Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jak algorytm wylicza tabelkę "najszybciej"? Widziałem już kilkukrotnie ofertę z szybszą dostawą a na dole wyświetla się najszybsza dostawa w całkowicie inny (kolejny) dzień od innego sprzedawcy. Na zdjęciu przykład.
@coffee-world dla innych ofert tego produktu w części "najszybciej"- na liście ofert wyświetlamy oferty połączone z produktem z Katalogu, z oznaczeniem “Dostawa do dwóch dni roboczych” posortowane według trafności.
Dodatkowo, na listach ofert kupujący może skorzystać z filtrów: rodzaj oferty (Kup Teraz lub licytacja) oraz Stan (Nowy, Używany, Powystawowy, Uszkodzony).
Obecnie na tej liście nie wyświetlamy ofert promowanych i sponsorowanych.
Poniekąd rozumiem. Natomiast jaki sens ma sortowanie po trafności skoro zgodnie z produktyzacją - wszystkie aukcje to ten sam produkt? W tym konkretnym przedmiocie 3 czy 4 sprzedających miało dostawę na wtorek - a wyświetla się dostawa na środę pod banderą "najszybciej". To chyba wprowadzanie klientów w błąd?
@coffee-world W trafności są brane pod uwagę różne czynniki i nie wszystkie zależą wyłącznie od produktu. Jeśli chodzi o nieprawidłowe wyświetlanie ofert w sekcji "Najszybciej", to chciałabym zweryfikować tę sprawę na podstawie przykładu. Podaj mi proszę link do produktu lub oferty.
@coffee-world W tym przypadku wszystko działa poprawnie. W sekcji "Najszybciej” prezentowane są najtańsze oferty z dostawą do dwóch dni roboczych. Najwyżej będzie oferta z najniższą ceną i najszybszą dostawą.
Poza faktem, że jako najszybsza dostawa pokazuje tą za 2 dni robocze, a nie na następny, co jest sprzeczne z nazewnictwem "najszybsza" 🙂
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Jak Szanowni Państwo wytłumaczą, że w sekcji
Przy / "Najtańsze" już nie ma tego problemu (chociaż często nie ma tych najtańszych, które można zobaczyć dopiero gdy się wyloguję -dlaczego dopiero wtedy?).
PORÓWNAJ 4 OFERTY TEGO PRODUKTU
@NajlepszyComPL Zgłoszę tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@NajlepszyComPL Już teraz wszystko powinno wyświetlać się poprawnie.
@ko_alka Owszem, powinno, ale nie słucha się Was:
"Wygląda na to, że nie mamy tego, czego szukasz.
Spróbuj zmienić zapytanie, wyłączyć filtry lub wybrać kategorię."
@NajlepszyComPL Oferta się nie wyświetla na liście "najszybciej", ponieważ pokazujemy tam oferty z przewidywaną dostawą do 2 dni roboczych.
Znam tę zasadę, wysyłka jest ustawiona na "natychmiast" i tak realizuję (np. dzisiejsze DPD z 11:48, czyli po odbiorach kuriera z Punktu Pickup, które potrafią być i o 8:00 i o 13:00 zawiozłem na bazę i już jest w drodze). InPost-y też w drodze i będą jutro.
Właśnie zauważyłem, że jest już prawidłowo -powyższy screen już na szczęście nieaktualny. Smuci, że to wszystko takie nieprzewidywalne.
P.S. Jakby w wolnej chwili dało się odpowiedzieć na inne problemy zawarte w moim zgłoszeniu, to byłbym dźwięczny 😀
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Ponownie nie wyświetlają się, także inne jak np. https://allegro.pl/oferta/lego-dc-super-heroes-76086-atak-knightcrawlera-w-tunelu-14504426701?stan=n...
