Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący cenią sobie szybką dostawę. Wysyłka tego samego dnia może przesądzić o tym, że klient wybierze zakup właśnie w Waszym sklepie. Dlatego wprowadzamy nowy program AlleProgres, który zastąpi ubiegłoroczny Program Szybkich Wysyłek. Potrwa on od 1 lutego do 31 maja 2022 r.
Jak zyskać na programie AlleProgres?
W programie możecie otrzymać rabaty za przesyłki Allegro Smart! wysłane tego samego dnia. Rabaty przyznamy sprzedającym, którzy osiągną określony wzrost wskaźnika zamówień wysłanych tego samego dnia - wyniki porównamy z październikiem 2021 r. Wysokość rabatu jest uzależniona od:
Dokładne kwoty rabatów możliwych do uzyskania znajdziecie w Załączniku nr 1 do regulaminu.
Kto może wziąć udział w programie?
Program AlleProgres jest dla wszystkich sprzedających, którzy:
Jak zapisać się do programu?
Spełnijcie dwa warunki, aby otrzymać rabaty za szybką wysyłkę:
Oba te warunki muszą zostać spełnione.
Kiedy przesyłkę traktujemy jako wysłaną?
Przesyłkę uznajemy za wysłaną, gdy kurier ją zeskanuje i otrzymamy tę informację od przewoźnika. Zasada obowiązuje dla przesyłek nadawanych:
Aby paczka została skutecznie nadana, umieśćcie ją w automacie paczkowym lub zanieście ją do punktu odbioru do godziny granicznej przewoźnika.
Z regulaminem AlleProgres możecie zapoznać się tutaj.
"Tak jak pisała @nat_not udział w programie nie jest obowiązkowy, więc jeśli uznacie, że nie jest dla Was korzystny, nie musicie do niego przystępować". Ale rozumieją Państwo, że problem nie leży w tym, czy program jest obowiązkowy, tylko w tym, że każdy z nas dostał dziś e-mail z informacją - "Starałeś się? To teraz za to zapłacisz. Nie starałeś się? Dostaniesz od nas zniżkę". Ktoś harował jak wół i teraz płaci od tego podatek. A ktoś drugi leżał z brzuchem na wierzchu, teraz machnie 2 razy ręką i wyjdzie na tym lepiej niż ten pierwszy... Cały ten świat (z kompletnie nieznanych mi przyczyn) zaczyna promować lenistwo, głupotę, analfabetyzm i inne przywary ludzkości. Proponowanie nam (tym, którzy się naprawdę starają) takich ofert, jest pluciem w twarz. To jak z podatkiem progresywnym. Narobiłeś się dużo? Zapłacisz jeszcze więcej!
allegro już od jakiegoś czasu skutecznie rzuca kłody pod nogi "starym" sprzedawcom, a usilnie "puszcza oko" do nowych, naganiając ich czym się da. A to promocja, a to brak prowizji, a to darmowe wyróźnienia. Już samo to daje dużo do myślenia o polityce tego serwisu.
@mikeza zachęcić nowych, wydusic ile się da bo jeszcze nie znają sztuczek allegro i się łatwo dają a potem wykopać
Ta odpowiedź nie ma kompletnie sensu. Pracujemy na wspólnym rynku z inni Sprzedawcami. Jeśli jednym dajecie szanse na obniżenie kosztów, to inni tracą konkurencyjność. Zatem wszyscy Sprzedawcy biorą w tym udział z przymusu. Jedni czynnie, drudzy biernie. Karani są ci najlepsi, najszybciej wysyłający. To jakiś obłęd. Chcecie obniżenia jakości i szybkości wysyłek? To jakby napluć w twarz tym co się najbardziej przykładają i starają. Czy przystąpimy, czy nie, zostaniemy ukarani.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_jak już pisałem w innym wątku, cały szkopuł leży tutaj w tym, że nasz magazyn od sierpnia, przez wrzesień, październik, listopad, grudzień (z małymi wpadkami) pozwalał nam realizować zamówienia do godziny 17:00. Gdyby InPost i DPD przyjmował paczki po godzinie 18:00 to pakowalibyśmy i do 21:00, i też by to wyszło. I teraz za to, że potrafiliśmy się przebić w gąszczu innych ofert (po części za namową samego Allegro) będziemy dopłacać miesięcznie po 30 000 zł do smarta, a Ci którzy na wakacjach zamykali o 14 i popijali piwko przy grillu będą dostawać zwroty (o ile oczywiście zaczną wysyłać).
