Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący cenią sobie szybką dostawę. Wysyłka tego samego dnia może przesądzić o tym, że klient wybierze zakup właśnie w Waszym sklepie. Dlatego wprowadzamy nowy program AlleProgres, który zastąpi ubiegłoroczny Program Szybkich Wysyłek. Potrwa on od 1 lutego do 31 maja 2022 r.
Jak zyskać na programie AlleProgres?
W programie możecie otrzymać rabaty za przesyłki Allegro Smart! wysłane tego samego dnia. Rabaty przyznamy sprzedającym, którzy osiągną określony wzrost wskaźnika zamówień wysłanych tego samego dnia - wyniki porównamy z październikiem 2021 r. Wysokość rabatu jest uzależniona od:
Dokładne kwoty rabatów możliwych do uzyskania znajdziecie w Załączniku nr 1 do regulaminu.
Kto może wziąć udział w programie?
Program AlleProgres jest dla wszystkich sprzedających, którzy:
Jak zapisać się do programu?
Spełnijcie dwa warunki, aby otrzymać rabaty za szybką wysyłkę:
Oba te warunki muszą zostać spełnione.
Kiedy przesyłkę traktujemy jako wysłaną?
Przesyłkę uznajemy za wysłaną, gdy kurier ją zeskanuje i otrzymamy tę informację od przewoźnika. Zasada obowiązuje dla przesyłek nadawanych:
Aby paczka została skutecznie nadana, umieśćcie ją w automacie paczkowym lub zanieście ją do punktu odbioru do godziny granicznej przewoźnika.
Z regulaminem AlleProgres możecie zapoznać się tutaj.
Allegro nienawidzi tych co zawsze wysyłają super szybko i terminowo. Nie dostaną nagrody. Trzeba najpierw znacznie pogorszyć terminowość i zapisać się do programu za miesiąc.
@Pengano teraz się cofnij w czasie do Października 😁
@mdrogeria to proste - pażdziernik miesiąc małego obrotu ergo statystyki szybkich wysyłek najwyższe.
No a teraz możemy sobie robić progres - oczywiście progres ma byc liczony od najwyższych osiągniętych statystyk. Własnie dlatego pisalem że spokojnie można sobie ten program odpuścić.
Nie tylko firmy, ale i ludzi - swoich pracowników - też. dzis własnie dostałam informację, że jeden z pracowników , może nie najwyższego ale średniego szczebla, przechodzi do **piiip**.
Od 1 marca będę rozwijał ........... w szybko rozwijającym się marketplace w Polsce – **piiip**.
Fajnie...
Najlepiej było mieć 0% w październiku XD, słaby program, najlepiej jakby na stałe było za 0 dla sprzedajacych przy smarcie.
Do poprawy n/s pkty:
--- Czy naliczymy rabat za zamówienie, które kupujący złożył w weekend, a sprzedający nadał następnego dnia?
Nie, rabaty naliczamy tylko za zamówienia wysłane w tym samym dniu kalendarzowym, w którym kupujący złożył zamówienie. Oznacza to, że aby otrzymać rabat za zamówienie trzeba je wysłać tego samego dnia - niezależnie od tego, czy jest to weekend, czy dzień roboczy (poniedziałek - piątek).
- w weekendy kurierzy nie odbierają paczek, nawet jeśli w weekend zaniosę paczkę do paczkomatu, to kurier ją wyjmie w poniedziałek, więc powyższy zapis jest bez sensu.
Weekendy powinny być wyłączone z tego musu.
Tym bardziej że, w weekendy najwięcej jest zakupów
--- Czy przy wyliczaniu wskaźnika bierzemy pod uwagę tylko zamówienia złożone przed godziną wysyłki tego samego dnia?
