Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry
Niemal każdego dnia zdarza się, że Kupujący, który wybrał wysyłkę do paczkomatu, podał nieprawidłowy numer telefonu (poprzedzi go np cyfrą 0, +48, lub podał numer zagraniczny, nieakceptowany przez inpost) i przez to w manager.paczkomaty nie można wygenerować etykiety. W pierwszym przypadku mogę numer uzupełnić ręcznie z danych z zamówienia, ale w drugim przypadku, jeśli Kupujący nie odbiera i nie odpisuje na sms, nie mam jak wysłać zamówienia, a muszę to zrobić, bo tak mam ustawiony czas wysyłki - "kup do 12 - dostawa jutro"
Jeśli Sprzedający jest informowany o tym, że numer telefonu jest nieprawidłowy, to dlaczego Kupujący składając zamówienie nie może być o tym informowany? Dlaczego system nie wymaga od niego podania prawidłowego numeru?
@kilowat_net Problem znany od dawna, jak widać - nierozwiązywalny...
Numery Ukraińskie, Litewskie, Czeskie, Słowackie a ostatnio Brytyjskie... niestety system przepuszcza
Bo allegro nie umie tego naprawić
@kilowat_net @Client:44052296 Co ciekawe, bezposrednio przez strone Inpostu nie wbijesz innego numeru niż polski. Więc to po stronie allegro...
Dlatego napisałem tu, a nie do inpostu. W inpoście da się wpisać tylko 9 cyfr i pierwsza nie może być "0". To wystarczy, żeby wyeliminować problem.
To kwestia chęci, a nie braku umiejętności.
Ja twierdze, że nie umieją. Bo przez ∞ lat to z nudów by to zrobili 😀
Wolą sie zajmować głupotami typu modernizacja działu z pomysłami na AG w którym i tak wszystko jest kwitowane "nie mamy w planach tego robić".
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy moderatorzy mogą się do tego ustosunkować?
@kilowat_net @starling_shop @Client:44052296 @pinsplash Przepraszam, że musieliście czekać na naszą odpowiedź, ale generalnie tak, macie dużo racji i takie sytuacje mogą być problematyczne, dlatego w ostatnim czasie mocno działałam, abyśmy wdrożyli zmiany w tej kwestii. Wbrew temu co sądzicie, nie jest to jednak proste do wykonania od strony technicznej i na pewno potrzebujemy czasu, aby wypracować najlepsze rozwiązanie, dlatego nie mogę wskazać Wam konkretnych dat. Mogę natomiast zapewnić Was, że mamy ten temat na tablicy do rozpracowania.
@_HolaOla_ z Pocztą Polską podobny problem- ktoś zamawia na adres firmowy i notorycznie wyskakuje błąd, że adres jest za długi
@starling_shop W dpd też co chwilę "nazwa jest za długa" albo "ulica nieprawidłowa", bo Kupujący nie zrobił spacji między nazwą ulicy a numerem domu (np Warszawska6). Nie rozumiem dlaczego ta informacja wyskakuje Sprzedającemu, a nie Kupującemu.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Bardzo ciekawa uwaga- dlaczego da się zrobić, żeby te informacje wyskakiwały sprzedawcy ale kupującemu już nie?
@_HolaOla_ ale czy ta problematyczna sytuacja nie ciapnie się od momentu rozpoczęcia współpracy z inpost?
@Client:44052296 Tak, odkąd pamiętam jest ten problem, a wysyłam inpostem już chyba 6 czy 7 lat.
czy przez ten czas zostały podjęte jakiekolwiek działania w kierunku wyeliminowania tego błędu?
@preshop Nie. Nawet wczoraj musiałem poprawiać numer, bo klient zaczął od 0.
ja też, więc że wiem nie został naprawiony, ale chcę wiedzieć, czy chociaż cokolwiek robią z tym...
Właśnie mam zamówienie gdzie kupująca podała zagraniczny nr telefonu, system inpostu mnie nie przepuści, jak mam teraz wysłać paczkę? Kupująca nie odpisuje a dzwonić na zagraniczny nr telefonu nie mam zamiaru.
Jak mam wysłać paczkę?
Jak najszybciej 😁
A tak serio, jeśli ktoś zamówił paczkę, to pewnie siedzi w Polsce, więc co za problem zadzwonić?
niekoniecznie. U mnie zamawia wiele osób zza granicy, którzy przekraczają ją żeby paczkę odebrać albo ktoś im je przekazuje - ale zamawia i do kontaktu podawana jest osoba, która nawet nie zna języka polskiego.