Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Jak w temacie.
Od kilku dni puste miejsce, punktów nie widać...
@GreTrans zweryfikuję sprawę i wrócę do Ciebie z informacją.
@GreTrans dzięki za sygnał! Jutro punkty powinny być widoczne - pracujemy nad usunięciem tej niedogodności 🙂
Szkoda, że trzy dni temu pisałem o tym na waszym profilu na fb i zlaliście temat...
@GreTrans 3 dni temu na naszym profilu na Facebooku poruszałeś temat problemów z generowaniem szczegółów zwrotów.
kolejna, która czyta po łebkach i odpisuje... Brawo
@GreTrans tak, potwierdzam, że błąd z wyświetlaniem punktów w jakości Twojej sprzedaży występuje po naszej stronie i tak jak napisałam, jutro powinno zostać to naprawione. Jeśli chodzi o szczegóły zwrotów, to wszystko powinno już działać prawidłowo.
Tak, zwroty już działają od wczoraj.