Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kpią sobie ze sprzedawców i nie odbierają przesyłek zwłaszcza pobraniowych. Nie dość że ponosimy pełne koszty transportu, to także jak w moim przypadku straty towaru (artykuły spożywcze).
@JURATNYSA Podaj proszę numer nieodebranego zamówienia — sprawdzę sytuację na koncie klienta.
66d57ae0-52bc-11ee-b018-f9648275e378
813a9d20-54b5-11ee-b010-b7be7a49bc44
@JURATNYSA Dziękuję. Jedno konto zostało już zablokowane, z drugim klientem się skontaktujemy, żeby wyjaśnić tę sprawę.
Czyli zgłaszać za każdym razem takie sytuacje Państwu?
@JURATNYSA Tak, możesz podsyłać nam przykładowe numery zamówień i będziemy weryfikować.
2234f760-5336-11ee-abd9-efd1bb21bbf1
KOLEJNY CO NAWET NA WIADOMOŚCI NIE ODPISUJE!!!
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Zgłaszam kolejnego
@JURATNYSA pozwij jednego czy drugiego to się nauczą 🙂 pamiętaj że paczka dalej należy do kupującego, wezwij go do odbioru, powołaj się na KC itp. u mnie w jakiś 50 % takie coś działa, druga połowa ma to w d..e 😄
Zamawiają spożywkę która po tygodniowej wędrówce nadaje się od śmieci
@JURATNYSA Jest pewna metoda, nie udostępniać dostawy za pobraniem 😉 polecam
Zwykłe też nie odbierają. Albo robią zwrot. Branża spożywcza z automatu powinna mieć blokadę zwrotu towaru
@JURATNYSA "Branża spożywcza z automatu powinna mieć blokadę zwrotu towaru"
z takimi postulatami to trzeba się udać pod pewien adres ul. Wiejska 4/6/8 00-902 Warszawa
Produkty spozywcze z krotkim czasem przydatnosci maja tylko trzeba w ofercie dopisac w zakladce zwrot
Produkty nie są z krótkim terminem. Tylko jadą do klienta dzień, później ze 2 awizowania to 2 dni jeśli kurierka, a jak odbiór w punkcie to z tydzień i do mnie wraca szmelc do śmieci.
@JURATNYSA jeżeli po tygodniu wraca do Ciebie szmelc to jednak są krótkie terminy i należy to zaznaczyć w ofercie bo takich produktów nie można zwracać.
@sl-aw-ek niekoniecznie ale jak po tygodniu jazdy pobytu w paczkomatach ciepaniu paczką na sortowniach wraca do ciebie taki milkyway to będzie przypominał coś co wypadło kotu spod ogona, a za paczkę odpowiada sprzedawca bo wszak nie doręczono paczki i to jest niesamowicie głupie
@JURATNYSA wprowadź "ograniczone prawo do zwrotu" i zlikwiduj pobraniówki, zobaczysz, że tez da się żyć.
Wez wylacz pobraniowke bo tylko sobie szkodzisz zgodnie z umowa towar klienta czyli wystawiamy mi i wysylamy fakture imienna bo nie odstapil @kostas11 popraw mnie jak sie myle jak oleje i nie odstapi to faktura po jakim okresie sie nada do sprzedazy windykacji za pare zlotych? Umowa to umowa przeniesienie cesja na windykacje a tamci mu zrobia z zycia sajgon zwlaszcza ze nr tel na nadanek paczce byl?