Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dziś zauważyłem że spadła bardzo jakoś sprzedaży w porównaniu do wczorajszego dnia, znalazłem w panelu jakości że zostały mi zabrane punkty za odpowiedzi do klientów, ale sprawdziłem w centrum wiadomości odpowiedziałem na wszystkie 5 zapytań z ostatnich 30 dni, więc nie rozumiem o co chodzi?
Odpowiedzi w odpowiednim czasie!
@LEW433 zawsze odpowiadam w odpowiednim czasie, wszystko widzę w centrum wiadomości i mam sprawdzone
@AlePiesio Z poziomu jakości sprzedaży możesz pobrać sobie zestawienie z wiadomościami i czasem w jakim odpowiedziałeś - niestety dla każdego dnia z osobna.
@AlePiesio sprawdziłam to w systemie. W ciągu ostatnich 30 dni nie miałeś wiadomości od klientów i to powoduje spadek w porównaniu z dniem poprzednim, kiedy odpowiedzi jeszcze były liczone (dlatego jest tam informacja o braku danych).
Piszesz o 5 wiadomościach w ciągu ostatnich 30 dni, czy możesz podać daty ich otrzymania?
@la_nika @Dzień dobry ale jak nie miałem jak widzę że mam 5 wiadomości od różnych klientów, jako przykład ostatnia wiadomość jaka otrzymałem z 5 stycznia
@AlePiesio czy możesz podać pozostałe wiadomości jakie otrzymałeś w ciągu ostatnich 30 dni? Mogą to być np. numery zamówień. Zamówienie nr ce55db32-a6a2-11ee-842f-7bd7e364e9ed do którego odnosi się zrzut zostało wykluczone z jakości sprzedaży.
W wolnej chwili może uda mi się podać.
A co to znaczy że to zamówienie zostało wykluczone z jakości sprzedaży? Tzn że jutro wróci mi jakość taka jak była wczoraj czyli super? @la_nika czyli to był jakiś błąd po waszej stronie?
@AlePiesio to nie jest błąd, nie masz zapytań o produkt i masz po doopie @la_nika kolejny przykład jak Wasz system jest ułomny 🙂
A zapytanie o zakup się nie liczy? Tylko o produkt? Boże to jest głupie naprawdę ...
@AlePiesio tak liczą tylko o produkt, ja mam tak samo 😞 przez miesiąc nie masz pytań i nagle - 90 punktów 😞
@kostas11 " ja mam tak samo"
Jeżeli masz coś fajnego na sprzedaż to ja chętnie o to zapytam.
@AlePiesio poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, ponieważ wyjaśniam przypadek dokładnie tego zamówienia i tej wiadomości, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. Zamówienie może zostać wykluczone z jakości np. w sytuacji, gdy z winy przewoźnika przesyłka jest opóźniona, lub gdy wiadomość sprzedającego nie została wysłana, ponieważ zablokował ją system. Nie jest to błąd po naszej stronie, przynajmniej na razie nic na to wskazuje, natomiast te pozostałe wiadomości o których pisałeś będą potrzebne, żeby ustalić, dlaczego ich nie widzimy w systemie, czy wszystkie zamówienia do których zostały zadane pytania są wykluczone, czy co się wydarzyło.
@la_nika podaje 3 zamówienia, 4 zapytanie było o ofertę 30dni temu bez złożonego zamówienia.
a6628a70-a8ef-11ee-bf45-8921dc9681b8
cac1eb60-a668-11ee-8964-b373c841d57a
d44c8630-9430-11ee-a1d1-3f6077028d4d
@AlePiesio czy mógłbyś podesłać jeszcze zrzuty ekranu z wiadomościami do tych zamówień?
@AlePiesio ok, dziękuję za zrzuty. Do jakości sprzedaży liczymy tylko odpowiedzi na pytania zadane z poziomu oferty, a te pytania zostały zadane już do zakupu, albo jako pytanie o zakup. Gdy minęło 30 dni od ostatniego pytania z oferty, przestało się ono wliczać i dlatego nie otrzymałeś punktów.
Dziękuję bardzo za wyjaśnienia. Chciałbym jeszcze dopytać o zgłoszenie numer 39286093 , tydzień temu wysłałem plik wypełniony z ofertami wielowariantowymi, do dzisiaj nie zostały połączone oferty a od 4 dni już nikt mi nie odpisuje w tym wątku. @la_nika
@AlePiesio jasne! Poprosiłam odpowiedni zespół o informację, co się dzieje z tym zgłoszeniem. Wkrótce powinieneś otrzymać odpowiedź w tym zgłoszeniu.
czym się przejmujesz ze ci spadła jakosć nie allegro spada ze swoimi jakosciami ty masz sprzeadawać a nie zwracać uwagi na jakies **piiip**oły