anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost - błąd techniczny

Idź do rozwiązania
FANSPORT79
#2 Obserwator#

Czy jest wciąż problem z tworzeniem etykiet z Allegro InPost? Przerwa miała być do 2 mają, a ja wciąż nie mogę nic zrobić. 

oznacz moderatorów
180 ODPOWIEDZI 180
la_nika
Moderator
Moderator

@emuful otrzymaliśmy informację, że wszystko powinno już działać. Załączam informacje z komunikatu od @InPost i łączę Twój wątek z innymi w tym temacie. Mam nadzieję, że zastosowanie podanych niżej kroków rozwiąże Twój problem. 

"W przypadku dalszych problemów w pierwszej kolejności prosimy o wykonanie następujących czynności: 

1. włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",
2. wyczyszczenie „ciasteczek” i historii przeglądania w przeglądarce,
3. zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,
4. odznaczenie opcji "Powiąż moje konto z Allegro" w zakładce "Moje Dane",
5. zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),
6. zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.
7. ponowne powiazanie konta

Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek. 

Jeśli nadal będą występować utrudnienia bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia z podaniem komunikatu błędu, skanem ekranu i loginem konta na adres pomoc@inpost.pl.  Zgłoszenia będą weryfikowane indywidualnie. 

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za powstałe utrudnienia".  

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów