Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To już przechodzi ludzkie pojęcie, wczoraj konsultanci mieszają reklamację ze zwrotem. Dziś w innej sprawie domagają się decyzji reklamacyjnej która została już wydana i kupujący się z nią zapoznał. CYRK
Wasi konsultanci działają jak boty, kopiuj wklej. Kiedy się to zmieni?! Bo ja nie mam czasu na prostowanie głupot jakie wypisują konsultanci.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Ja czekam już 23 dni i dalej tracę na wysyłkach bo cenników nie można zmienić/usunąć.
Co się tyczy odpowiedzi, to czy tu czy drogą mailową, odpowiedzi to jest to samo, no może szyk zdania się zmienia...
I tak to trwa od prawie miesiąca...
Niestety jest coraz gorzej, może nigdy.
Cześć, @it24_pl. Proszę, podaj przykłady.
Może to być numer zamówienia, którego dotyczyła Dyskusja albo numer zgłoszenia mailowego. Nie jestem w stanie ocenić, czy doszło tutaj do błędu, bez wglądu w treść tej korespondencji.
4a3eefc0-cf61-11ee-a879-bbbf4e9eff76 - przykład - decyzja wydana i przekazana dzień wcześniej kupującemu, a konsultant przeprasza że reklamacja się przedłuża. Trwała łącznie 5 dni kalendarzowych, z czego 3 to były dni wolne od pracy.
6868d530-6947-11ef-a950-0f21fa62c159 - mieszanie zwrotu, z reklamacją. Kupujący zresztą sam nie wiedział o co mu chodzi. A ja się jak głupi tłumaczę i jeden konsultant staje po mojej stronie i rozpatruje sprawę zgodnie z prawem, a drugi zaczyna chwilę później znowu mieszać.
Dziękuję, @it24_pl. Sprawdzę to i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.