Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupująca zgłosiła reklamację zamówienia d4ed5ac0-4cfc-11f0-b186-4ff81881cc3c i po tygodniu odesłała paczkę, jednak zamiast reklamowanych produktów otrzymałam zupełnie inne przedmioty.
Poinformowałam Kupującą o pomyłce – przez kilka dni brak reakcji, potem otrzymałam negatywny komentarz za "opóźnienie zwrotu". Kupująca twierdzi, że paczka była prawidłowa i nie podejmuje żadnych działań w celu wyjaśnienia sytuacji. W dyskusji również nie widać chęci współpracy. Zaczęła to analizować i chyba kupująca to zrobiła specjalnie bo ja np. będąc w sytuacji takiej starałabym się uzyskać pomoc zgłosić wyjaśnić a tu kompletnie nic - dlatego zaczęłam wątpić w pomyłki bo zwrot jest na 600 zł
Zgłoszenie odrzuciłam w terminie , bo nie mam możliwości potwierdzenia zawartości przesyłki.
Allegro sugeruje, że to ja mam złożyć reklamację, ale nie wiem, jak mam to zrobić – pytacie mnie np. o paczkomat nadawczy, którego nie znam. Nie mam informacji technicznych o tej przesyłce, ponieważ to Kupująca ją nadawała. o numer konta do zwrotu w reklamacji podać swój nie mogę..
Proszę o pomoc – nie rozumiem, dlaczego mam ponosić odpowiedzialność za czyjąś pomyłkę.
Pozdrawiam
Witam,
Kupująca zgłosiła reklamację zamówienia d4ed5ac0-4cfc-11f0-b186-4ff81881cc3c i po tygodniu odesłała paczkę, jednak zamiast reklamowanych produktów otrzymałam zupełnie inne przedmioty.
Poinformowałam Kupującą o pomyłce – przez kilka dni brak reakcji, potem otrzymałam negatywny komentarz za "opóźnienie zwrotu". Kupująca twierdzi, że paczka była prawidłowa i nie podejmuje żadnych działań w celu wyjaśnienia sytuacji. W dyskusji również nie widać chęci współpracy. Zaczęła to analizować i chyba kupująca to zrobiła specjalnie bo ja np. będąc w sytuacji takiej starałabym się uzyskać pomoc zgłosić wyjaśnić a tu kompletnie nic - dlatego zaczęłam wątpić w pomyłki bo zwrot jest na 600 zł
Zgłoszenie odrzuciłam w terminie , bo nie mam możliwości potwierdzenia zawartości przesyłki.
Allegro sugeruje, że to ja mam złożyć reklamację, ale nie wiem, jak mam to zrobić – pytacie mnie np. o paczkomat nadawczy, którego nie znam. Nie mam informacji technicznych o tej przesyłce, ponieważ to Kupująca ją nadawała. o numer konta do zwrotu w reklamacji podać swój nie mogę..
Proszę o pomoc – nie rozumiem, dlaczego mam ponosić odpowiedzialność za czyjąś pomyłkę.
Pozdrawiam
Cześć @AlleMakijazPL, poprosiłem o konsultację w Twojej sprawie. Wrócę do tego wątku jak tylko otrzymam odpowiedź.
Wracam @AlleMakijazPL, poprosiłem naszego konsultanta o odpowiedź w Twojej dyskusji 🙂
od kiedy sprzedawca ma składać reklamację na zwrot od kupującego?
@AlleMakijazPL Dokładnie tak jak napisał @RED , nadawca jest odpowiedzialny za przesyłkę, nie Ty. Tyle w temacie. Niech sobie Allegro jej wypłaca z własnej kiejdy protecta i hoduje następną pijawkę.
@AlleMakijaz to była reklamacja czy Odstąpienie ?
Reklamacja - dostałaś nie swoje, odrzucasz reklamację z powodu braku produktu do stwierdzenia wady, prosisz konsumenta o odebranie paczki i przygotowanie poprawnego produktu do odebrania na reklamację 🙂
Odstąpienie - wstrzymujesz się do czasu otrzymania towaru reguluje to ustawa, ale jak klient twierdzi że odesłane zostało poprawie i zawinił przewoźnik to Ty składasz reklamację bo towar nie należy do klienta, jak nie odstaniesz odszkodowania a oddałaś kasę to występujesz z roszczeniem do konsumenta 🙂
Witam,
No jest naprawdę masakra z tym zwrotem.
Kupująca złożyła reklamację, ale odesłała nie ten produkt, który powinna. Następnie założyła dyskusję – i teraz ja muszę składać reklamację do przewoźnika.
Mimo wszystko podałam jej dane do zwrotu środków, żeby uniknąć dalszych komplikacji.
A teraz okazuje się, że dyskusja nie może być zamknięta, mimo że reklamacja została przeze mnie odrzucona, bo Allegro czeka na rozpatrzenie mojej reklamacji przez przewoźnika. Serio?
