Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Mam pytanie:
Otóż przez przypadek pomieszałam 2 zamówienia i wysłałam je do niewłaściwych osób [tj przesyłka A trafiła do kupującego B, przesyłka B jest w paczkomacie kupującego A (szczęśliwie jeszcze jej nie odebrał więc poprosiłam, żeby tego nie robił - nadam drugą przesyłkę z właściwą zawartością)].
Kupujący, który ma niewłaściwą przesyłkę oczywiście chce wymiany. Nadam mu właściwą przesyłkę, chcę dostać zwrot złego towaru. Kwestia jest jednak taka, że zakup był bez Smart i z tego co rozumiem, kupujący nie ma opcji darmowego zwrotu inPostem? [tak wynika z tego, co wyczytałam]. Czy jest jakaś opcja, żeby mu umożliwić zwrot za darmo? Chciałabym to wiedzieć/znaleźć rozwiązanie zanim udzielę mu odpowiedzi.
@Slayers_Zellas rozumiem, że doszło do pomyłki w wysyłce zamówień i chcesz umożliwić kupującemu bez Allegro Smart darmowy zwrot niewłaściwego towaru. Możesz:
@TechartGSM No to pokaż dowolną formę dostawy, poza One, która ma przedrostek "Allegro".
Nie ma. To znaczy, że te usługi (Allegro DHL, Allegro DPD, Allegro Paczkomaty) nie istnieją i ich ceny są standardowe? Paczkomat poza Smart kosztuje 16,99 zł?
@fox_paws To znaczy, to co napisałem jest prawidłowe - w różnych miejscach są różne nazwy DLA TEJ SAMEJ USŁUGI. Nie mam włączonej w cennikach usługi "Paczkomaty Inpost", tylko "Allegro Paczkomaty Inpost" a co zobaczyłeś w metodach dostaw w ofercie?
@TechartGSM To jest widok dla klienta. Nas interesuje cennik, na który się wcześniej powołałeś, a tam są to osobne pozycje w oddzielnych sekcjach, i w różnych cenach, jak to precyzyjnie opisał @TomBanknoter
@TechartGSM darmowy zwrot InPost będzie wtedy jeśli mówimy o Allegro Paczkomaty InPost i tu masz rację. Jednak ja rozumiem, że klient nie ma takiej możliwości, więc zakładam, że mówimy tu o metodzie Paczkomaty InPost (bez Allegro).
Myślę, że kluczową informacją od @Slayers_Zellas będzie doprecyzowanie m.in o jakim konkretnie zamówieniu piszemy i jaka metoda była faktycznie wskazana.
Jak @Slayers_Zellas wypowie się w wątku to na konkretnym przykładzie, chętnie to sprawdzę.
@gdvorek Czy w takim razie w artykule, który przytoczył @TechartGSM jest błąd:
Bo tam na samej górze wyraźnie stoi "Twoi klienci mogą skorzystać z opcji darmowego zwrotu w wybranym przez siebie Paczkomacie InPost (również poza Allegro Smart!)"
@SpeedyGonzalezz Mogą, jeśli masz Szybkie Zwroty.
Jeśli dobrze pamiętam, to te darmowe zwroty były kilkanaście lat temu.
@SpeedyGonzalezz nie zmienia to faktu, że Allegro samo wprowadza bałagan. Nieważne dla kogo jest to widok, tym bardziej że przedrostek "Allegro" przy jednych metodach jest dodany, a przy innych nie.
Przedrostek "Allegro" obecnie nie jest dodawany.
@Slayers_Zellas Nie słuchaj ich 🙂
Tutaj masz zrzut ekranu z pierwszej lepszej Twojej oferty, przyjrzyj się 🙂 Pozdrawiam.
