Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zwracam się z prośbą do INPOST aby dzisiejsze paczki z paczkomatu 65-019 zostały odebrane, zgodnie z tym co żeście deklarowali. Dzwoniłem na INFOLINIE ponieważ w dniu wczorajszym paczki nadane do godziny granicznej zostały odebrane dziś rano przykład poniżej:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=665028446413306111940077
niestety sytuacji z wczoraj nie można zgłosić ponieważ paczka nie ukończyła jeszcze biegu i nie można jej zakwalifikować jako opóźnionej czy coś takiego.
Pani na infolini nie ma "procedur" aby skontaktować się z tutejszym oddziałem i o takiej sytuacji powiadomić, pomimo mojej prośby aby wyslać chociaż maila...
Po prostu obawiam się, że dzisiaj sytuacja się powtórzy, bo prawdopodobnie jest ten sam kurier, a paczki jak ta poniżej (i ok 40 innych) dotrą do klientów z 1-dniowym opóźnieniem, gdzie allegro wyświetlało "kup do 15 dostawa w poniedziałek"
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=665028346442583112385348
Proszę o pilną odpowiedź
[edytowano]
Proszę o interwencję @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Po pierwsze termin deklarowany, to nie jest to samo co termin gwarantowany.
Po drugie Allegro inaczej interpretuje pojęcie "nadanie". Dla przewoźnika nadanie następuje w chwili zamknięcia skrytki w Paczkomacie nadawczym i od tego momentu zaczyna biec termin doręczenia (z uwzględnieniem godziny granicznej). To kiedy przesyłka zostanie odebrana przez kuriera nie ma znaczenia.
A jeżeli chodzi o termin doręczenia to
Inpost Paczkomaty - D+2 (deklarowany), D+5 (gwarantowany)
Inpost Kurier - D+5 (gwarantowany)
Allegro Paczkomaty Inpost - D+1 (deklarowany), brak terminu gwarantowanego
Allegro Kurier Inpost - D+1 (deklarowany), brak terminu gwarantowanego.
@pecela Teraz była oferta specjalna Inpostu, że dla wszystkich paczek nadanych do niedzieli do godz. 13:00 Inpost gwarantuje doręczenie paczek do Świąt.
Nie do 13:00, a do godziny granicznej dla danej strefy. Przy czym gwarancja dotyczy doręczenia, a nie odbioru przesyłki z maszyny nadawczej w dniu jej nadania.
Dzień dobry,
zgodnie z informacjami w systemie paczki są procesowane prawidłowo, są terminowe oraz powinny zostać doręczone do Odbiorców przed świętami, tj. do dnia 24.12. Dokładne informacje dotyczące akcji "Gwarancja dostawy przed Świętami" można znaleźć na stronie: https://inpost.pl/aktualnosci-radosc-na-czas-gwarancja-dostawy-przed-swietami-dla-przesylek-nadanych...
ta jest nieodebrana https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=665028346416020119011639
@lewgorzkowski Podjęta o 13:02. 🙂
@w_kiwi ale na drugi dzień, czy to się nie kwalifikuje na wykluczenie z oceny jakości? nadane było do godziny granicznej
@lewgorzkowski poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia z jakości Twojej sprzedaży.
A co jeśli klient zakupił 23grudnia, termin na wysłanie mam do wt., 24 gru 2024( 23:59)? W tym przypadku zaniosłam paczkę do paczkomatu 23go po godzinie granicznej, więc zgodnie z deklaracją inposta powinien kurier jeszcze brac i dostarczac paczki do godziny 14tej - 24grudnia. A paczka nadal w paczkomacie...innej paczki co do której otrzymałam info od inpost że dziś będzie dostarczona - też nie dostałam. Jest szansa? czy źle coś zrozumiałam. Jeśli w paczkomacie paczka będzie leżeć do 27 - a jest mróz i dla towaru to może byc trochę niekorzystne, to czy tu rację bytu będzie miała reklamacja jeśli klient powie że doszło zamarźnięte?