Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Wczoraj miałem umówiony podjazd który się nie odbył w ustalonych godzinach
10:00 - 13:00, po 13:00 zadzwoniłem na infolinie ONE, pracownik infolinii połączyć się z kurierem i podał że może być o 15:00. Pracujemy do 14:00, ale postanowiłem na niego poczekać.
15:03 zadzwoniłem ponownie, ponowne łączenie z kurierem - "mogę być o 15:45 nie wcześniej".
- To nic że czekam godzinę...
Dzwonię dziś spytać kiedy ktoś podjedzie po przesyłki, dostaję nr tel do kuriera, dzwonię 2-3 razy w końcu odbiera wykrzykując z pretensjami "HALO!!!'
Przedstawiam się i pytam grzecznie kiedy przyjedzie po odbiór bo zalegają mi przesyłki z wczoraj i dzisiejsze, Odpowiada (niemal wykrzykując", że ma takich pojazdów ok 50 a miejsca w samochodzie na 40 przesyłek, tak więc pewnie mój podjazd odrzuci, bo on nie ma obowiązku odebrać przesyłek a jest to jedynie jego dobra wola cytat: "jestem kurierem doręczającym, a nie odbierającym mogę odrzucić taki podjazd".
Zapytałem go czy żartuje, zaczął krzyczeć na mnie i się rozłączył.
Pomimo tego że historia jest ciężka do uwierzenia oświadczam świadom konsekwencji prawnych że wszysko powyżej jest prawdą
@BikeOutlet_pl Zamówienia zostały wykluczone. Będzie to widoczne w statystykach jutro.
to jest bez sensu. codziennie będziemy zgłaszać te przesyłki do wykluczenia z jakości? dzwoniliśmy już na infolinię z 3 razy. osoby z infolini dzwonią do typa, ale on nigdy nie odbiera telefonu, ani firmowego, ani prywatnego. my też próbowaliśmy i też nie odbiera.. po prostu nie odbiera w ogóle żadnego telefonu. zastanawiam się czy ta osoba w ogóle pracuje, czy po prostu siedzi w domu, nic nie robi, a allegro (czyli poniekąd też my) jej za to płaci.. w sumie może bym się zatudnił.
wymusiliście na nas włączenie tej usługi, a usługa ta nie działa. nie może być tak, żebyśmy musieli codziennie sami wozić przesyłki do automatu, bo z jakiegoś powodu usługa którą przymusowo wprowadziliście nie działa. zróbcie coś z tym lub wyłączcie przymus stosowania.
kolejne zamówienia do wykluczenia:
@BikeOutlet_pl poprosiłam o wykluczenie tych zamówień, od jutra nie będą wliczane do Twojej jakości. Te z drugiego konta nie są opóźnione, więc nie zostaną wykluczone, ale wszystkie opóźnione, tak.
Poprosiłam też o interwencję u tego Kuriera, żeby takie sytuacje się nie powtarzały.
Kolejny podjazd który się nie odbył, dostałem info że jak nadam w automacie to zostaną podjęte, a co za tym idzie zamówienia nie będą liczone.
Proszę o wykluczenie:
62f77ac1-38a5-11ef-9f65-434bd0462866
1eea3d60-38ad-11ef-afb6-07b2dd1633aa
ce542f30-37fa-11ef-89c6-6573765bf20e
@planeta_kabli Czy możesz mi podać numer podjazdu, który nie został zrealizowany?
Jeśli pytasz o nr podjazdu dla tych przesyłek to ten:
ZAMÓWIENIE PODJAZDU
@planeta_kabli Tak, chodziło mi o ten konkretny podjazd. Dziękuję. Skieruję prośbę o wykluczenie wskazanych zamówień.
@planeta_kabli Zamówienia zostały wykluczone. Uwzględnimy zmiany po jutrzejszym przeliczeniu danych.
Trzeba stać na drodze, nie może trafić.
Jest jeszcze większy problem z wymuszaniem przez Allegro ich usługi - jak to logistycznie spiąć, gdy jest One Box DPD, One Box UPS, Orlen itd. sprzedawcy chcący zachować SMART nagle zostali obłożeniu dodatkowymi obowiązkami zupełnie niepotrzebnie. System się wywali i oczywiście to sprzedawcy będą na końcu łańcucha pokarmowego.
Zaczynałem przygodę z allegro jak byli w garażu i mam pełen obraz jak ta firma ewoluowała. Jak zmieniała się w rasowe KORPO a jak wbiły się fundusze inwestycyjne no to poszło już z górki. Sprzedawca jest po to żeby płacić wszystkie prowizje i obciążenia i tyle. Nie ma głosu nie ma praw. Chcieli wysiudać Brzózkę z I*****u swoimi boksami ale nie wzięli pod uwagą jak skomplikowana jest logistyka kurierska i jak mnóstwo czasu i kasy to wymaga. Jeszcze długo będzie wielkie nie powiem co.