Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient załozył dyskuje w której jawnie grozi , ze jak nie przyjme zwrotu po terminie, to wysatwi negatywa. żadnej żenady, normalnie szantaż, ktoś miał jakieś doświadczenia?
Dobrze że piszę w dyskusji - będzie podkładka by go ogarnąć.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Możecie rzucić okiem na tą sprawę?
@Secur_1 sprawdzę to - podaj mi proszę numer zamówienia lub ID dyskusji.
Zgłosiliśmy sprawę do Allegro, zamknęli dyskusję, co nie zmienia faktu, że wystawi negatywa i będziemy musieli się wykłócać z Allegro o usuniecie go. Pierwszy raz spotkałam się takim zachowaniem po stronie Klientów. Czy ktoś ma doświadczenia, czy faktycznie Allegro usuwa jakieś opinie Klientów?
@Secur_1 widzę, że w sprawie 51944979 zgłosiliśmy wiadomość klienta i podejmiemy wobec niej odpowiednie działania.
Wystarczy że napisze że słaba jakość produktu i nie wspomni nic o "problemie ze zwrotem" i Allegro powie że nie ma podstaw do usunięcia.
no właśnie tak podejrzewam, ze będzie
@Secur_1 ale chce odstąpić po czasie 14 dni od odbioru, czy odstąpił w ustawowym czasie a nie odesłał produktu ?
@kostas11 Skoro Allegro zamknęło dyskusję to chciał zgłosić zwrot po terminie. Nie zamknęliby gdyby zgłosił a nie odesłał terminowo bo ma prawo do tego...