Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
dwa dni temu straciliśmy całe 100 punktów jakości sprzedaży za średni czas odpowiedzi. Obok jest jednak dopisek, że średni czas odpowiedzi jest zerowy i generalnie raczej radzimy sobie dobrze w tej mierze. Skąd więc spadek aż 100 punktów, skoro czas odpowiedzi jest dobry?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@MOTO-LECH bo nikt Ci nie zadawał pytań do produktów 30 dni wstecz 😄 poproś kogoś a jutro będziesz miał + 100 pkt 😄
Tak właśnie zakładałam. Były jakieś pojedyncze pytania, ale faktycznie dosłownie parę w skali miesiąca i w dodatku szybko dostawały odpowiedź. Nie rozumiem tylko, czemu zabierają te punkty i jeszcze trzeba się o nie upominać. Podobna sytuacja była kiedyś bodajże z punktami za obsługę zwrotów kiedy tych zwrotów nie mieliśmy.
@MOTO-LECH Nie miałeś w ciągu miesiąca ani jednego pytania o przedmiot. Te "pojedyncze" o których mówisz, to były pytania o zakup, a to się nie liczy w tej mierze.
Dzięki, przynajmniej nauczyłam się czegoś nowego - nie byłam świadoma, że jest rozróżnienie na pytania o zakup a pytania o przedmiot