Praktycznie co by nie wybrać, to nie wyświetla na liście "najszybciej". Nie wiem co się dzieje, ale 2 zamówienia przez tydzień, gdy normalnie Klienci przed Wielkanocnymi wojażami do rodziny kupują LEGO® na prezenty, nie jest normalną sytuacją.
Jeśli nawet supercena ma 0 wizyt: https://allegro.pl/oferta/lego-classic-10708-zielony-zestaw-kreatywny-14629718373?order=dta&delivery...
to o co chodzi?
pozdrAVIAm
@NajlepszyComPL Poprosiłam zespół techniczny o ponowną weryfikację.
@NajlepszyComPL W tej chwili problem nie powinien występować. Sprawdź to proszę.
@nat_not Zarówno ok. 10-tej jak i teraz (13:45) te i inne losowo wybrane pokazuje prawidłowo.
Niestety, w tych przejrzanych znalazłem tylko 1 która pokazuje przewidywaną dostawę na jutro choć w ustawieniach czasu dostawy nadal mam pon-pt. do 16:05 InPost, 16 DPD i 15:15 Poczta Polska (i 10 One/UPS -wiadomo dlaczego). Na początku roku to jednak zniknęło przy ofertach 😞
DPD sam wożę do oddziału (bo na punkt Pickup obok nie ma co liczyć) a do Inpostu, gdy nie wyrobię się do 16 do paczkomatu, to też wożę na sortownię (w sumie prawie 20 km), nawet zamówione po 17-tej i Klient dostawał następnego dnia.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Widzę, że problem wraca w okolicach Świąt. Teraz widzę jak moja oferta kup do 12:00 (jest niedziela) - dostawa jutro jest na samym końcu przy sortowaniu wg.[Najszybciej], po kilku "dostawa do pt. 6 gru" a nawet za "dostawa za 12 – 16 dni". https://allegro.pl/oferta/kalendarz-adwentowy-spin-master-psi-patrol-24-prezenty-16954563483?order=l...
W innych miejscach analogicznie, nie będę zaśmiecał linkami, bo można wejść w inne moje oferty i sprawdzić.
Już pisałem we wrześniu, jak to przerzucało mi [Przewidywany przez Allegro czas dostawy na podstawie wcześniejszych dostaw sprzedającego.] https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/czas-dostawy-pokazuje-dłuższy-niż-faktyczn... przez co miałem śladowe ilości zamówień (9 przesyłek zgodnie z deklarowaną godziną wysyłki tego samego dnia i to miało tłumaczyć dlaczego w niedzielę przed północą było na wtorek, a tuż po północy na środę).
Gdy już przekroczyło 9 przesyłek to od razu pojawiły się godziny "kup do", ale ponieważ przy tak małym ruchu i częstym kupowaniu po godzinach granicznych parę razy wypadłem z tej "10", to już co prawda, zgodnie z regułą, nie pokazywało "kup do 16:16", ale przynajmniej po północy nie przerzucało na [pojutrze] (choć często nie mogło nawet do południa wytrzymać, mimo Waszej wiedzy jak szybko nadaję). Cieszę się, że to jako tako, ale jednak działa.
Teraz jednak ponownie (bo też o tym pisałem i było naprawiane) przez takie "sortowanie" tracimy szanse, by zwiększyć sprzedaż. Człowiek się stara, wraca wieczorem do pracy i pakuje, umawia z kurierami, wozi bezpośrednio na sortownię, by jak najszybciej nadawać i w końcu mieć aktywne oznaczenie "kup do", aby dało się sprostać wymaganiom i móc sprzedawać w Święta, ale jak ma nas znaleźć Klient, któremu się spieszy? Jeśli mu się spieszy, to nie dojdzie nawet do końca listy (bo mu się spieszy), choć tam my jesteśmy z najszybszą dostawą.
pozdrAVIAm
WW
P.S. Screeny z wczoraj (sobota), ale to pokazuje, że problem jest cały czas.
@NajlepszyComPL przekazałam ten temat do weryfikacji.