To że udział jest nie korzystny jest jasne jak słoneczko w lipcu ,kolejny hit programowy mający na celu oskubanie sprzedawców i poprawienie swoich słupków zysku.
Cześć, przeczytałem właśnie warunki programu AlleProgres i rwę włosy z głowy szukając spójności w tym co stworzyliście kilka miesięcy temu. Ale do rzeczy.
Mniej więcej w połowie roku wprowadziliście program Szybkich Wysyłek. Miałem przyjemność brać udział w webinarze, gdzie sympatyczny Pan w bródce i okularach zachwalał pod niebiosa Sprzedających, którzy szybko dostosowali się do warunków programu i realizują wysyłki do późnych godzin popołudniowych. W tej grupie byliśmy również my. Udało się nam przeorganizować tak pracę, że już od sierpnia każde zamówienie złożone do godziny 17 wychodziło tego samego dnia. W sumie same plusy - zadowolony Klient, więcej miejsca na magazynie a i dopłata wpadła.
I co teraz. Za to, że jako jedna z pierwszych firm na Allegro udostępniliśmy Klientom tak późną granicę wysyłki zamówienia tego samego dnia dostajemy od 1 lutego cięgi gdyż nie mamy możliwości podbić wskaźnika wysyłki o chociażby 3 punkty (sortownie Inpost i DPD przyjmują paczki tylko do 18:00).
I tu nasuwa się pytanie dlaczego miesiącem porównawczym jest październik? Czy nie sprawiedliwe byłoby gdyby był to np. maj kiedy programu Szybkich Wysyłek nie było? Dawałoby to obiektywny obraz tego kto faktycznie wysyła zamówienia w deklarowanym terminie. W chwili obecnej wszyscy Ci którzy Wam zaufali i wprowadziło szybko zmiany w dbałości o Klientów dostaje po dupie.
Cóż, mamy podobne odczucia. Program szybkich wysyłek był prosty i uczciwy. Obecnie w zakładce "Skuteczność wysyłki" mamy takie dane: Wysyłka w terminie 99%, Wysyłka tego samego dnia 97%. Podobnie było w październiku z tego co pamiętam.
Czyli dobrze rozumiem, że albo wysyłamy na 100% jak w zegarku każdą paczkę zgodnie z terminem albo program jest nie dla nas, bo jesteśmy już za dobrzy? Jeśli dobrze rozumiem, to nie brzmi jak dobra motywacja...
@inkhouse_pl napisał(a):Cóż, mamy podobne odczucia. Program szybkich wysyłek był prosty i uczciwy. Obecnie w zakładce "Skuteczność wysyłki" mamy takie dane: Wysyłka w terminie 99%, Wysyłka tego samego dnia 97%. Podobnie było w październiku z tego co pamiętam.
Czyli dobrze rozumiem, że albo wysyłamy na 100% jak w zegarku każdą paczkę zgodnie z terminem albo program jest nie dla nas, bo jesteśmy już za dobrzy? Jeśli dobrze rozumiem, to nie brzmi jak dobra motywacja...
Cały szkopuł leży tutaj w tym, że magazyn od sierpnia, przez wrzesień, październik, listopad, grudzień (z małymi wpadkami) pozwalał nam realizować zamówienia do godziny 17:00. Gdyby InPost i DPD przyjmował paczki po godzinie 18:00 to pakowalibyśmy i do 21:00, i też by to wyszło. I teraz za to, że potrafiliśmy się przebić w gąszczu innych ofert (po części za namową samego Allegro) będziemy dopłacać miesięcznie po 30 000 zł do smarta, a Ci którzy na wakacjach zamykali o 14 i popijali piwko przy grillu będą dostawać zwroty (o ile oczywiście zaczną wysyłać).
