anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży spadła, to jakiś błąd

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

Witam, dziś zauważyłem że spadła bardzo jakoś sprzedaży w porównaniu do wczorajszego dnia, znalazłem w panelu jakości że zostały mi zabrane punkty za odpowiedzi do klientów, ale sprawdziłem w centrum wiadomości odpowiedziałem na wszystkie 5 zapytań z ostatnich 30 dni, więc nie rozumiem o co chodzi? 

IMG_20240115_070736.jpg

IMG_20240115_070714.jpg

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

LEW433
#21 Demiurg#

Odpowiedzi w odpowiednim czasie!

oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

@LEW433 zawsze odpowiadam w odpowiednim czasie, wszystko widzę w centrum wiadomości i mam sprawdzone 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@AlePiesio Z poziomu jakości sprzedaży możesz pobrać sobie zestawienie z wiadomościami i czasem w jakim odpowiedziałeś - niestety dla każdego dnia z osobna. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AlePiesio sprawdziłam to w systemie. W ciągu ostatnich 30 dni nie miałeś wiadomości od klientów i to powoduje spadek w porównaniu z dniem poprzednim, kiedy odpowiedzi jeszcze były liczone (dlatego jest tam informacja o braku danych).
Piszesz o 5 wiadomościach w ciągu ostatnich 30 dni, czy możesz podać daty ich otrzymania?  

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

@la_nika @Dzień dobry ale jak nie miałem jak widzę że mam 5 wiadomości od różnych klientów, jako przykład ostatnia wiadomość jaka otrzymałem z 5 stycznia

IMG_20240115_095623.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AlePiesio czy możesz podać pozostałe wiadomości jakie otrzymałeś w ciągu ostatnich 30 dni? Mogą to być np. numery zamówień. Zamówienie nr ce55db32-a6a2-11ee-842f-7bd7e364e9ed do którego odnosi się zrzut zostało wykluczone z jakości sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

W wolnej chwili może uda mi się podać.

A co to znaczy że to zamówienie zostało wykluczone z jakości sprzedaży? Tzn że jutro wróci mi jakość taka jak była wczoraj czyli super? @la_nika czyli to był jakiś błąd po waszej stronie? 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@AlePiesio to nie jest błąd, nie masz zapytań o produkt i masz po doopie @la_nika kolejny przykład jak Wasz system jest ułomny 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

A zapytanie o zakup się nie liczy? Tylko o produkt? Boże to jest głupie naprawdę ...

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@AlePiesio tak liczą tylko o produkt, ja mam tak samo 😞  przez miesiąc nie masz pytań i nagle - 90 punktów 😞

 gdhd.jpg

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@kostas11 " ja mam tak samo" 

Jeżeli masz coś fajnego na sprzedaż to ja chętnie o to zapytam. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AlePiesio poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, ponieważ wyjaśniam przypadek dokładnie tego zamówienia i tej wiadomości, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. Zamówienie może zostać wykluczone z jakości np. w sytuacji, gdy z winy przewoźnika przesyłka jest opóźniona, lub gdy wiadomość sprzedającego nie została wysłana, ponieważ zablokował ją system. Nie jest to błąd po naszej stronie, przynajmniej na razie nic na to wskazuje, natomiast te pozostałe wiadomości o których pisałeś będą potrzebne, żeby ustalić, dlaczego ich nie widzimy w systemie, czy wszystkie zamówienia do których zostały zadane pytania są wykluczone, czy co się wydarzyło.    

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

@la_nika podaje 3 zamówienia, 4 zapytanie było o ofertę 30dni temu bez złożonego zamówienia.

a6628a70-a8ef-11ee-bf45-8921dc9681b8

cac1eb60-a668-11ee-8964-b373c841d57a

d44c8630-9430-11ee-a1d1-3f6077028d4d

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AlePiesio czy mógłbyś podesłać jeszcze zrzuty ekranu z wiadomościami do tych zamówień? 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

IMG_20240115_123758.jpg

IMG_20240115_123718.jpg

Screenshot_2024-01-15-12-35-23-322_pl.allegro.jpg

@la_nika 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AlePiesio ok, dziękuję za zrzuty. Do jakości sprzedaży liczymy tylko odpowiedzi na pytania zadane z poziomu oferty, a te pytania zostały zadane już do zakupu, albo jako pytanie o zakup. Gdy minęło 30 dni od ostatniego pytania z oferty, przestało się ono wliczać i dlatego nie otrzymałeś punktów. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

Dziękuję bardzo za wyjaśnienia. Chciałbym jeszcze dopytać o zgłoszenie numer 39286093 , tydzień temu wysłałem plik wypełniony z ofertami wielowariantowymi, do dzisiaj nie zostały połączone oferty a od 4 dni już nikt mi nie odpisuje w tym wątku. @la_nika 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AlePiesio jasne! Poprosiłam odpowiedni zespół o informację, co się dzieje z tym zgłoszeniem. Wkrótce powinieneś otrzymać odpowiedź w tym zgłoszeniu. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

darwik-firma
#12 Orędownik#

 czym się przejmujesz  ze ci spadła jakosć  nie allegro spada ze swoimi jakosciami  ty masz sprzeadawać  a nie zwracać uwagi na jakies **piiip**oły

oznacz moderatorów