anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

INPOST brak odbioru z PACZKOMATU

lewgorzkowski
#11 Animator#

Witam, zwracam się z prośbą do INPOST aby dzisiejsze paczki z paczkomatu 65-019 zostały odebrane, zgodnie z tym co żeście deklarowali. Dzwoniłem na INFOLINIE ponieważ w dniu wczorajszym paczki nadane do godziny granicznej zostały odebrane dziś rano przykład poniżej:

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=665028446413306111940077

niestety sytuacji z wczoraj nie można zgłosić ponieważ paczka nie ukończyła jeszcze biegu i nie można jej zakwalifikować jako opóźnionej czy coś takiego.

 

Pani na infolini nie ma "procedur" aby skontaktować się z tutejszym oddziałem i o takiej sytuacji powiadomić, pomimo mojej prośby aby wyslać chociaż maila...

 

Po prostu obawiam się, że dzisiaj sytuacja się powtórzy, bo prawdopodobnie jest ten sam kurier, a paczki jak ta poniżej (i ok 40 innych) dotrą do klientów z 1-dniowym opóźnieniem, gdzie allegro wyświetlało "kup do 15 dostawa w poniedziałek"

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=665028346442583112385348

 

Proszę o pilną odpowiedź

[edytowano]

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

lewgorzkowski
#11 Animator#
oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@lewgorzkowski

Po pierwsze termin deklarowany, to nie jest to samo co termin gwarantowany.

Po drugie Allegro inaczej interpretuje pojęcie "nadanie". Dla przewoźnika nadanie następuje w chwili zamknięcia skrytki w Paczkomacie nadawczym i od tego momentu zaczyna biec termin doręczenia (z uwzględnieniem godziny granicznej). To kiedy przesyłka zostanie odebrana przez kuriera nie ma znaczenia. 

A jeżeli chodzi o termin doręczenia to 

Inpost Paczkomaty - D+2 (deklarowany), D+5 (gwarantowany)

Inpost Kurier - D+5 (gwarantowany) 

Allegro Paczkomaty Inpost - D+1 (deklarowany), brak terminu gwarantowanego

Allegro Kurier Inpost - D+1 (deklarowany), brak terminu gwarantowanego. 

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@pecela Teraz była oferta specjalna Inpostu, że dla wszystkich paczek nadanych do niedzieli do godz. 13:00 Inpost gwarantuje doręczenie paczek do Świąt.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@drekenzes

Nie do 13:00, a do godziny granicznej dla danej strefy. Przy czym gwarancja dotyczy doręczenia, a nie odbioru przesyłki z maszyny nadawczej w dniu jej nadania. 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry, 
zgodnie z informacjami w systemie paczki są procesowane prawidłowo, są terminowe oraz powinny zostać doręczone do Odbiorców przed świętami, tj. do dnia 24.12. Dokładne informacje dotyczące akcji "Gwarancja dostawy przed Świętami" można znaleźć na stronie: https://inpost.pl/aktualnosci-radosc-na-czas-gwarancja-dostawy-przed-swietami-dla-przesylek-nadanych... 

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#11 Animator#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski Podjęta o 13:02. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#11 Animator#

@w_kiwi ale na drugi dzień, czy to się nie kwalifikuje na wykluczenie z oceny jakości? nadane było do godziny granicznej

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia z jakości Twojej sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GaleriaAV
#9 Pomysłodawca#

A co jeśli klient zakupił 23grudnia, termin na wysłanie mam do wt., 24 gru 2024( 23:59)? W tym przypadku zaniosłam paczkę do paczkomatu 23go po godzinie granicznej, więc zgodnie z deklaracją inposta powinien kurier jeszcze brac i dostarczac paczki do godziny 14tej - 24grudnia. A paczka nadal w paczkomacie...innej paczki co do której otrzymałam info od inpost że dziś będzie dostarczona - też nie dostałam. Jest szansa? czy źle coś zrozumiałam. Jeśli w paczkomacie paczka będzie leżeć do 27 - a jest mróz i dla towaru to może byc trochę niekorzystne, to czy tu rację bytu będzie miała reklamacja  jeśli klient powie że doszło zamarźnięte?

oznacz moderatorów