anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak można zmienić ocenę sprzedającego dla zakupu sprzed ponad 90 dni?

biuropablojdg
#10 Popularyzator#

Witam  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

mam następujące pytanie.

klient dokonuje zakupu 20.01.2025.

18.04 wystawia omyłkowo ocenę negatywną. Po kontakcie z naszej strony okazuje się, że pomylił zakupy i nie nam należał się negatyw. Niestety w związku z tym, że po 2 dniach od wystawienia komentarza upływa 90 dni od zakupu klient nie może zmienić opinii. co możemy z tym zrobić?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@biuropablojdg W sprawie usunięcia komentarza możesz napisać do nas przez formularz. Doradca zweryfikuje sprawę. 

Pamiętaj jednak, że nie usuwamy ocen i komentarzy, które kupujący wystawili:

- w wyniku nieporozumienia ze sprzedającym – o ile są zgodne z naszymi zasadami
- za niezgodność towaru z opisem, a także jakość towaru
- za obsługę i kontakt ze sprzedającym
- gdy problemy z dostarczeniem paczki były po stronie przewoźnika.

 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów