odrzucić reklamacje ponieważ pies przegryzł szelki a to nie jest moja wina, pies jak gryzie to przegryzie wszystko, zęby psa są stworzone do gryzienia kości a co dopiero akcesoria dla psów, nie ma siły na to. A w dodatku to jest szczeniak, że szczeniakiem jak z małym dzieckiem.
Niestety ale ta dyskusja nie ma sensu , ja wytłumaczyłem Pani czemu reklamacja została odrzucona przed założeniem dyskusji , miło i merytorycznie ale Pani ewidentnie działa na moją szkodę i chce chyba coś ugrać niestety, decyzja reklamacyjna została podjęta dnia 31.12 , nie mam nic więcej do dodania w tej sprawie a Pani cały czas pisze w dyskusji a ja muszę odpowiadać ciągle to samo, że reklamacja została odrzucona?
Nie zdziwię się jak Pani tutaj również po złości zakończy dyskusje jako nierozwiązaną....
A w dodatku nie wiem po co ale Pani złożyła drugie zamówienie na taki sam produkt (szelki) które jej pies przegryzł. Ewidentnie cos tutaj jest nie tak i niestety ale wyczuwam działanie na moją szkodę.
Skoro Pani twierdzi że szelki są słabej jakości to po co kupiła drugi raz ten sam produkt?
Tak jak pisałem pies przegryzie wszystko a złaszcza szczeniak który np zostaje sam w domu i nikt go nie pilnuje.
Pewnie idzie po AP takie to pokolenie "allegrokljenta" 😏
Cześć, @AlePiesio. Dyskusja została zamknięta, doradca przedstawił klientce rozwiązanie tej sprawy 🙂
Witam, Pani złożyła wniosek do AP. Rozumiem że mam odpowiedzieć na tego maila bo dyskusja jest zamknięta?
i w dodatku wystawiła drugiego negatywa kłamiąc i zmyślając... Proszę o sprawdzenie tej Pani bo coś mi się wydaje że ta Pani nie pierwszy raz tak działa i wystawia negatywne komentarze i składa wnioski do AP obniżając sprzedawcom bardzo jakość sprzedaży. @MiMary @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@AlePiesio, tak, zgodnie z informacją podaną w mailu możesz odpisać bezpośrednio na naszą wiadomość o AP.
Sprawdzimy konto i wystawiony komentarz.
@MiMary Pani specjalnie złożyła dwa zamówienia , żeby wystawić mi 2 komentarze negatywne z gwiazdkami uciętymi wszędzie na 1 gwiazdkę i taka osoba piszę o uprzejmości?
@AlePiesio, gotowe - nowa ocena klientki została już usunięta.
@MiMary Bardzo dziękuję Pani. Właśnie to miałem też napisać , że ten komentarz nie dotyczy nawet tego zamówienia, tylko pierwszego zamówienia złożonego w grudniu dnia 12.12.24.
A pytanie zasadnicze? jak opisana jest oferta, Ja nie jestem za złośliwymi komentarzami, ale czasem oferta jest źle napisana.