Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
W ostatnim weekendzie miałem taką sytuację iż kupujący otwiera dyskusję i żąda zwrotu 25% ceny towaru. My odmawiamy i oferujemy wymianę lub zwrot. W między czasie kupujący otworzył zwrot i w ramach smart mógł zwrócić artykuł za darmo. W dyskusji poprosiliśmy kupującego aby w ramach darmowego zwrotu smart który i tak otworzył zwrócił albo uszkodzone części łóżeczka albo całe łóżeczko a my w ramach jego żądań dokonamy wymiany lub zwrotu pieniędzy. Kupujący pisał dziesiątki albo nawet i setki postów w dyskusji i co chwilę prosił allegro o pomoc. Pierwsza nakaz konsultanta allegro to zwrot w ramach już otworzonego zwrotu smart celem wymiany lub zwrotu. Czyli to co również my pisaliśmy. Po dziesiątkach wpisów kupującego następny konsultant nakazuje mi zlecić odbiór towaru. Mimo iż kupujący ma otwarty zwrot i może zwrócić to muszę zlecić odbiór paczki przez kuriera. Myślę sobie bez sensu ale ok ponieważ darmowy zwrot jest w punkcie a zlecenie po odbiór paczki pod adres a kupujący w ciąży. Zrobiłem jak allegro mi nakazało i wygenerowałem etykiety z odbiorem na poniedziałek. A że nie mam swojej umowy to korzystam z brokera i 2 paczki kosztowały mnie 50 zł . Okazało się i kupujący nagle zmienił zdanie i dalej nie była to opcja dla niego satysfakcjonująca. Cały czas upierał się o zwrot częściowy w wysokości 25% czyli ok 160 zł . Kupujący cały czas kontynuował pisanie dziesiątek postów w dyskusji i co chwila prosząc o pomoc allegro. Dzisiaj rano zaglądam do dyskusji a tam zwrot częściowy 160zł w ramach programu allegro protect.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
dlaczego w jednej dyskusji allegro konsultanci zmieniali zdanie 3 razy za każdym razem nakazując mi inne rozwiązanie ?
Kto pokryje koszty etykiet 50 zł ? dlaczego allegro nie poczekało aż dokona się zwrot tak jak nakazało tylko w między czasie dokonało zwrotu częściowego 25% ceny mimo iż miałem zlecenie odbioru paczek na poniedziałek ?
Dlaczego allegro nie czyta postów w dyskusji jak jest ich setki ? przecież sami to stworzyli
Dlaczego allegro daje kupującym zielone światło do żądania częściowych zwrotów ? Przecież to przyzwolenie. Żądanie częściowych zwrotów przez kupujących na allegro to już plaga.
Ja swoją dywersyfikację już zacząłem. 😁😁😁
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Czy sprzedawcy podzielą moje zdanie że najlepszą opcją jest dywersyfikacja sprzedaży i utrzymywanie skrajnie wysokich cen ? Czyli korzystanie z wielu kanałów sprzedaży aby mieć lepszą widoczność i więcej potencjalnych kupujących oraz mniejsze ryzyko w razie blokady sprzedaży przez allegro z jakiegoś błahego powodu.
Czy sprzedawcy podzielą moje zdanie iż na allegro panel jakość sprzedaży , dyskusje i poziom konsultantów allegro itp powodują iż sprzedawcy czują się zniewoleni przez ten portal ?
Czy sprzedawcy podzielą moje zdanie że dopłaty dpd oraz rozwiązywanie reklamacji dpd przez allegro w ciągu 4 miesięcy oraz spędzanie wiele godzin sprzedawców aby je wszystkie pilnować to nie jest ok ? Zdarza się że trzeba pisać wiele razy odnośnie jednej reklamacji aby allegro zakumało a pewnie chodzi o trafienie na właściwego konsultanta a nie na nowicjusza ponieważ w obsłudze klienta allegro jest ogromna rotacja i oni piszą co im się chce.
Crow_Empire Sam se ciąg jak masz taką ochotę !!! 😀😀😀
wyobrażasz sobie rozpakowywanie łóżka i ponowne pakowanie w taki sposób, aby kupujący nie zarzucil wysyłki towaru pozwrotowego/powystawowego/grzebanego?
sprzedawcy smartfonów, pralek, bielizny, a nawet śrubokrętów, o zgrozo! rozpakowujcie. oglądajcie.
Crow_Empire człowieku wyluzuj i mnie nie obrażaj. Nie masz zielonego pojęcia jak wyglądał całokształt dyskusji. Mam 100% pozytywnych komentarzy sprzedając towar mocno narażony na uszkodzenia i 14 lat doświadczenia w sprzedaży łóżeczek dla dzieci. Łatwo się kogoś ocenia ?????!!!!!