Nie, bierzemy pod uwagę wszystkie zamówienia z całego dnia, niezależnie od godziny jego złożenia
to też bez sensu, przecież zamówienie złożone po południu/wieczorem nie mogą być wysłane tego samego dnia !!!
nawet jak przed północą zaniosę je do paczkomatu - to i tak wyjdą n/s dnia
Tym bardziej że, wieczorami jest najwięcej jest zakupów
Myślisz że oni o tym nie wiedzą? Wiedzą doskonale. Po prostu chcą cię wy... i ten sposób pasuje im najlepiej. W tym programie nie chodzi o to, żeby ci co się świetnie starają dostali zwrot, tylko żeby ruszyć jedynie tych co się jeszcze nie starają. Tylko wylali dziecko z kąpielą, bo teraz Ci, którzy się starali, nie mają najmniejszego powodu by wkładać wysiłek w coś co nie przynosi żadnej korzyści.
o to w tym chodzi, żeby mało kto wyrobił się w tym programie, ale masa jeleni zawsze się znajdzie, co bedą po nocy latać po paczkomatach. Trzeba się szanować, a te propozycje są poniżej pewnego poziomu. Z drugiej strony od dawna allegro ma głęboko gdzieś sprzedawców, zawsze przyjdą nowi, którzy nie znają aktualnych realiów sprzedaży na tej platformie 🙂
Ale co im da latanie po nocy jak liczy się dopiero jak kurier zeskanuje zamówienie czyli je odbierze z paczkomatu i wtedy jest ok a teraz np i post odbiera w naszej strefie do 15 paczki a w październiku było do 16 ergo mniej paczek masz szansę wysłać już na starcie tak jak pisałem to jest demotywator dla rzetelnych firm
połowa i tak nie doczyta regulaminu i założy, że wystarczy wsadzić paczkę do dziury w paczkomacie i po sprawie. Zawsze tak było, im bardziej skomplikowane reguły gry, tym większy odsetek graczy nie wie o co w niej chodzi 🙂
@mikeza @eCSI @ck2001 @logario_ig @_Likos_
jedna wielka klapa , do programu nie przystępujemy , żadnej motywacji.
ja nawet jakbym chciał to nie zwiększe procentu, bo i tak mam na styk nadania z odbiorami. Osoba, która przygotowywała ten program, albo nigdy nie miała do czynienia z e-handlem, co wydaje się mało prawdopodobne, albo zrobiła to celowo, żeby zniechęcić do udziału w tym programie. Stawiam na to drugie 🙂
Najlepszym Sprzedawcom cały czas robią na złość. Ja myślę że zatrudnili sabotażystę od konkurencji, bo ewidentnie przeganiają firmy do innych serwisów.
@mikeza tak to drugie , cóż koszty idą do góry pewnie finanse allegro zbliżały się do kreski , klienci zapłacą , a średni czas realizacji mocno spadnie , nie ma motywacji po kiego czorta mam się spieszyć ?
koszty obsługi smarta z pewnościa nie są niskie, wystarczy przeanalizować liczbę zwrotów. Jak nie było darmowych , prawie ich nie miałem, teraz na okrągło. A to się pomylił, a to nie doczytał, a to kupił żeby była darmowa wysyłki itd, a przecież ktoś za to musi zapłacić 🙂 Aż dziw bierze, że wcześniej ludzie potrafili czytać opisy, a teraz jak są darmowe zwroty, nagle stracili umiejętność czytania.
Zgadza się, obecnie ilość zwrotów jest kilkukrotnie wieksza niż wcześniej. Sprzedaję odzież, a non stop zwroty "nie pasuje mi", chociaż wszystkie wymiary podane na tacy przy każdym opisie. Naprawdę ludziom się nie chce czytać.
Allegro trzeba postrzegać jako firmę działającą na szkodę środowiska. Firmę która generuje niepotrzebne przewozy poprzez wyręczanie klientów od myślenia darmowymi zwrotami.
ta, tylko szkoda, że często te wymiary nie mają nic wspólnego z rzeczywistością :v
@mdrogeria @mikeza @Pengano @ExtraTowar_pl @_Likos_ @Speeedcuber @ExtraTowar_pl @logario_ig @go-plast @ck2001 @eCSI @gorzkoislodko_pl dziękuję za Wasze uwagi. Tak jak pisała @nat_not udział w programie nie jest obowiązkowy, więc jeśli uznacie, że nie jest dla Was korzystny, nie musicie do niego przystępować. Wasze uwagi przekazałam do zespołu odpowiedzialnego za ten program. Gdy otrzymam odpowiedź, na pewno się nią z Wami podzielę.