Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam -
zablokowane zostały mi wypłaty środków na koncie Allemakijazpl
bo rzekomo nie dosłałam wam wymaganych dokumentów na koncie Allexa24h MOJE konto z którego nie korzystam od 10 lat
po mimo ze mam regularnie sprawdzaną pocztę powiązaną z tym kontem byłam zdziwiona ze nic nie wiem o tym ze musze coś dosłać
i co się okazuje
ze dziś o 15 : 41 otrzymuje email o wymaganych dokumentów mam czas rzekomo do 29. 09
a za 2 minuty blokujecie wypłaty czyli o 15 43
nie daliście mi nawet 2 minut na reakcje
chyba powinnam mieć przynajmniej 48 h proszę o sprawdzenie zgłoszenia
U mnie dokładnie to samo. Mail, że potrzebna weryfikacja konta i mam czas do 29.09, a za minutę drugi mail o blokadzie wypłat. Konto główne, z którego sprzedaż jest codziennie i konto jest obsługiwane na bieżąco. Weryfikacja to przesłanie skanów dowodu i robienie sobie selfie telefonem. Allegro, czy to jakieś nowe standardy? Przyznam, że sprawa jest mocno kontrowersyjna i nadaje się do nagłośnienia przynajmniej w mediach społecznościowych (!)
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@AlleMakijazPL konsultujemy Twój przypadek z operatorem płatności i otrzymasz odpowiedź w zgłoszeniu o numerze 54426639.
@drakenek Co pewien czas operatorzy płatności, mają prawny obowiązek przeprowadzania ponownej weryfikacji danych firmy. Możesz wtedy zostać poproszony o przesładnie dokumentów. Więcej informacji o tym procesie znajdziesz w tym artykule.
Dobry wieczór jak mogę ponownie zweryfikować konto by odblokować wypłaty
Tylko trudny dialog z Działem bezpieczeństwa allegro może w tym pomóc.
@lombardwwa [edytowano] wyjaśniamy sytuację z operatorem płatności.
Witam - ja tez mam problem
zablokowane zostały mi wypłaty srodków na koncie allemakijazpl
bo rzekomo nie dosłałam wam wymaganych dokumentów na koncie Allexa24h
jednak patrze tam i dziś o 15 : 41 otrzymuje email o wymaganych dokumentow mam czas rzekomo do 29. 09
a za 2 minuty blokujecie wypłaty
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
o co tu chodzi ?
j
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Mam dokładnie taką samą sytuacje, konieczna weryfikacja danych z terminem do 29.09 i w tej samej minucie blokada wypłat , paranoja
@AlleMakijaz @GTR500 operator płatności jest zobowiązany do reweryfikacji danych, dlatego otrzymaliście tę wiadomość.
Rozumiem, że chodzi Wam o to, że nie mieliście czasu na dosłanie dokumentów przez blokadą wypłat. Zgłosiłam to, skontaktowaliśmy się z operatorem w tej sprawie, aby ustalić, czy faktycznie konieczne jest przechodzenie ponownej weryfikacji.
Gdy tylko otrzymam informacje w tej sprawie, dam znać.
tak , mam załozone zgłoszenie ale jak widać nie jest to jedyny przyoadek
rozumiem ze mają obowiązek co pewien czas operatorzy weryfikować ale nie może to być tak ze o 15 41 wysyłają ci komunikat a 2 minuty później blokują ci wypłaty z inf ze nie dosłałaś wymaganych dokumentów
prsizę wybaczyć ale tak to nie powinno działać
@AlleMakijazPL ja się oczywiście zgadzam z Tobą, tak nie powinno być, dlatego wyjaśniamy to z operatorem płatności.
W tym Państwa artykule napisane jest:
"Twój czas na weryfikację zależy od tego, czy operator uzna sprawę za pilną, czy o standardowym priorytecie. Tryb pilny to jedynie 5 dni, ale zazwyczaj na weryfikację będziesz mieć 60 lub 90 dni (w zależności od operatora)"
Tymczasem moje wypłaty zostały zablokowane w minutę.
Co więcej dosłałem wymagane dokumenty, zrobiłem sobie nawet selfie, a wypłaty nadal zablokowane.
Wypłaty mam zablokowane u wszystkich operatorów, dlatego uważam sprawę za mocno kontrowersyjną, a przebieg całej sprawy świadczy raczej o tym, że to Allegro zablokowało wypłaty, a nie konkretny operator płatności.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę o pilne wyjaśnienie co tutaj zaszło oraz informacje kiedy wypłaty zostaną odblokowane i czy saldo środków zostanie powiększone o odsetki za czas, kiedy środki nie były dostępne do wypłaty.
@drakenek tak jak pisałam, czekamy na wiadomość od operatora płatności w tej sprawie.
Wrócę do Was z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@la_nika Czy mogę prosić o informację który to konkretnie operator zablokował wypłaty?
Ja mam zablokowane wszystkie wypłaty u wszystkich operatorów.