@TechartGSM A zauważ, że akurat na tej liście zostało to nazwane Allegro Paczkomaty InPost. Pewnie im zostało z poprzedniej epoki 🐭
@TechartGSM Oczywiście, że to sprawia spore zamieszanie, wielu sprzedawców się w tym gubi - tym bardziej że Allegro ciągle coś zmienia w tej terminologii. O ile pamiętam, to przedtem również w widoku oferty było "Allegro Paczkomaty InPost", ale zmienili to po wprowadzeniu tego badziewnego Allegro Delivery. Zresztą dla InPostu to nawet lepiej, przedrostek "Allegro" w metodzie dostawy nie jest powodem do dumy 😋
@Slayers_Zellas proszę o doprecyzowanie m.in o jakim konkretnie zamówieniu piszemy i jaka metoda była faktycznie wskazana.
@SpeedyGonzalezz @fox_paws @TomBanknoter No to teraz KURIOZUM.
Na potrzeby testu, stworzyłem nowy cennik dostawy, wygląda on tak:
A oto co widać w ofercie Z TYM CENNIKIEM:
@gdvorek Wypowiesz się na ten temat? Przecież to jakiś nazewniczy nonsens, o "zginięciu" mojej ceny dostawy nie wspomnę...
Dla mnie to wygląda jakby druga opcja w ogóle nie była widoczna w ofercie, dlaczego??
@TechartGSM Obie ceny dotyczą Paczkomatu z cennika za 11,49 zł. Udostępniając Allegro Paczkomaty, dajesz możliwość wysyłki do Paczkomatu i PaczkoPunktu. Zapisałeś cennik po edycji?
Stworzyłem nowy, a widok na screenie jest aktualny. Nie wyświetla drugiej metody, jest w cenniku na pewno.
Może znów, jak w przypadku czasu dostawy Allegro prezentuje cenę "korzystniejszą dla kupujacego"?
Dzień dobry!
Ok, bo widzę, że to jest już niemal wojna i kwestia jest mocno przekomplikowana.
Mam nadzieję, że teraz będzie jasno:
Klient dostał niewłaściwy towar. Jego cena była za niska, żeby załapać się do Smart, nie wiem więc, czy zwrot będzie miał za darmo - wysyłka metodą Allegro Paczkomaty InPost.
Chcę, żeby jego zwrot był jak najmniej problematyczny i możliwie bezkosztowy dla niego (dla mnie zresztą też), ale Google sugeruje, że zwroty zakupów bez "Smart" nie są bezkosztowe, a zależałoby mi, żeby ta wymiana była prosta i "bezbolesna" - możliwie, żeby klient po prostu jak przy klasycznym zwrocie InPostem wypisał tylko liczby na opakowaniu i wrzucił do paczkomatu, odbierając właściwą paczkę, a zgłaszając ów zwrot, nie musiał za niego płacić (chociaż jeśli będzie musiał, zwrócę koszty).
Zamówienie: b3086e50-e649-11ef-8b6a-e53d73b42d4f @gdvorek
Proszę więc tylko o potwierdzenie, że klient może po zgłoszeniu zwrotu towaru mieć gwarantowany darmowy zwrot nawet jeśli zamówienie nie było Smart [przez znowu: Allegro Paczkomaty InPost]
Kombinujesz to Ty. Nawet jakby klient miałby smart to czemu miałby z niego korzystać? To jest reklamacja, za reklamacje odpowiadasz Ty. Uznałeś ją czyli koszt po Twojej stronie. Klient odsyłając Ci na reklamacje w ramach smart czy tam darmowego zwrotu straciłby ten darmowy zwrot. Przyjdzie do niego właściwy towar, okażę się, że mu się nie podoba, będzie chciał zwrócić i gdzie jego darmowy zwrot?
Ciężko znaleźć sprzedawcę, któremu by się to nie zdarzyło. Oddaje się im za zwrot lub wysyła etykiety, dosyła właściwy towar i ładnie przeprasza. A potem stara się tego nie powtórzyć...
A to kiedy klient płacący za wysyłkę do paczkomatu może zwrócić produkt za darmo jest rzeczywiście ciekawym pytaniem...