Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
mam następujące pytanie.
klient dokonuje zakupu 20.01.2025.
18.04 wystawia omyłkowo ocenę negatywną. Po kontakcie z naszej strony okazuje się, że pomylił zakupy i nie nam należał się negatyw. Niestety w związku z tym, że po 2 dniach od wystawienia komentarza upływa 90 dni od zakupu klient nie może zmienić opinii. co możemy z tym zrobić?
@biuropablojdg W sprawie usunięcia komentarza możesz napisać do nas przez formularz. Doradca zweryfikuje sprawę.
Pamiętaj jednak, że nie usuwamy ocen i komentarzy, które kupujący wystawili:
- w wyniku nieporozumienia ze sprzedającym – o ile są zgodne z naszymi zasadami
- za niezgodność towaru z opisem, a także jakość towaru
- za obsługę i kontakt ze sprzedającym
- gdy problemy z dostarczeniem paczki były po stronie przewoźnika.