Program Szybkich Dostaw też był klapą. Później pojawił się program Szybkich Wysyłek, przejrzysty i uczciwy, a teraz znów katastrofa. Szkoda.
Przydałyby się wreszcie zasady, które proporcjonalnie do włożonej pracy nagradzają dobrych sprzedawców. Coś jak te Szybkie Wysyłki. Swoją drogą byłem przekonany, że to zostanie na dłużej, bo to było po prostu fair..
@gorzkoislodko_pl dpd ma graniczną godzinę nadania liczoną do statystyk 11:00 😞 więc teraz zapomnij o tym programie 😄
dlaczego o tym programie jest niemal zero dostępnych informacji? żadnego wpisu w aktualnościach, w społeczności allegro, po prostu nic??? nawet google jedyne co wypluwa to a) regulamin b) link do tego wątku
Jak przeglądam ten cały bałagan na allegro, produktyzację i wyzysk sprzedawców to wsiadam w samochód jade na zakupy do stacjonarnego się odstresować. Tu jest tylko drożyzna, chińszczyzna pierwszej wody i podróby.
Tylko że już sam tytuł jest wielkim kłamstwem. "Zyskaj rabaty za szybką wysyłkę" ???. Dbając stale o szybkie wysyłki nic nie można zyskać. Wręcz przeciwnie - masz szybkie wysyłki to stracisz konkurencyjność. Program powinien nazywać się "Zyskaj na powolnych wysyłkach z października".
Drugi aspekt: Zasady liczenia szybkości wysyłek mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. To jest losowy pomiar tego czy Klienci zamawiają rano czy wieczorem i czy wybierają określone sposoby wysyłek.
Tyle tysięcy się płaci za ten system, a dostajemy tak żenujący brak profesjonalizmu. Jakby jakieś dzieci bawiły się w programy oceny jakości nie mając pojęcia o faktycznym handlu.
Chętnie wziąłbym udział w tym programie ponieważ mam 0% wysłanych terminowo wysyłek. Niestety allegro cały czas coś ulepsza i ulepsza a nie potrafi naprawić prostego błędu z wysyłkami realizowanymi przez UPS. I tak już leci 3 rok.
Ja przez 20 lat zgłosiłem kilkaset błędów i żadnego nie naprawili. Są kompletnie oderwani od rzeczywistości. Tworzą i tworzą w jakimś amoku po swojemu, nie mając pojęcia co jest potrzebne i nie pytając ludzi o zdanie. W dodatku nie ma żadnego kontaktu z Twórcami systemu. Te całe Społeczności i Konsultanci nie służą do naprawiania systemu, tylko do tłumaczenia dlaczego ma pozostać tak beznadziejny. Twórcy bubla mogą spać spokojnie, nie niepokojeni, w poczuciu dobrze wykonanej roboty. Tak to działa.
teraz mój post wygląda idi0tycznie, bo go połączono z oficjalnym wątkiem, dziękuję 🙂
@mdrogeria @mikeza @Pengano @ExtraTowar_pl @_Likos_ @Speeedcuber @ExtraTowar_pl @logario_ig @go-plast @ck2001 @eCSI @gorzkoislodko_pl Wracam z informacjami.
Wskaźnik zamówień wysłanych tego samego dnia w AlleProgres (tutaj bierzemy pod uwagę wszystkie zamówienia) to nie to samo, co procent jaki pokazujemy pod hasłem Wysyłka tego samego dnia w zakładce Skuteczność wysyłki (tutaj bierzemy pod uwagę zamówienia złożone do godziny ustawionej przez sprzedającego).
Wiemy, że dla niektórych sprzedających progres może być trudny ale mogą oni np. poszukać możliwości nadawania przesyłek w weekendy jeśli nie robili tego w październiku. Szybkie wysyłanie zamówień ma inne korzyści niż tylko rabaty z programów tego typu - lepszą pozycję na listingu i wyróżnienie na tle konkurencji.
W Programie odnosimy się do wskaźnika z października 2021, ponieważ był to ostatni "standardowy" miesiąc, który mogliśmy wziąć pod uwagę (wyniki listopadowe czy grudniowe zaburzają święta).