Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zauważyłem, że od jakiegoś czasu spadają nam wartości w "Szybka wysyłka" dlatego się temu przyjrzałem. Z tego co piszecie w statystykach to wysyłam 30% przesyłek tego samego dnia. Czy to normalne że do tej statystyki wliczacie zamówienia z dni ustawowo wolnych od pracy + niedziele?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
U mnie się wszystkie aukcje kończą wieczorem więc nawet 20% trudno mi osiągnąć bo klient często opłaca zaraz po zakupie a nie ma szans by wieczorem czy w nocy coś wysłać . Ta forma oceny dyskryminuje wielu sprzedawców i jest zależna od tego o której porze klient zapłaci .
Te statystyki to zwykła lipa. Paczki z konta prywatnego i firmowego wysyłam zawsze w tym samym czasie. (No był jeden wyjątek jak C nie weszła do paczkomatu i włożyłam później, a kurier wyjął dopiero rano). Ale poza tym zawsze jednakowo. A różnica w statystykach spora. Prywatne super +, Firmowe tylko SUPER.
Nie mówiąc o drobnym szczególe. Te statystyki rzekomo mają zachęcać do szybkich wysyłek. Więc czemu grono sprzedawców musi przesyłki opóźniać z ich powodu? Strefa do 14 i tylko tyle można zagwarantować. Ale kurier bywa około 15, 17, 19, a w okolicach świat zabiera z paczkomatu nawet do 21. Przez statystyki masa sprzedawców przetrzymuje do następnego dnia mimo, że masę z nich by kurier zabrał... Gdzie tu sens, gdzie logika...
@passahouse_com Miara "Szybka wysyłka" dotyczy wyłącznie zamówień, w których deklarujesz wysyłkę natychmiast lub w ciągu jednego dnia oraz takich, które zostały nadane w dniu zakupu.
Pamiętaj, że paczkę uznajemy za nadaną, dopiero w momencie zeskanowania jej przez kuriera. Więcej informacji na temat tej miary przeczytasz w tym artykule.
Mam wysyłkę w ciągu jednego dnia w 99% ofert. Proszę mi powiedzieć dlaczego bierzecie do statystyk dni ustawowo wolne od pracy? W jaki sposób miałem nadać przesyłki 11 listopada?
Zamówienie: 59465410-a06f-11ef-9274-dd89f161b6bc
Data złożenia: 11.11.2024, 21:56:35
Data wysyłki: 12.11.2024, 15:10:03
@passahouse_com poprosiłam już zespół o sprawdzenie tego zamówienia, więc wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź.
@passahouse_com wyjaśniłam już z zespołem Twój przykład i tak - w tej mierze nie bierzemy pod uwagę świąt i weekendów. Równocześnie za każdy 1% zamówień dodajemy punkty i to od razu 3, a to sprawia, że wystarczy mieć klika zamówień wysłanych w dniu zakupu żeby zdobyć sporo punktów w tym wskaźniku.
Widzę, że u Ciebie ten wynik ma jeszcze obszar do poprawy, więc jeśli chcesz zdobyć więcej punktów musisz wysyłać więcej zamówień tego samego dnia, dlatego najłatwiej będzie to zrobić jeśli ustawisz deklarację wysyłki w 24 godziny w większej liczbie ofert i wówczas większy procent zamówień będzie Ci się liczył w statystykach. Owszem, w święta i wolne będzie to trudne, ale dzięki temu zdobędziesz punkty w pozostałe dni. Jeśli będziesz miał więcej deklaracji wysyłki maksymalnie w przeciągu 24 godzin to równocześnie większe szanse na potencjalne punkty za wysyłkę w dniu zakupu.
A czy ustawienie granicznej godziny zamówienia może coś pomóc?
Skoro wiesz, że kurier odbiera np do 16:00 to ustawić zamówienie do 10:00 danego dnia i wtedy kupujący będzie wiedział że jak zamówi do 10:00 to będzie wysłane tego samego dnia?
A jak po 10:00 zamówi to statystyki biorą pod uwagę żeby liczyć wysyłkę od następnego dnia?
Trochę podpowiadam a trochę pytam bo sama do końca nie wiem jeszcze jak to jest.
@KrainaWzorow-pl Ustawienie godziny wysyłek tego samego dnia liczy się tylko do miary "Wysyłka w terminie", a nie do "szybkiej wysyłki"