anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient jawnie w dyskusji grozi,ze jak nie przyjme zwrotu po terminie, to wystawi negatywa

Secur_1
#7 Wielbiciel#

Klient załozył dyskuje w której jawnie grozi , ze jak nie przyjme zwrotu po terminie, to wysatwi negatywa. żadnej żenady, normalnie szantaż, ktoś miał jakieś doświadczenia?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

NipponShorty
#15 Entuzjasta#

Dobrze że piszę w dyskusji - będzie podkładka by go ogarnąć. 
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Możecie rzucić okiem na tą sprawę?

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Secur_1 sprawdzę to - podaj mi proszę numer zamówienia lub ID dyskusji.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Secur_1
#7 Wielbiciel#

Zgłosiliśmy sprawę do Allegro, zamknęli dyskusję, co nie zmienia faktu, że wystawi negatywa i będziemy musieli się wykłócać z Allegro o usuniecie go. Pierwszy raz spotkałam się takim zachowaniem po stronie Klientów. Czy ktoś ma doświadczenia, czy faktycznie Allegro usuwa jakieś opinie Klientów?

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Secur_1 widzę, że w sprawie 51944979 zgłosiliśmy wiadomość klienta i podejmiemy wobec niej odpowiednie działania.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

Wystarczy że napisze że słaba jakość produktu i nie wspomni nic o "problemie ze zwrotem" i Allegro powie że nie ma podstaw do usunięcia.

oznacz moderatorów

Secur_1
#7 Wielbiciel#

no właśnie tak podejrzewam, ze będzie 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Secur_1 ale chce odstąpić po czasie 14 dni od odbioru, czy odstąpił w ustawowym czasie a nie odesłał produktu ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

@kostas11 Skoro Allegro zamknęło dyskusję to chciał zgłosić zwrot po terminie. Nie zamknęliby gdyby zgłosił a nie odesłał terminowo bo ma prawo do tego...

oznacz moderatorów