anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kara za późniejszą wysyłkę na prośbę klienta

enersoncompl
#9 Pomysłodawca#

Cześć. Taka oto niespodzianka nas spotkała ze strony Allegro. Otóż klient zakupił towar, zapłacił za niego i w korespondencji poprosił o wysyłkę za około tydzień, ponieważ nie ma go w kraju i nie ma kto odebrać paczki. Zgodziliśmy się, ale napisaliśmy jeszcze do Allegro wiadomość, że wyślemy towar z opóźnieniem na prośbę klienta. Poprosiliśmy o to, aby nie rozliczać nas za nieterminową wysyłkę, ponieważ zrobimy to na życzenie klienta. Allegro odpisało tak:

"Tak będą Państwo za to rozliczani, i złe  to wpłynie na Państwa wynik w jakości sprzedaży. 
Jeżeli Kupujący zrobił zamówienie i prosi o wysyłkę później, muszą się Państwo liczyć z tym, że to będzie jako nienadane w terminie. W tej sytuacji albo należy wysłać przesyłkę zgodnie z deklaracją, albo dojść do porozumienia z Kupującym i poprosić o zamówienie przedmiotu wtedy gdy będzie miał możliwość go odebrać. "

Tak więc niestety chcąc zadowolić klienta, zostaniemy ukarani. Aby uniknąć ukarania Allegro sugeruje anulowanie zamówienia. Cóż, klient z pewnością się ucieszy ...

 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

mdrogeria
#21 Demiurg#

@enersoncompl spokojnie , jedna przesyłka nie nadana w terminie nie wywróci Ci poziomu jakości , gorzej zadziałałby negatyw od niezadowolonego klienta .

oznacz moderatorów

enersoncompl
#9 Pomysłodawca#

Zgadza się, poruszam temat żeby pokazać jaki to jest absurd.

oznacz moderatorów

na-obcasach
#11 Animator#

@mdrogeria ,ty tak na poważnie? To jakieś kuriozum jest.Ludzie,do czego to zmierza

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@na-obcasach tak , poważnie , takie historie to margines , sam przerobiłem kilka ... nic wielkiego się nie działo mimo  nieterminowego nadania .

oznacz moderatorów

enersoncompl
#9 Pomysłodawca#

Moim zdaniem musimy poruszać takie tematy i sygnalizować te absurdy, zamiast zgadzać się na wszystko, mówiąc "no trudno, to nic takiego". Po to jesteśmy społecznością sprzedawców, aby naciskać na poprawianie funkcjonalności i eliminowanie takich utrudnień.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@enersoncompl ale tam masz odpowiedź allegro.... ( mają sprzedawców w ...nosie )

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

na-obcasach
#11 Animator#

@mdrogeria ,człowieku,margines nie margines.Na każdym kroku wciskają sprzedającym żeby być miłym dla klienta,a tutaj sugerują żeby klient anulował zamówienie,bo strony się dogadały?

Sam bym się wq jakby sprzedający zaproponował coś takiego i poleciał po gwiazdkach za obsługę,tylko dlatego,że nie chce im się wykluczyć tej tranzakcji z jakości i namawiają do pokrętnej drogi

Absurd goni absurd

 

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@mdrogeriaale ta sytuacja to jest patologia.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@enersoncompl  A proszę Cię bardzo, to watek sprzed dwóch lat : https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/wyd%C5%82u%C5%BCenie-czasu-w...

Allegro mówi wyraźnie : NIE WOLNO IŚĆ NA RĘKĘ KUPUJĄCYM bo zostaniesz za to ukarany. I to jest przykład. Co zrobić? No cóż , najlepiej napisać do Kupującego, powiedzieć jak to wygląda i że allegro karze za pomaganie kupującym. Poprosić o anulowanie zwrócić pieniądze. Powiedzieć że przy ponownym zakupie tego samego dorzucisz mały gratis. Może będzie i wilk syty i Manchester syty.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Zgadzam się ,sam osobiście w takich przypadkach zawsze informuję klienta o czekających mnie karach ze strony allegro jak pójdę muna rękę i jakoś zwykle klient rozumie problem ,widzi kto odpowiada za taki stan rzeczy i znajduje sobie kogoś kto za niego tę przesyłkę odbierze .

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

@enersoncompl 

 
na przyszłość- odpisz klientowi, że allegro nie przewiduje tego typu sytuacji i żeby zamawiał kiedy może przesyłkę odebrać.
oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

tak... tylko że ewentualnego negatywa za odmowę spełnienia swojej prośby dostanie @enersoncompl a nie allegro

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

@katarzynab1712 wtedy się grzecznie informuje sprzedającego, że za takie praktyki są niezgodne z prawem i jakie mogą być ich konsekwencje.

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

jakie praktyki? nie wolno mieć swijego zdania co do transakcji w której się wzięło udział?

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

@katarzynab1712 nie, jeśli jest to celowe działanie aby zaszkodzić sprzedawcy. Jeśli sprzedawca deklaruje wysyłkę w 24h, wysyłka później obniży mu noty na koncie a Ty mimo wszystko chcesz przeforsować wysyłkę za tydzień i dasz za to negatywa- możesz spodziewać się nawet sprawy w sądzie którą przegrasz. Sprawy tego typu były już opisywane na forum.

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

czyli nie można mieć własnego zdania co do transakcji w której się wzięło udział? przecież można dać negatywa, nie wchodząc w szczegóły

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

@katarzynab1712 można. Tak samo jak można później za to zapłacić przynajmniej w wymiarze kosztów sądowych.
Mozna też dać w twarz przypadkowej osobie na ulicy (no bo w końcu kto ci zabroni?). Ale trzeba się liczyć z tym, że to również znajdzie swój finał w sądzie.

 

Kończy się era wymuszania wszystkiego negatywem. 😉

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

trudno, trzeba mieć swoje zdanie i się tego trzymać, nie być tchórzem i nie bać się  3,14zdu$iuf straszących konsekwencjami wyrażenia swojej opini

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

jakie praktyki?

oznacz moderatorów