Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
Mam pytanie do oferty 16879286494
tytuł oferty: Smartfon Nubia Focus Pro 5G 8GB + 256GB Czarny + fotoetui + głośnik nubia
zdjęcie tytułowe przedstawia produkt z gratisami.
Warunki otrzymania gratisów są opisane dokładnie w opisie aukcji, ponieważ w tytule ani na zdjęciach nie można dodawać komentarzy - typu promocja, gratis itp.
Klient założył nam dyskusje - reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową
i domaga się ich dosłania.
Dodam, że nie możemy tej prośby zrealizować, bo jest to niezgodne z regulaminem promocji, nie jesteśmy strona promocji i ich po prostu nie posiadamy.
Jak w takiej sytuacji powinniśmy postąpić zgodnie z regulaminem.
2. PYTANIE - jaka jest definicja Allegro uszkodzonego opakowania produktu. Czy drobne wgniecenie się widoczne na zdjęciu się w nią wpisuje???
@ZTEshop oferta łamie regulamin, wprowadza w błąd, opisu nie muszą czytać a tytuł i zdjęcie wskazują że otrzyma głośnik 🙂
Po drugie promocja była do 30 maja 😞
@kostas11 nieprawda opis oferty jest związany z zawieraną umowa kupna sprzedaży i jest częścią tej umowy, w banku też nie czytasz umowy na kredyt bo liczysz że ci konsultant wszystko powie?
@az1rael ale to nie umowa, wejdź w ofertę i zobacz jak wygląda 😞
Telefon z głośnikiem na zdjęciu, w tytule telefon + głośnik, patrzysz parametry nowy, masz cenę i do koszyka, po co czytać opowiadania jaki to ma aparat i co robi, może kupujący zna ten telefon, pamiętaj że do koszyka można dać z poziomu listy 😞
@ZTEshop Dopytuję odpowiedni zespół o kwestię gratisów i stanu w takim przypadku. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@ZTEshop odrzuć reklamację uszkodzenie opakowania transportowego produktu nie wpływa na jego funkcjonalność ani na jego działanie i jest wadą nieistotną w myśl ustawy konsumenckiej.
@ZTEshop Zgodnie z informacją, którą otrzymałam, Twoja oferta naruszała nasze zasady. Zapisy dotyczące gratisów były niejasne i mogły - podobnie jak zdjęcia - wprowadzać klientów w błąd.
Jeśli chodzi o parametr stan, "nowy" to towar który znajduje się w opakowaniu (tam, gdzie ma to zastosowanie) które jest oryginalne, nieotwarte i nieuszkodzone wraz z nienaruszonymi zabezpieczeniami lub identyfikatorami producenta (takimi jak plomby na pudełkach czy metki na ubraniach).
Niezależnie od tego, widzę, że udało Ci się porozumieć z klientką i dyskusja jest już zamknięta.