anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gratisy do oferty

ZTEshop
#7 Wielbiciel

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry, 

Mam pytanie do oferty 16879286494

tytuł oferty: Smartfon Nubia Focus Pro 5G 8GB + 256GB Czarny + fotoetui + głośnik nubia

zdjęcie tytułowe przedstawia produkt z gratisami.

Warunki otrzymania gratisów są opisane dokładnie w opisie aukcji, ponieważ w tytule ani na zdjęciach nie można dodawać komentarzy - typu promocja, gratis itp.

Klient założył nam dyskusje - reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową

i domaga się ich dosłania.

Dodam, że nie możemy tej prośby zrealizować, bo jest to niezgodne z regulaminem promocji, nie jesteśmy strona promocji i ich po prostu nie posiadamy.

Jak w takiej sytuacji powinniśmy postąpić zgodnie z regulaminem.

 

2. PYTANIE  - jaka jest definicja Allegro uszkodzonego opakowania produktu. Czy drobne wgniecenie się widoczne na zdjęciu się w nią wpisuje???IMG_20250714_214044.jpg 

 

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ZTEshop oferta łamie regulamin, wprowadza w błąd, opisu nie muszą czytać a tytuł i zdjęcie wskazują że otrzyma głośnik 🙂

Po drugie promocja była do 30 maja 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@kostas11 nieprawda opis oferty jest związany z zawieraną umowa kupna sprzedaży i jest częścią tej umowy, w banku też nie czytasz umowy na kredyt bo liczysz że ci konsultant wszystko powie?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@az1rael ale to nie umowa, wejdź w ofertę i zobacz jak wygląda 😞

Telefon z głośnikiem na zdjęciu, w tytule telefon + głośnik, patrzysz parametry nowy, masz cenę i do koszyka, po co czytać opowiadania jaki to ma aparat i co robi, może kupujący zna ten telefon, pamiętaj że do koszyka można dać z poziomu listy 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@kostas11 

Szczegółowe obowiązki konsumenta:
 
  • Zapoznanie się z umową:
    Konsument powinien dokładnie przeczytać umowę i regulamin sklepu internetowego przed jej zawarciem, aby zrozumieć prawa i obowiązki obu stron.
     
  • Sprawdzenie informacji:
    Należy zweryfikować, czy przedsiębiorca podał wszystkie wymagane informacje, takie jak dane identyfikacyjne, cena, koszty dostawy, warunki zwrotu.
     
  • Prawo do odstąpienia od umowy:
    Konsument ma 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, bez podawania przyczyny. Bieg terminu rozpoczyna się od momentu odebrania towaru (lub od daty zawarcia umowy w przypadku usług).
     
  • Zwrot towaru:
    W przypadku odstąpienia od umowy, konsument powinien zwrócić towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Zazwyczaj koszty zwrotu ponosi konsument, chyba że sklep internetowy zadeklarował inaczej.
     
  • Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru:
    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, jeśli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 
     
  • Płatność za towar:
    Konsument ma obowiązek zapłacić za zakupiony towar zgodnie z warunkami umowy.
     
  • Sprawdzanie zgodności towaru:
    Po otrzymaniu towaru, konsument powinien sprawdzić, czy jest on zgodny z opisem, czy nie ma wad i czy spełnia jego oczekiwania.
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ZTEshop Dopytuję odpowiedni zespół o kwestię gratisów i stanu w takim przypadku. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ZTEshop odrzuć reklamację uszkodzenie opakowania transportowego produktu nie wpływa na jego funkcjonalność ani na jego działanie i jest wadą nieistotną w myśl ustawy konsumenckiej.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ZTEshop Zgodnie z informacją, którą otrzymałam, Twoja oferta naruszała nasze zasady. Zapisy dotyczące gratisów były niejasne i mogły - podobnie jak zdjęcia - wprowadzać klientów w błąd. 

Jeśli chodzi o parametr stan, "nowy" to towar który znajduje się w opakowaniu (tam, gdzie ma to zastosowanie) które jest oryginalne, nieotwarte i nieuszkodzone wraz z nienaruszonymi zabezpieczeniami lub identyfikatorami producenta (takimi jak plomby na pudełkach czy metki na ubraniach).

Niezależnie od tego, widzę, że udało Ci się porozumieć z klientką i dyskusja jest już zamknięta.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów