Jak odzyskać podwójną płatność

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Siemka kupiłem dwie anteny przy płatności bez logowania za pomoca aplikacji pekao Peopay dwa razy zapłaciłem za ten sam produkt sprzedawca twierdzi ze otrzymal tylko raz płatność ja z konta mam pobrane podwojnie jak moge odzyskać swoją kasę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może zacznij od skontaktowania się z bankiem..?
Sołtys Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli korzystałeś z płatności allegro, to sprzedawca napewno dostał jedną płatność. Jeżeli z konta zostały pobrane dwukrotnie pieniądze, to sprawa do wyjasnienia z bankiem. Chyba, że zrobiłeś dwa razy te same zakupy,.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć @sznedi, w takiej sytuacji środki za drugą płatność powinny wrócić na Twoje konto w przeciagu kilku dni roboczych. Jeśli podasz mi numer lub link do tej oferty, sprawdzę jak dokładnie wygląda sprawa Twojej transakcji 😉
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam taką samą sytuację, kupiłem od sprzedającego jeden produkt, transfer mobilny zakończył się błędem więc ponowiłem płatność tym razem BLIKem. Z konta mam pobrane 2x za przedmiot, a dodatkowo mam status przesyłki nie opłacona. Sprzedawca twierdzi że też nie dostał płatności. Link do oferty: https://allegro.pl/oferta/yato-opalarka-elektryczna-2-biegi-2000w-350-550c-7925234961?snapshot=MjAyM...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tomoj u Ciebie sytuacja jest nieco inna, ponieważ dokonałeś zakupu jako zarejestrowany użytkownik. Sprawdzamy już Twoją transakcję, więc niebawem wrócę do Ciebie z informacją.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tomoj tak jak pisałam wcześniej, nieudane płatności zostaną zwrócone na Twój rachunek w przeciągu 2-3 dni roboczych. Jeśli nadal jesteś zainteresowany kupnem tego przedmiotu, możesz ponowić płatność w zakładce "Moje zakupy - Kupione".
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzisiaj już płatności zostały zwrócone na moje konto, przedmiot kupiłem ponownie. Dziękuje _HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ liczę, że @tomoj wyklika Twoje rady, jako rozwiązanie 🤞
Były Moderator
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_skąd się biorą takie „nieudane” płatności, które jednak zasilają AF, a nie dochodzą do sprzedawcy, po czym trzeba czekać 2-3 dni robocze na zwrot środków?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 przerwy serwisowe w bankach, brak środków na koncie czy autoryzacji przelewu, powodów może być naprawdę wiele. Natomiast sam czas oczekiwania na zwrot jest związany z procesami działania systemów bankowych oraz operatorów płatności i nie jest zależny od nas.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_jeśli jest przerwa serwisowa w banku lub brak środków na koncie, to nie są pobierane środki z tego konta 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ dlatego wątpliwości i pewne podejrzenia pozostaną 🙂 Pojawił się przed chwilą nowy wątek z tym samym problemem i znowu 2-3 dni czekania na zwrot pobranych środków.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mi również zabrało dwa razy z konta. Pierwszy raz wystąpił błąd ale i tak kwotę pobrano z rachunku

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Mam podobny problem jak .@sznedi . Tylko ja opłacalam z platformy PayU. Sprzedawca otrzymał tylko jedną płatność więc mam pytanie czy pieniądze za tą drugą płatność automatycznie wrócą na moje konto ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam opłaciłem wczoraj zakup 3 razy bo był błąd z kodem blik i pobralo mi 3 razy tą samą kwote co mogę zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:105429877 jeżeli to zakup na allegro to nieudana/zdublowana płatność powinna wrócić do 3 dni roboczych. Podaj numer zamówienia to moderacja może sprawdzić status @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
czy mogę uzyskać pomoc przy moim temacie?
https://allegrolokalnie.pl/oferta/monitor-oddechu-babysense-5-s2g
urodził mi się synek i pilnie potrzebuję, wiec zapłaciłem 163 zł ( z dostawą), ale że mój operator bankowy zmienił aplikację, wprowadziło mnie to w błąd i zapłaciłem podwójnie.
Z góry dziękuję, pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Ja natomiast kupowałam dwa różne przedmioty od innych sprzedawców, wyskoczył mi link, żeby zaplacic jedna transakcja za to wszystko, zapłaciłam, po czym oba zamowienia miały status nieopłaconych, pieniądze zostały ściągnięte z konta, i po raz drugi musiałam zapłaciłam za to samo tylko, że osobnymi przelewami.
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »