Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałam czyjaś paczkę zadzwoniłam do inpost kazał mi ją wrzucić do skrzynki a moja zaginęła.Zapłaciłam za nią 1400 bo była za pobraniem.Zglosilam ale nic nie wiem nadal .Co powinnam zrobić w takiej sytuacji?
Kupiłaś coś z wysyłką za pobraniem ,zapłaciłaś sporo kasy i odebrałaś nie to co zamawiałaś? To nie należy najpierw sprawdzić co jest w paczce przy kurierze . Teraz trzeba składać reklamację u dostawcy ale czy uda się ich przekonać do błędu ,trudno przesądzać . Wiem z opowieści pracowników sortowni że wiele opakowań przesyłek ulega uszkodzeniu (najczęściej etykiety) i wszystkie takie paczki są weryfikowane i nanoszone nowe etykiety i czasem są pomyłki z ich naklejaniem i można omyłkowo dostać coś nieswojego.
To była paczka za pobraniem ale płacona przez aplikację. Byłam pod maszyna jak płaciłam.Mam nadzieję że się znajdzie:(
Trzeba zapytać @InPost
To był zakup od osoby prywatnej czy od firmy?