@Babyworld_Polska nie obrażam Ciebie, stwierdzam tylko fakt w oparciu o screeny Twoich wypowiedzi do kobiety, którą obraziłeś wielokrotnie. Dodatkowo kobiety w zaawansowanej ciąży, u której spowodowałeś nadmierny stres.
Przeprosiłeś ją chociaż? Czemu tak postąpiłeś? Czemu nie odebrałeś łóżeczka, a teraz jest problem, bo AP wypłaciło kwotę? Zbiedniałbyś spełniając ustawowy obowiązek?
Nie powiem Ci znów abyś nie ciągnął, chodziło wtedy o ciągnięcie tematu oczywiście, a Ty odebrałeś to z gejowskim podtekstem. Szanujmy się, to jest ważne i tego nam życzę.
PS: proszę oznaczaj mnie, gdy do mnie piszesz. Najłatwiej z listy, która się rozwinie, po wpisaniu @
Tak abym wiedział, że kierujesz do mnie słowa. Dziękuję.
Crow_Empire czemu nie odebrałem łóżeczka ? Bo kupująca nie dała mi szans na to mimo iż allegro tak mi nakazało. Ja nie będę jechał 500 km po łóżeczko. To nie jest zresztą obowiązek sprzedawcy. A kuriera wysłałem po łóżeczko. Moderator wkleił moje wycinki wypowiedzi z dyskusji ale dlaczego nie wkleił kupującej ??? Dlaczego nie wkleił cały kontekst zdań ??? Kupująca nie była zainteresowana ani trochę żadną wymianą.Pisała setki postów i wywoływały pomoc allegro kilkadziesiąt razy dziennie.Co chwila zmieniając żądania.Od samego początku była nastawiona tylko i wyłącznie na wyłudzenie kasy czego zresztą nie ukrywała.Ja suwakiem z boku musiałem przewijać kilka minut aby przejść do początku dyskusji. Powiem krótko przez 14 lat to pierwszy taki przypadek dlatego chciałem poznać opinie innych. A że powiedziałem że mąź ją pewnie rzucił to dlatego że jak poprosiłem o spakowane tylko 2 elementów który każdy z nich ma max 2kg to wszystko przeszkadzało tej kupującej aby tak zrobić. Nie było męża , nie ma sąsiadów, nie ma rodziny , nie ma znajomych i dodatkowo nie współpracuje ze sprzedającym. I jedynie powtarzała że wysłałem buble ale ja tych łóżeczek nie produkuje. Nie ma fizycznej możliwości aby każdy element dokładnie sprawdzić. Po to są reklamacje aby takie kwestie rozwiązywać. Tłumaczyłem kupującej że aby wymienić części lub całe łóżeczko musi je spakować do kartonu. Taka opcja i taki obowiązek ciąży na każdym kupującym chcącym wymiany. My wszystko w 100% opłacaliśmy. Zresztą przez 14 lat każdy sobie poradził. Tylko ta jedna kupująca nie????!!!. Ja mam żonę i 3 dzieci. I Nikt mi nie powie że nie mozna bylo spakowac dwóch lekkich drewnianych elementow do kartonu. Poprostu ta kupująca robiła to celowo. Chciała 25% ceny z powrotem i allegro wypłaciło jej to z programu allegro protect. I dlatego że była to nietypowa dyskusja chciałem znać opinie innych sprzedawców. Wypowiada się też jeden z moderatorów allegro. Oto właśnie mi chidziło. To dla mnie bardzo owocna wiedza. A w mojej ocenie allegro popełniło błąd wypłacając kupującej 160zł. z programu allegro protect. My od samego początku tej dyskusji nie braliśmy częściowego zwrotu pod uwagę. I to mocno wkurzało kupującą. Mówiła że nigdy nie da mi spokoju dopoki nie wypłacę jej 25%. Straszyla opiniami w całym internecie. Najgorsze jest to ze allegro bez sensu wtrącilo się w proces reklamacyjny. A Ja osobiscie uwazam że załatwianie reklamacji częściowymi zwrotami daję kupującym przyzwolenie żeby żądać to częściej.
Nie bronie chama!
sprzedawałam kiedyś meble i wózki. W życiu nie wyjmowaliśmy niczego z kartonów żeby potem pieczołowicie je pakować z powrotem. O to mi chodzilo
Allegro przeszkadza w zgodnej z prawem realizacji reklamacji, piszący tutaj wskazują na mierne i badziewne działanie moderatorów
@msniezek przeczytaj dokładnie i ze zrozumieniem regulamin waszego protecta
kupujący musi posiadać wymagalne roszczenie przed zgłoszeniem się do AP
W przypadku uznanej reklamacji - tego roszczenia nie było
Po drugie - sprzedawca nie musi się zgadzać na żądne obniżki ceny - w dyskusji jak rozumiem moderator o tym napisał
Po trzecie utwierdzacie kupującego, że miał rację w tym sporze i jego tok postępowania był prawidłowy
Kiedyś przez krótki moment - moderatorzy wklejali przepisy w dyskusji odnoszące się do problemu - teraz się to skończyło
Wspólnik mi właśnie sugeruje, że w jednej z naszych firm, jest problem z dyskusją i moderatorem - kupujący odesłał sprawny sprzęt na reklamację z żądaniem "wymiana" - reklamacja została odrzucona, a towar odesłany do niego na nasz koszt - kupujący upiera się, że zrobił ZWROT i domaga się zwrotu pieniędzy, a moderator mu wtóruje.
