Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient Pyta kiedy w końcu dostanie swoją paczkę.
Ja wysłałem zgodnie z deklaracją a od 16 kwietnia jest w doręczeniu.
Zgłoś formalną reklamacje do Allegro z tytułu opóźnienia w doręczeniu przesyłki.
Przesyłka powinna dotrzeć do adresata do 18 kwietnia.
@DROGERIE24_pl Przekazałam zgłoszenie do zespołu, który zajmie się weryfikacją losów przesyłki.
@DROGERIE24_pl nigdzie nie pytaj tylko od razu reklamacja i informujesz klienta że złożyłeś reklamację u przewoźnika w sprawie jego przesyłki. "Pytając" tracisz tylko czas, potem w razie czego i tak każą Ci składać reklamację.
@DROGERIE24_pl Nasi doradcy skontaktują się z klientem w tej sprawie i wyjaśnią sytuację.