Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Mam pytanie:
Otóż przez przypadek pomieszałam 2 zamówienia i wysłałam je do niewłaściwych osób [tj przesyłka A trafiła do kupującego B, przesyłka B jest w paczkomacie kupującego A (szczęśliwie jeszcze jej nie odebrał więc poprosiłam, żeby tego nie robił - nadam drugą przesyłkę z właściwą zawartością)].
Kupujący, który ma niewłaściwą przesyłkę oczywiście chce wymiany. Nadam mu właściwą przesyłkę, chcę dostać zwrot złego towaru. Kwestia jest jednak taka, że zakup był bez Smart i z tego co rozumiem, kupujący nie ma opcji darmowego zwrotu inPostem? [tak wynika z tego, co wyczytałam]. Czy jest jakaś opcja, żeby mu umożliwić zwrot za darmo? Chciałabym to wiedzieć/znaleźć rozwiązanie zanim udzielę mu odpowiedzi.
Jest coraz lepiej... Zmieniłem cenę dostawy metody bez "Allegro" w nazwie na niższą niż ta z "Allegro" i teraz wyświetla tylko tę tańszą metodę bez "Allegro", ta z "Allegro" zniknęła z oferty. Jednym słowem jak widać nie można równolegle korzystać z tych dwóch metod, ciekawe jest natomiast że system Allegro sobie wybiera tę tańszą, a na liście dostępnych form wysyłki w ofercie nazywają się TAK SAMO - czyli dla jasności czy system wyświetla dostawę "Allegro Paczkomaty Inpost", czy "Paczkomaty Inpost" w ofercie jest zawsze wyświetlone "Paczkomat InPost, InPost"
Czyli jest tak, jak z terminem dostawy