RED moje prośby i tematy zamiecione pod dywan, zastanawiam się czy od razu nie lepiej pisać takim kupującym że niech otworzą dyskusję, ja im tam tego zgodnie z prawem nie uznam (w moim przypadku zwroty b2b), a za chwilę im allegro podeśle linka do protect, i będą mieli to czego chcą. Bo ja bez sensu piszę, tłumaczę, a allegro na koniec i tak robi co chce, a ja mogę zyskać tylko negatywa. Po co?
A jak się pytam na jakiej podstawie wypłacają protect to dostaję taką odpowiedź: "Decyzja o zaakceptowaniu wniosku podyktowana jest troską o pozytywne doświadczenie zakupowe klienta."
A gdzie pozytywne doświadczenia sprzedającego? W ramach protect może teraz otrzymam pomoc prawną w celu usunięcia niesłusznego komentarza?
W tym roku wszedł duży gracz z Niemiec na rynek Polski. Pewnie zostanie średniakiem tak jak inni gracze którzy hucznie zapowiadali wejście do Polski a allegro przez tyle lat pozostaje zdecydowanie numerem jeden w Polsce. Ale nawet zabranie skrawka obrotów allegro może spowodować inne podejście do sprzedawców. 😀😀😀
@Babyworld_Polskaczekajcie na to swoje Eldorado 🙂 Prawda jest taka że nigdy żadna licząca się platforma sprzedażowa nie będzie miała innego podejścia do sprzedawców w bo prędzej czy później wszyscy dochodzą do wniosku że sprzedawcy będą zawze a to o kupujących trzeba zabiegać....
KrzepkiRadek masz absolutną rację. Ja nie chcę rezygnować z allegro. Przeprowadzam jedynie dywersyfikację sprzedaży.
@RED jeżeli założysz wątek na temat dyskusji, o której mówisz, podając jej numer - przyjrzymy się. Zdarzało się, że korygowaliśmy tutaj pomyłki czy błędy popełnione przez naszych ludzi w innych miejscach.
Co do utwierdzania... Jedynym celem istnienia Allegro Protect jest utwierdzanie zbiorowej świadomości Polaków (Czechów, Słowaków, Węgrów), że zakupy na Allegro są bezpieczne. Jeżeli ktoś wypłatę rekompensaty bez obciążania sprzedawcy interpretuje jako przyznanie kupującemu racji, stanięcie po jego stronie - trudno, nie zmienia to jednak funkcji AP. To, co nazywacie "patologią", czyli działanie z premedytacją niektórych kupujących, mające na celu uzyskanie nienależnych profitów - pewnie się zdarza, ale z naszej perspektywy skala tego zjawiska jest pomijalna w stosunku do korzyści, jakie przynosi Allegro Protect. Mamy to pod kontrolą.
@msniezek Jedynym celem istnienia Allegro Protect jest utwierdzanie zbiorowej świadomości, że serwis jako też sprzedawca, ma znaczącą przewagę na swoim portalu i sprzedawcy mają siedzieć cicho
W tym wątku opisywałem przypadek z naszej autopsji
- podobno allegro się pomyliło
- podobno kupujący się pomylił
- a sprzedawca miał zablokowane konto
przeprosiliście nas, konto odblokowaliście, a my mamy płacić wam za wypłatę z allegro protect bo te pomyłki doliczyliście nam do rachunku za działanie zgodne z prawem
odwołałem się od tego i co? - kompletna ignorancja allegro brak odpowiedzi - nikt nie podał nam nawet powodu obciążenia nas AP lub kopii cesji roszczenia
@RED nikt nie podał nam nawet powodu obciążenia nas AP lub kopii cesji roszczenia no co Ty teraz chcesz narzędzia do ręki!
msniezek dorzucę od siebie, w moim przypadku ani jedna osoba której wypłaciliście pieniądze z protect nie spełniała regulaminu i oni potem tak właśnie twierdzą. Że sprzedawca im nie chciał oddać kasy, która im się należało, i to allegro im musiało oddać. Może przy wypłacie protecta wyraźnie napisać że to sprzedawca miał rację w sporze, a wypłata to tylko Wasz gest.