anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży - wysyłka w terminie

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Dlaczego wyliczenia % dostawy w terminie nie opierają się na faktycznych liczbach? W zestawieniu nie są ujęte niektóre transakcje - pech że właśnie one są one w terminie. Zaniża to faktyczną ocenę a to jakość sprzedaży i prawdopodobnie widoczność ofert.

Przykładowe numery zamówień, których brak w zestawieniu (dzisiaj):
166bb830-592e-11ee-b018-f9648275e378
ac4bce30-5b04-11ee-bc9d-2f388bc69ac5
c01e41a0-5978-11ee-bd5f-731458c67a79

Drugie - dlaczego jeśli klient z zamówienia na kilka pozycji (zrealizowanego w terminie) zwraca jedną pozycję to zamówienie nie jest liczone do średniej - to nie zostało ono zrealizowane w terminie?
Np. z zamówienia a8b24080-5792-11ee-9449-e1b6e125c689 zwrócona jedna pozycja i takie zamówienie nie liczy się do średniej mimo, że dostawa w terminie itd.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@atechnik_sklep Cześć. 🙂 Wszystkie zamówienia, które podałeś wyżej, wcale nie są zrealizowane w zadeklarowanym terminie i dlatego nie znajdziesz ich w raporcie. 

Pierwsze z brzegu zamówienie 166bb830-592e-11ee-b018-f9648275e378 ma zadeklarowaną wysyłkę w grudniu, a paczkę wysłałeś we wrzesniu. W ofercie masz czas wysyłki 61 dni roboczych. 

Podobna sytuacja z zamówieniem a8b24080-5792-11ee-9449-e1b6e125c689: deklarowany czas wysyłki to 27 września, a paczkę wysłałeś 20 września. 

System sprawdza poprawność wysyłki w terminie dopiero wtedy, gdy ten termin upłynie. 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@ko_alka Allegro i logika... 🙈

W którym miejscu na allegro sprzedający deklaruje wysyłkę konkretnego dnia?
Deklaracja sprzedającego jest następująca:

"Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar DO XX DNI ROBOCZYCH."

Od kiedy zwrot DO XX DNI ROBOCZYCH oznacza wysyłkę konkretnego XX dnia roboczego? 🙂

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

Serio? Zamówienie zostało zrealizowane - prawda? Dotarło do klienta - prawda? Było później niż w deklarowanym czasie? Nie było! Wszystko ok - prawda? 

Nie! Nie prawda! Allegro tworzy nową logikę gdzie za realizację zamówień też dostaniecie po głowie tfu - "jakości wysyłki" :D.  Nowa jakość!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ciekawe czy sobie w  wysyłkach Allegro Box tak przeliczają, ręce opadają to brew logice.

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

cytuję: "Podobna sytuacja z zamówieniem a8b24080-5792-11ee-9449-e1b6e125c689: deklarowany czas wysyłki to 27 września, a paczkę wysłałeś 20 września."

 

Zakrzywił casoprzestrzeń i wysłał wcześniej. Nie później. Co Wy tam za herbatki pijecie w Allegro ?

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pewnie cejrowski im robi!🤣

oznacz moderatorów

Mati2131
#9 Pomysłodawca#

Chwila, to ten deklarowany czas wysyłki to jest sztywno ustawiony termin, a nie maksymalny czas na wysyłkę? Czyli np. jak mam ustawiony czas wysyłki 2 dni robocze, a wyślę tego samego dnia, to Allegro traktuje to jako nieterminową wysyłkę? Kto to wymyślił? XD

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

dsfdshh.jpg

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

@ko_alka 
Co z odpowiedzią na pozostałą część mojego pytania "dlaczego jeśli klient z zamówienia na kilka pozycji (zrealizowanego w terminie) zwraca jedną pozycję to zamówienie nie jest liczone do średniej - to nie zostało ono zrealizowane w terminie?"

Np. z zamówienia a8b24080-5792-11ee-9449-e1b6e125c689 zwrócona jedna pozycja i takie zamówienie nie liczy się do średniej mimo, że dostawa w terminie itd.


oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@atechnik_sklep Od początku systemu Jakości sprzedaży tak to działa ze względu na warunki technologiczne. Dzięki za Twoją sugestię, przekaże ją do odpowiedniego zespołu, być może przy okazji zmian w Jakości uda się zmienić tę logikę. 

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@ko_alka  nie rozumiem, zakup miał z wysylka w grudniu (?) domniemywam, że roku ubiegłego , a wyslane wrzesień tego roku?

Zakup i wysyłka do 27 września (roku bieżącego) a jak wysłał wczesniej czyli 20 wrzesnia to źle??

Za późno to źle, za wczesnie to źle, czy może pomyliły Ci się daty?

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

Zakup we wrześniu ale w ofercie ustawiony długi termin realizacji (można, to ustawiony dla produktu, który nie wiadomo kiedy będzie dostępny).
Jak okazuje się dla Allegro wysyłka po zamówieniu i szybka dostawa to źle 😉 bo oni zakładają, że w grudniu powinna być wysyłka.

Z kolei jak ktoś zamówi i klient chce przesunięcia terminu to "nie da się". Namów klienta by odstąpił i kupił ponownie bo poleci ci jakość sprzedaży.

Toż to jakieś aberracje umysłowe stoją za takimi pomysłami związanymi z oceną jakości ;).

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Najwięksi filozofowie nie przewidzieli że kiedyś znajdzie się ktoś kto zmieni reguły logicznego myślenia .

oznacz moderatorów