Za kilka dni kupująca oznaczy dyskusję jako nierozwiązaną, a wtedy otrzyma zwrot z ubezpieczenia (POK) – mimo że to ona odesłała nie to, co trzeba.
To ja zostanę z problemem, mimo że trzymam się procedur i działam zgodnie z regulaminem.
Proszę o wyjaśnienie, jak mogę zabezpieczyć się przed niesłuszną stratą i negatywnymi punktami w tej sytuacji. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
kostas11 to byla reklamacja
@AlleMakijazPL tu się cuda zaczynają dziać, konsultanci nie mają bladego pojęcia co piszą, co wymuszają, a najlepsze że nigdzie tego nie zgłosisz bo to relacja B2B 😞
ja jestem załamana
Musisz ponownie rozważyć na spokojnie sytuację:
co w sytuacji gdy:
- otrzymałaś inny produkt
- jesteś zmuszana do wykonania jakiś czynności
- ktoś twierdzi, że nie możesz odrzucić reklamacji
Art. 286. [Oszustwo]
§ 1.
Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania,
podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
§ 2.
Tej samej karze podlega, kto żąda korzyści majątkowej w zamian za zwrot bezprawnie zabranej rzeczy.
§ 3.
W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
@AlleMakijaz wczoraj nasz pracownik zakończył tę dyskusję, więc konsekwencje, które tutaj wskazałaś póki co nie mają szans wystąpić. Zgodnie z informacjami z dyskusji - wznowimy ją dopiero, gdy w Twojej sprawie pojawi się odpowiedź od przewoźnika.
Tak , ale kosztowało mnie to dużo stresu bo jednen odpisał Pan ze nie mozna zakończyć, natomiast drugi ze jednak tak po odwołaniu uznal ze ją zakończyć jednak można. Nie zmienia to faktu ze to ja musiałam składać reklamację kolejny czas zajac o paczke która nie jest moja
Co więcej, Kupujący to powinien zrobić a nie ja .zmusiliscie mnie wpisem
Wciąż czekamy na decyzję w reklamacji
Jak bym to ja była winna całej tej sprawie.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Szanowni Państwo,
odgrzewam temat, ponieważ jestem zmuszona ponownie wypowiedzieć się w tej sprawie. Jak Państwo pamiętają, zgłosiłam reklamację w imieniu klienta – niestety odpowiedź, jaką otrzymałam, świadczy o całkowitym braku zrozumienia treści zgłoszenia.
Reklamacja nie dotyczyła braku doręczenia paczki, lecz błędnego doręczenia przesyłki w wyniku najprawdopodobniejszej pomyłki kuriera przy naklejaniu etykiet. Zamiast paczki zawierającej dwa balsamy La Mer otrzymałam przesyłkę z książkami.
Kolejne fakty:
– 30 lipca zostałam telefonicznie poinformowana przez InPost, że przesyłka została błędnie doręczona. Poproszono mnie o jej spakowanie i przekazanie kurierowi – co uczyniłam.
– Tego samego dnia paczka została odebrana i – zgodnie ze śledzeniem – trafiła do oddziału InPost.
– Tymczasem 31 lipca o godz. 13:29 otrzymałam odpowiedź, że „paczka została prawidłowo umieszczona w paczkomacie i skutecznie doręczona do adresata”.
Mam zatem poważne wątpliwości, czy ktokolwiek zapoznał się z treścią mojej reklamacji.
Nie zgłaszałam zaginięcia przesyłki, lecz fakt, że doręczono mi paczkę o błędnej zawartości – co jest istotą sprawy. Co więcej, w momencie wydania Państwa decyzji, reklamowana paczka była już w Państwa oddziale, a mimo to zupełnie pominięto ten fakt.
Proszę zatem o:
– niezwłoczne przekazanie sprawy do osoby kompetentnej,
– oficjalne ustosunkowanie się InPost do zaistniałej sytuacji,
– wskazanie dalszego trybu postępowania celem odzyskania właściwej paczki lub otrzymania zwrotu środków.
Uprzejmie proszę także o traktowanie spraw klientów z należytym zaangażowaniem. Tego typu automatyczne, powierzchowne odpowiedzi są stratą czasu obu stron i przyczyną uzasadnionej frustracji.
Proszę aby inpost wypowiedział sie tutaj i przedstawił swoje wyjaśnienie w tej sprawie.
[IPR13739435] Odpowiedź na reklamację
Z poważaniem,
Aleksandra
Dzień dobry, @AlleMakijazPL
Uprzejmie informuję, że sprawa będzie weryfikowana na drodze odwołania od wyniku reklamacji. Informacja zostanie przekazana drogą mailową na adres e-mail podany w formularzu reklamacyjnym. Prosimy jeszcze o cierpliwość oraz oczekiwanie na kontakt ze strony Działu reklamacji.
W imieniu firmy InPost przepraszam za utrudnienia.